Toinen haaveissa <3

0f8282be5fb3fab0a04bcc69bf05cbc2

Vähän tummunu :D

Voi, Mulla on menny paljon juttuja ohi kun en ole pitkään aikaan käyny lukemassa :sad001 mitä nyt nopeasti selaisin, niin ihana huomata että plussia on tullut :Heartred toivotaan vielä samaa lopuillekin!
Itse tein testin tänä aamua ja kaksi viivaa siinä taitaa olla! :nailbiting: en vaan osaa laittaa siitä kuvaa.o_O

sunset, Onnittelut! ♡ Olisi kivaa kyllä nähdä kuvaa, näitä on niin ihana aina katsella :)

Ja Tiarella alappa nyt vaan uskomaan! :wink

Onnea sunset! ♡

Komppaan Miitua, kyllä siellä Tiarella kyytiläinen on ;)

Sunset, Selkeä plussahan tuo on, ei jää arvailujen varaan! :)

Onnea sunset, onhan toi ihan selvä plussa:) itse ostin vielä testejä lisää kun haluan saada kunnon leffa viivat ja nähdä kuinka viiva vahvistuu päivä päivältä :grin ukko ei ymmärrä yhtään, enkä taida kertoakkaan että ostin lisää testejä :p

Plussa tuulia kaikille! Ja tsempit piina päiviin:Heartred

Onnea Sunset :)

Tiarella, se olo aluksi on niin epäileväinen ja menkkamaiset jomotukset kiusaa, mutta silti leijuu pilvissä ja haluaisi kertoa ihan kaikille. Sitä oloa odotellessa... Usko vain jo! :)

Mulla kp 29/26. Huomenna menkkojen pitäisi viimeistään alkaa. Sitä myöhemmäksi eivät ole koskaan pitkittyneet. Vähän väliä juoksen vessaan tarkistaan alkoiko ne jo, kun jomottaa niin alavatsaa... (Ja koko ajan pissahätä. Juominen kannattaa hoitaa lähes tulkoon vessan ovella.) Onneksi esikoinen vie enimmät ajat, niin ei tule liikaa mietittyä! Mutta rinnat ovat koko ajan kipeät. Ovat olleet jo monta päivää. Aluksi revin rintsikoista ne ärsyttävät kaaret pois, mutta tänään jätin rintsikat kokonaan pukematta. Vähän helpompi edes olla. Ne ei mun mielestä ole kamalan turvonneet, mutta ne ovat jotenkin levittäytyneet rintakehää pitkin, enkä mä tajua kuinka se on mahdollista. Ne on niin rumat :D Jos nää on jotain uusia menkkaoireita, niin täti tänne heti kiitos.

Eihän näin voi elää.

Mies osti monivitamiineja. En viitsi ottaa kun sisältää a-vitamiinia, jos nyt kuitenkin olisin....

Syön priorinextra kapselia, sitäkään ei tiedä saako käyttää. Lakkauttaakko se vai ei.

Työpaikalla mietitään pikkujouluja, toinen jalka on menossa bailaan ja pää miettii Entä jos oon raskaana.

Työkaveri tarjoaa tupakkaa.. entä jos.. (En siis tupakoi,mutta kerran 2kuukaudessa saatan hermon mennessä ottaa..)

Mie mietin noita kans, että kun oon syöny kaksosten km jälkeen e-epaa ja sit spiruliinaa, että a-vitskun ja jodin osalta pitäs lopettaa, muita vitskuja en ajatellut lopettaa, mut noita kahta mietin. Ja kalamaksa/kalaöljyjä mietin senki takia, että jos joutuu neljännen kerran kaavintaan, että ajoittais senki puolesta lopetuksen ajoissa, että ei vuotas kuiviin.

Vielähä ei olla kaiken järjen mukaan edes raskaana, mutta ens viikolla ois mahikset jos mahis tulee peloista huolimatta. Tässä on kaksi päivää oltu pelonsekaisin tuntein jos km tulee, mut sinällään ei nii yllätyksenä tuu jos tulee, mut sit nää aiemmat päivät polikäynnin ja hyvien uutisten jälkeen on ollu tosi onnellinen olo jos nyt meille se kakkonen suotaisiin. Mut nää kaks päivää ollu henkisesti raskaita. Toivottavasti kaikki kuitenkin sujuisi ny hyvin ja meidän sulokas Touko2014 poju pääsis isoveikaksi <3 Mahtava isoveikka tulisikin!

Mut siis nii öö. Sekava viesti varmaa, yhtä kuin oma mieliki tällä hetkellä.

Oi Pilvilinna! Meilläkin toukopoju2014, joka siks tulikin kesäpojuksi2014!

Takaisin