Toinen haaveissa <3

No tässä on ollut hermot Kireellä jo monta päivää ja en oo saanut kunnolla nukutuksi viikkoon. Ei siis tuu uni vaikka ois kuinka väsynyt ja yleensä nukahdan aina heti ku pää osuu tyynyyn. Toivotaan että sielläkin pian alkaisi Tuli vaan tässä itkiessä elävästi mieleen raskausajan itkut, itkin siis ihan joka ikisestä niin ihanasta kun ikävästäkin asiasta ja sitä ei kyllä oo ikävä kun mä inhoan itkemistä

2beb6da872d8f1ce63281014df62fda9

Iik haamuviiva :o kolme päivää siihen että oikeesti pitää testata ja nyt näkyy haamuviiva. Perjantaina oli vielä nega. Toivottavasti vahvistuu.

Misu, Tiedän mitä tarkoitat... Itkupilli olen myös, joskus se ärsyttää että kaikesta pitää pillittää. Mullakin ollut hermot viime aikoina eri tavalla kireällä, jospa lupailis hyvää. :joyful:

Tiarella, Vahvistumisia viivalle, lupaavalta näyttää! :)

Viivahan se siellä Tiarellakin testissä näkyy :happy:

Täällä loppui nyt sitten ne pillerit :wideyed: Mä voisin ottaa vierailulle kaikkien ei-kaivatut tädit, että sais kierron käyntiin mahdollisimman pian ja pääsis kuumeilemaan.

On kyllä ihanan paljon tulossa toukovauvoja pikkusisaruksiksi :happy: Saatte nauttia koko kesän pikkuvauva-ajasta eikä tartte tuskailla ison mahan kanssa :Heartred

salo, Mietin juuri tänään samaa, että kelpais tännekkin ne ei kaivatut tädit vierailulle, lähettäkääpä vaan ja plussa aalto jatkukoon! :p

Eikä Tiarella!!! Varovaiset onnittelut. olikos sulla ollu mitää oireita?

Mä voin testata varmaa 8pvän päästä Ekan kerran. Tai testasinha mä jo urpona tyyliin dpo2 :D

Voikun olisin kiitollinen, että pääsisin plussa-aaltoo mukaan. Esikoinen on syntynyt 3.6 ja tämän laskettu olisi sitten 5.6

Tai sitten lähtee yk4.. en vaa jaksa ymmärtää. Ollaan menty vuosi ilman ehkäisyä ja Mulla on ollut reilu vuoden 28-30pvän helkutin säännöllinen kierto. Oi miksi Oi miksi Tämä ei onnistu?

mimmma, Josko se nyt olisi teidän vuoro? :winkPidän peukkuja ja tulethan kertomaan kun olet testannut! Kivasti osuisi lähekkäin syntymäpäivät :)

Onnea Misu menkoista! Toivotaan sulle ja muillekin että kierto palautuu ja plussia pärähtää tikkuihin! :)

Pahoittelut Janniliini! Peukkuja uuteen kiertoon!

Mimmma peukkuja!! Jospa nyt :)

Tiarellalla siellä hailura!! Vahvistumista viivalle :)

Omaa napaa sen verran, että näin viime yönä et mun la oli 26.5 :D No eihän tässä raskaanakaan vielä edes olla :rolleyes: Meidän suvun lähes kaikki vauvat on syntyny loppuvuodesta, joten kesävauva olis ihan kiva kyllä :) jännäillään nyt nää pari viikkoa miten käy! Ovistuntemukset kesti pari päivää, toivotaan et tallettelut oli kohdillaan :) Kai niiden siittiöiden pitäis kestää, vaikka olis ovista edeltävänä iltana puuhailtu? :D

Mimmma voimia ♡ ootteko ajatellut tutkimuksiin menoa? Tuliko esikoinen helposti? Olis kyllä ihana jos tärppäis nytte, onneks aikaa on plussata vielä.

Tiarellalle onnittelut!

