Onnea
Hannanna plussasta! :)
Mä en viikonloppuna päässyt tietokoneelle, mutta älykännyllä selailin. En vaan osaa sillä vielä kirjoittaa, kun on niin uusi asia mulle. Ja onhan se ihan tuskaisen hidastakin. Yritin sitten sillä välin etsiä jotain asiallista sivua, jonne olisi koottu kaikki enemmän ja vähemmän varmat vinkit raskautumiseen, mutta kumma kyllä sellaista ei tullut vastaan. Luulisi, että joku perehtynyt ja innokas olisi sellaisen luonut.
Greippimehua pitäisi lipitellä menkoista ovulaatioon. Mä aloitin jo menkkojen aikaan, varman päälle. Tosin meidän kaupasta löytyi vain verigreippimehua, että toivottavasti mun koe ei nyt tähän tyssää.
Granaattiomena oli jännä väite, johon törmäsin muutaman kerran keskustelufoorumeilla, mutta sen taakse en löytänyt mitään selitystä. Ehkä se on vain se myytti, granaattiomena symboloi hedelmällisyyttä. Mutta onhan se myös aikamoinen terveyspommi, joten ei se varmaan huonostakaan ole. Valaiskoon joku mua
Kiitos
Felicity vehnänalkioöljy-vinkistä! Törmäsin siihenkin jossain keskustelussa, mutta en tajunnut, että minkälaisesta tuotteesta on edes kyse. Olisikin jo aika taas keitellä puuroa. Esikoinen alkaa olemaan sen verran iso, ettei haluaisi enää puuroja syödä (no en syönyt itsekään koululaisena, oli muka niin yök), mutta keitin just hyvää mustikkahilloa, joten makean kanssahan mikä tahansa menee alas... Isompaan kauppaan pääsen vasta loppuviikosta, mutta ehkä riittää, jos sitä öljyä käyttää vasta ovulaatiosta eteenpäin.