Toinen haaveissa <3

Siitä on nyt jo aikaa kun mä oon ovulaatiotestejä käyttänyt. Mitäs sanotte kuvasta, näyttääkö plussalta? Aloin testaamaan jo nyt kun on niin kamalat jomotukset munasarjoissa. Nyt vasta siis kp 7.. voiko ovulaatio tulla näin aikaisin?

40bf85fc60eb754c0a5f16907e820cad

Taustalta huutelen, kun on tuo esikko vielä niin pieni ettei ihan vielä kakkosta kuumeilla (eipä), noihin kikkoihin että mulla oli esikoisen plussakierrossa käytössä vehnänalkioöljy. Löytyy ihan esim. isommista marketeista ja hyvin menee esim puuron kanssa alas :)

Kiinnittymistä. Itse käytin keväällä ennen kaksosraskautta. Sehän pitäs lopettaa sit heti raskaaksi tuloa ilmeisesti. Se on ns. Hedelmällisyysöljy.. Ei mitenkää tieteellisesti tutkittu, että toimis. Melkeen sama kuin greippimehu tms uskomus

Kuten pilvilinna sanoi, kiinnittymiseen pitäisi kuulemma auttaa mutta ei ole mitään tieteellistä näyttöä. Sisältää paljon E-vitamiinia ja soveltuu miltei kaikille eli mitään haittaa siitä siis ei pitäisi olla. Tuosta käytön lopettamisesta raskaaksi tullessa en osaa sanoa, itse lopetin tärpin tullessa ja käytin sitten normi vitamiineja raskaana oleville.

Huomenta... olen ollut hissuksiin, kun on vaan tjottailtu, mutta tarviipa nyt taustalta hihkaista, että tänä aamuna tikkuun piirtyi aika selkeä plussa.

ImageUploadedByVau Foorumi1474863720.409366.jpg

Jospa tämä nyt tarraisi kunnolla kiinni, pari kuukautta sitten oli kemiallinen. Nyt dpo 13 ja kp 32/35 (ovulaatio oli vähän aikaisessa tässä kierrossa).

Onnea plussanneille! :)

Täällä menossa kp22 ja edelleen ovislimoja saattaa joinain päivinä tulla. Nyt ollaan pojan kanssa molemmat räkäsiä ja itsellä oli aamulämpö 37,07 ja poika oli yön tuli kuuma ja tuskainen.

Toivon kuitenkin että heti alkais kierrot olee säännöllisiä ettei tee samaa ku ennen esikoista kun jätin pillerit pois kun menkat tuli joka kolmas kuukausi :s

hannannalle onnittelut plussasta ja tarrasukkia! ♡

Pepelle ja pikkuiselle paranemisia! Toivotaan ettei kierrot kenkkuile vaan asettuisi oitis aloilleen. :)

Onnea hannanna! :)

Paranemisia sinne Pepe! Toivotaan et kierto lähtis säännöllisenä tuleen :)

Täällä dpo 10 ja aamulla sängyssä imettäessä tuli pari kunnon vihlasua :O Vai olisko ollut vaan siitä et oli kova pissahätä.. No loppuviikosta vois testailla :)

Paljon onnea plussasta Hannannalle ja muillekin lähipäivinä plussanneille, jos on jäänyt multa huomaamatta :happy: Ihanaa Tiarella, että oot jaksanut postailla viivan tummentumista. Näkee kyllä niin selvästi edistyksen :happy: Tiedätkö, paljonko on raskausviikkoja kunkin testin kohdalla?

Sitten vähän omanapailua. Pillereiden lopetuksesta on nyt reilu viikko ja ilmassa ei ole mitään tuntemuksia, merkkejä ei yhtään mitään, että kierto ois käynnistynyt. Imetys on pojan aloittesta lähes loppunut. Kävi tissillä sunnuntaina, mutta sitä ennen oli viikon tauko, joten enpä tiedä, tuliko sieltä enää mitään. Edellisistä menkoista on kohta kaksi vuotta, joten vois se täti kurvailla tähän osoitteeseen ihan koska vaan.

Onnea Hannanna plussasta! :)

Mä en viikonloppuna päässyt tietokoneelle, mutta älykännyllä selailin. En vaan osaa sillä vielä kirjoittaa, kun on niin uusi asia mulle. Ja onhan se ihan tuskaisen hidastakin. Yritin sitten sillä välin etsiä jotain asiallista sivua, jonne olisi koottu kaikki enemmän ja vähemmän varmat vinkit raskautumiseen, mutta kumma kyllä sellaista ei tullut vastaan. Luulisi, että joku perehtynyt ja innokas olisi sellaisen luonut.

Greippimehua pitäisi lipitellä menkoista ovulaatioon. Mä aloitin jo menkkojen aikaan, varman päälle. Tosin meidän kaupasta löytyi vain verigreippimehua, että toivottavasti mun koe ei nyt tähän tyssää.

Granaattiomena oli jännä väite, johon törmäsin muutaman kerran keskustelufoorumeilla, mutta sen taakse en löytänyt mitään selitystä. Ehkä se on vain se myytti, granaattiomena symboloi hedelmällisyyttä. Mutta onhan se myös aikamoinen terveyspommi, joten ei se varmaan huonostakaan ole. Valaiskoon joku mua :o

Kiitos Felicity vehnänalkioöljy-vinkistä! Törmäsin siihenkin jossain keskustelussa, mutta en tajunnut, että minkälaisesta tuotteesta on edes kyse. Olisikin jo aika taas keitellä puuroa. Esikoinen alkaa olemaan sen verran iso, ettei haluaisi enää puuroja syödä (no en syönyt itsekään koululaisena, oli muka niin yök), mutta keitin just hyvää mustikkahilloa, joten makean kanssahan mikä tahansa menee alas... Isompaan kauppaan pääsen vasta loppuviikosta, mutta ehkä riittää, jos sitä öljyä käyttää vasta ovulaatiosta eteenpäin.

Venhäalkioöljy on siis vaa vehnänalkioosta kylmäpuristettua öljyä. Sisältää E-vitskuu minkä pitäis parantaa kiinnittymistä. Poppaskonsti joka toimii tahi ei. :)

Ok, kiitos! Tässä kuussa siis kokeillaan näitä tuotteita. Oikeasti luulen, että tällaiset kikat toimivat lähinnä ajankuluna, mutta kaikkea pitää kokeilla :grin

Ovistikut tulevat varmaan tänään tai huomenna. Luin ohjeista, että jos kierto on 26 päivää, testaaminen pitäisi aloittaa kp 9. Eli mun pitäisi aloittaa testaaminen torstaina, kun ovis on luultavasti ensi maanantaina, ellei kierto taas veny muutamalla päivällä. Muuten aloittaisin kyllä jo aiemmin, mutta huomenna on gyne, ja jos se vaikka ultraisi, niin eikös siitäkin pitäisi näkyä mikä on tilanne oviksen suhteen. Ehkä? Mua jännittää se gynelle meno, se on niin inhottavaa... Menkat loppui jo, joten puuhat vois jo aloittaa, mutta kehtaako, jos gyne näkee sen :smiley-ashamed008

Takaisin