Salolle ja Miitulle nyt menkat kylään :D

Täälä 3pv sairasloman jälkeen tänään iltavuoro ja olisin taas valmis saikulle. Työmotivaatio lähti sen esimiehen kommentin jälkeen vajaa pari viikkoa sitte ja nyt meni lopunki hermot, täälä ei vaan tiedot kulje työntekijöiden kesken vaikka niistä kuinka puhutaan ja kirjotetaan. Ja tuntuu että itte ainoana yrittää sitä asukkaiden omatoimisuuden tukemista pitää yllä ku muut vaan passaa asukkaita ja ei noudata sääntöjä. Turhauttaa todella paljo. Samoista asioista sanoin tänään varmaan 10nnen kerran ja tuskin edelleenkää kukaa loksautti korviaan tai kukaa tekee asian eteen mitää.. Nyt alan ihan tosissaan jo ettiä muita töitä ja kysellä muualta edes sinne äippäloman alkuun hommia. Samantien nimittäin alko stressistä supisteleen ku töihin pääsi. :(
Ja teimpä aamulla pojan hoitoaikailmotuksenki, hurjaa! Pian seki päivä koittaa ku se hoitoon menee ♡

Pilvikirsikka, Jos näitkin enneunen :wink

Niemja, Missään nimessä ei kannata jatkaa paikassa joka saa tuollaisen stressin aikaan. Ei ole sen arvoista. Toivotan siis tsemppiä työnhakuun! Ja jos yhtään mokoma työ saa supistuksia aikaan niin lepoa vaan ja saikulle, nimittäin sinä ja vauva olette nyt pääasia. :)

mimmma, oireita en ole huomannut yhtään. :D enkä osaa mitään nimetä siihen katsotaan tuleeko ensiviikolla oireita.

Ja kiitos kaikille. Varovasti liikkeellä edelleen 3-vuotta sitten keskenmeno kulkee matkassa aina mutta on mulla onneksi esikoinen selvinnyt raskauden ihan elävänä <3

Oon kolme kertaa tullut nopeasti raskaaksi että kai aika hedelmällisiä miehen kanssa ollaan. :)

Kokoajan tekisi vaan mieli hymyillä isosti kaikille. Katsoisi varmaan että mikä tuollakin on mutta koitan vielä salata tän tiedon :D

Miitu näin on ja onneks huomenna soittelen taas neuvolaan ja pyydän tarvittaes lisää sairaslomaa :) ehkä tämä tästä edes vähä helpottaa ku arki taas alkaa töis rullaamaan ja esimies palaa töihin..

En oo vielä miettinyt tutkimuksia jotenkin on vielä toivon kipinä jäljellä. Esikoista ei näin yritetty, muttaku mietin ettei sekään kyllä loppujen lopuksi Pyhällä hengellä tullut.. ehdin juuri turhautua muiden vauvauutisista kunnes plussasin ite samoihin aikoihin. Oireet alkoivat myöhään.

Exäni kanssa raskauduin Pyhällä hengellä.. päätyen keskenmenoon.

Toivoa on!

En ole saanut tilattua niitä ovistestejä vieläkään, mutta tuntuu et alkais olla kohtapuoliin. Mikä siinä vaan on, että nyt on oari kk menny niin että olen tosi kärttyisä juuri ovulaation aikaan eikä parisuhde oikein kukoista juuri silloin kun pitäisi. Yleensä olen kärttyisä pari päivää ennen menkkoja.

Tiarella, onnea :)

Ääh, menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, joten kun tänäänkin niitä ei näkynyt, niin tein testin. Ajattelin, että katkaisen samantien siivet haaveiluilta, ja hyvä niin, koska ihan negahan se oli. Jotenkin sitä kuvittelisi, että tähän mennessä olisi oppinut olemaan keksimättä itselleen kummallisia oireita, mutta ihminen on tyhmä.

Lady Bug, Aina sitä saa kehiteltyä yhtä sun toista oiretta jne. Välillä olen ajatellut olevani raskaana pelkästään pyhästä hengestä. :grin

Mutta, mitäs jos ei vain näkynytkään vielä?

Takaisin