Toinen haaveissa <3

Onnea plussista! Olo on taatusti huikea :)

Pari päivää menkkoihin... Koko viikon on vaivannut paha migreeni ja tänään iski kamala vatsakipu. Ihan kaksinkerroin saan olla, kun kipu on niin hirveä. Mulle ei menkat tee koskaan muita kipuja kuin migreeniä, joten nyt taitaa tulla jotkut hirmumenkat...

En sitten malltanut ja testasin just äskeen. Oli vähän kärsinyt liuska kun siinä on kuoppia ja siinä astias mikä oli mukana niin oli reikä :eek:

Mutta joka tapaukses kp25/29. Omaan silmään näkyy väriä, mutta en oo varma :nailbiting: apua?

Liitteet

• 20160916_112158-1.jpg
    20160916_112158-1.jpg
    545 KB · Katsottu: 212
Lady bug, testiä kans kehiin! :wink

Ja vielä tost mun testistä kun viimmeks tein kans pc:n liuskalla niin tuli viivan paikka joka oli jopa vaaleempi kuin tausta, mutta nyt tuo äskeinen ei ole kyllä samallainen ollenkaan :eek: toivottavasti vahvenis tuosta :Heartred apua kun jännittää :woot: tämän jälkeen on kyllä pettynyt olo jos menkat alkaa tiistaina.. Olis vaan pitänyt malttaa testaamista ettei tulisi pettymyksiä.

Plussa tuulia kaikille ja tsemppiä piina päiviin! Tuleehan tästä piinailusta päänsärkyä...:grin

Marsupilami, Minä näen väriä! :)

Sain myös joku päivä sitten viivan pcn liuskaan jossa mieskin oli näkevinään väriä, mutta sen jälkeen harmaata viivanpaikkaa.. Minullakin oli muuten kärsinyt liuska, kuoppia ja reikä. :p

Sulla on kyllä niin lupaavat oireet että ei muuta kuin viivalle vahvistumisia! :wink

Marsupilami mäki nään ja itte en saanu edes viivanpaikkoja pc:n liuskoihin! Nyt vahvistumisia ;)

Meinaakos Miitu testailla uusiksi? :)

Lääkäri masensi aamulla ilmoittamalla että verikoe on negatiivinen ja että ollaanpa myöhemmin yhteydessä jos tärppäisi
Nyt menee hanskat tiskiin, tätä ei enää jaksa 1,5 vuoden jälkeen aina törmätä tähän samaan asiaan, vaikka asiaa kuinka tutkitaan ja kaikki pitäis olla hyvin.
Silti kaikki nämä oireet mitä ikinä yleensä ei ole, ja kuumekin vain pysyy edelleen yllä. Mokoma early pregchek, huijas mua!
Mutta siis, onnea kaikille jatkoon, ja liityn sitten tänne taas uudestaan kun on sen aika! Toivossa on hyvä elää! En aio masentua liikaa tästä. Sen ei ollut tarkoitettu vaan tulevaksi nyt.

Kala voimia ja tsemppiä tulevaan!
Marsupilami josko nyt plussa?! Jee! Minäkin näen väriä :)

niemja, Kait sitä vois huomenna aamusta mut aikalail pyyhkeen heittäny kehään et ois tärpännyt tällä kertaa.

Argh, mies on ottanu aivoo täs parina päivänä aivan totaalisesti! Vaikkei mitään oo tehnykkään. Onko muilla tällästä? Hitto et
nappaa, jotain hormoonihuuruja vissiin. :hilarious:

Kala, Pahoittelut ja jaksamisia! ♡

Pahoittelu kala :sad001 toivotaan pikaista plussaa sinne!

Ukko ei nähnyt mun testistä muka mitään, sitten näkikin ja sanoi etteihän tuo mitään kerro... Sano että pitääs testata seuraavan kerran vasta KESKIVIIKKONA :eek: mähän tulisin hulluks! Haluan testata jo huomenna :hilarious: alavatsaa ainakin kinnaa lupaavasti ja nopeita liikkeitä tehdessä vähän repäiseekin :rolleyes:

Marsupilami, Laitathan kuvaa sitten kun testailet! :)

HAHAAAA marsupilami, me päästiin kuin päästiinkin samaan la ryhmään taas!!! Tolta ne minunki testit näytti noilla koopeillä! Se on siinä, onnea! :grin:grin:grin:grin jos pääset ni hae apteekista apteq herkkä testi, tuplapakkaus tietenki ja huomenna aamupissasta ja ylihuomena kans :grin mulla näyttää onestep vieläki suht hailakkaa viivaa (värimääriä ei sais kattoo joo) mutta tummempi kuitenki ku sillon testailua alotellessa :) tänään kuuluis olla kp1 mutta eipä ookkaan.. :smiley-bounce013

Noh, katotaan nyt vahvistuuko se viiva :grin mulla on vielä 2kpl pc:n testejä ja yks rfsun. Yritän niillä pärjätä :shy: uskaltaaskohan sitä jo huomenna testata? Vai tuuleekohan yhtä hailakka viiva o_O jaksaisi millään odottaa, varsinkin kun toi ukko ei luota tuoho testiin :shifty:mutta kyllä se sit usko kun kerroon kaikki oireet ja mentiin pihalle ja laitoin hupparin päälle niin hyvänen aika se kiristää mahaa jo :hilarious: näin ei ollut vielä tiistaina :nailbiting: tosin, mulla on aika helposti turpoava vatsa, muttei toi huppari oo kinnannut viimme raskauden jälkeen!

Onnea seToinen ja omppoloinen<3

MUOKS lähti liian aikaisin!

Niemjalle tsemppiä kipujen kanssa, mutta tärkeintä, että pikkunen liikkuu siellä <3

Marsupilamin testissä näkyy mullekkin viiva. Vahvistumista <3

Täällä ovis tuloillaan limojen perusteella. Ovistestejä en oo ostanut, enkä kyllä meinaakkaan.

Huomenna joku tulee katsomaan meidän yhdistelmiä kun haluan uudet kääntyvillä etupyörillä. Ja jos ostaa haetaan ihan uudet pojan kummitädin liikkeestä. Samalla mielessä pyörii, että jos tärppääkin pian ni onks tässä mitään järkeä! :D

Muokattu viimeksi:
9a302f67eb260550b4d5b3b52ce63dd2

Tää näyttää negaa. Kierto 23 eli menkat ehkä alkaa vasta 21.9 koska tänään niitä ei ole kuulunut. Kierto menossa normaaliin 28 :) testausta ensiviikolla siis jos ei menkkoja tule

Marsupilamille jo varovaiset onnittelut! ♡ Vaikkakin kyllä tuo ihan plussa on :happy:

Takaisin