Toinen haaveissa <3

Marsupilami, kyllä se plussalta näyttää. Onnea! :)

Tsemppiä Kalalle! :(

Mulla on kaapissa jäljellä enää yksi testi, kun olen mennyt muut tuhoamaan luulosairauksissani. Tuota yhtä olen säilyttänyt kuin Graalin maljaa ja vannonut itselleni, että sen käytän vasta kun menkat ovat oikeasti myöhässä... Menkkojen pitäisi alkaa huomenissa. Eilinen vatsakipu kesti koko päivän, välillä lieventyen. Tajusin, että juoksin aamulla, kun lapsi oli unohtanut koulujutun kotiin, ja sen jälkeen se kipu alkoi. Ihme juttu, että kaikenlaisia kipuiluita on ollut jo pari viikkoa, mutta varsinaiset menkkatuntemukset puuttuvat kokonaan. Viikko ennen menkkoja mulla on aina sellainen raivopäiväkin, jolloin kaikki on väärinpäin ja suoritan kotona suursiivouksen, mutta sekin päivä on nyt jäänyt välistä. Tavallaan harmi, koska täällä on tosi pölyistä...

Nyt täytyy olla vain miettimättä näitä juttuja ja psyykata itsensä odottamaan menkkoja. Mukavat viikonloput!

Marsupilami tässä mun tieteellisen kokeen tulos, halusin verrata kaikkien kolmen testin tuloksia keskenään , samasta pissasta tänä aamuna rv 4+1 :) vasemmalta oikeelle: onestep 25mlU r-testi, onestep 10mlU r-testi, onestep ovistesti. En saanu ovista metsästäessä läheskään noin vahvaa viivaa ovistikkuun ku nyt :grin Onnittelut, plussasta!! :smiley-angelic003
DSC_1829.JPG

Kaippa sitä pitää alkaa uskomaan tämä todeksi kun ukkokin tällä kertaa näki viivan selvästi :woot: ajattelin tehä maanantaina seuraavan testin ja jospa se olisi niin vahva viiva että uskaltais siirtyä tonne toukokuisten jutusteluun :rolleyes:
Jos tämä on ihan totta ja kaikki menee hyvin niin vois olla että vaavi syntyis mun syntymäpäivänä 4.6 :grin la olis 30.5:)

Lady bugin oireet kuulostaa lupaavilta! Itsellä ainakin jos oikein rehkii niin tuntuu revähdyksiä mahassa. Tänään kp26/29

La onkin 31.5, vaikka vaun laskuri sanoo että 30, rippumatta siitä että onko kierron pituus 28 tai 29 :eek: mutta itse ymmärtäisin että siihen tulee se +1 päivä kun kierto on pitempi o_O

Janniliini, oletpa kärsivällinen! Itse olisin jo testannut moneen kertaan :hilarious: ajattelitko koska testailla? :)

Plussa tuulia kaikille! Hommataanhan kaikki kesä vauvat? :wink

Täällä kp5/30 ja eile jo harjoiteltu talletuksia ens vkoa varten :grin Menkat oli kyl niukat ja kesti 3pvää, jotenni epäluotettava olo tulevaa raskautta ajatellen , kun tommoset menkat oli.

Pahoittelut Janniliini! :(

Onnea Marsupilami!

Ei oo kyllä mitää oireen oiretta. Perkule!

No jospa tämä olisi se tärppi kierto! Tänään tosiaan siis kp1, ja luteaalivaiheen pituus oli jopa 11 päivää :) ja yk9 lähtee käyntiin... Perus "kp1 v*tutus" nyt päällä...

Onnea plussanneille ja pahoittelut niille joille se täti nyt kylään tupsahti!

Täällä on nyt tylsä vaihe menossa, eilen loppu menkat. Ovista odotellessa ja toivottavasti tämä olisi nyt se meidän kierto! :shy:

Onnea kaikille plussanneille! !! <3

Täällä menossa kp 4/30. Alkumenkat oli tosi runsaat, mutta täysin kivuttomat, outoa. Tänään ei oo pahemmin vuodellut. Ennen kierukkaa mulla oli 4-5 päivää menkkojen pituus. Miten lyhyet menkat vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? En oo ottanut kauheasti asiasta selvää, eli pihalla kuin lumiukko! :D

Täällä ovulaation metsästys keskeytyi kun nyt alkoikin ihan kunnon vuoto järkyttävien kipujen kera ja hormonihuuruissa mennään kun koko päivä on pillitetty ihan ilman syytä. Eli nää nyt sit taitaa olla ne ekat menkat synnytyksen jälkeen,iik <3 Jospa mäkin nyt sit pääsen kunnolla kuumeilemaan. Onnea kaikille plussanneille <3

Pahoittelut Janniliinille tädin saapumisesta. :sad001

Onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon, samoin heidukalle! :)

Misu91, Onnittelut menkoista synnytyksen jälkeen! Nyt pääset sitten kunnolla kuumeilemaan. :wink Tsempit alkavaan kiertoon! Voisinpa liittyä pian seuraan.. Oliko sulla Misu mitään tuntemuksia tms mikä olisi ennakoinut menkkojen saapumista? Enpä koskaan ajatellut kaipaavani menkkoja tällä tavalla. :grin

Takaisin