Toinen haaveissa <3

Maanantaina oletettu ovulaatio. La-ma valkovuotoa. Ti ja ke ei mitään ja taas tänää valkovuotoa. Mitä tää kertoo? Ovulaatio on menny ti ja ke hukan teille. äää.

Eikä oo missään vaiheessa ollu mitenkään erikoostumus tai paljon.. en minä enää tiedä. Tänää vaikka sitten peitto heiluu illalla.. aiemmin ei voi :D

Pilvikirsikka 25.5.17 jos pikkuinen pysyisi tällä kertaa matkassa.
Oon äärimmäisen onnellinen ja tuntuu, että pyörryn kohta. Pelottaa vaan todella paljon, kun keväällä oli se kkm :(. Huh huh, tulee pitkät kolme kuukautta, jos kaikki menee niin kuin pitääkin.

Niemja kerron kun hän tulee töistä. Aion sanoa, että olen samaa mieltä, että ei yritetä nyt tehdä vauvaa hetkeen :D ja sit jollain tavalla pamautan sen, että olen raskaana :D siinähän sitten sulattelee :'D

Loistava idea omppoloinen, tuuhan kertomaan mitä mies tuumas :D ja varmasti pelottaa. Jos saisit ar-ultran? Vaikka eipä se mitää takaa..

Mä kävin hakees saikkua tänään kovien kipujen takia, todennäkösesti pissatulehdus. Tai leukkarit plussalla ja viljelyyn lähti. Nyt pitää yrittää ottaa rennosti kotona mutta sata hommaa oottais tekemistä.. Ja ärsyttää olla töistä pois ku tiedän miten se hankaloittaa niitten iltaa mutta minkäs teet :( onneks pieni kuitenki ahkerasti potkii että sillä kaikki kunnos.

omppoloinen, Voi miten ihania uutisia! ♡ Onnea oikein hirmuisesti. Digi siis haamuili. :wink

Ja SeToinen onnea myös! :)

Kylläpä täällä nyt satelee plussia, ihanaa. :happy:

niemja, Voi kurjuus :sad001 Jaksuja! Onneksi pienellä kaikki hyvin ja mammakin koittaa ja ottaa nyt iisisti. :)

Onnea omppoloiselle ja SeToisen testin viimeisille varmistuksille! :D

Mulla se tätiki kurvas tänään ihan odotetusti. Ihan hyvä merkki, että menkat on palanneet yhtä säännöllisiksi kuin ennenkin nyt kierukan poiston jälkeen. Kierto tasan 30 päivää, kuten ennenkin. Jos tästä kierrosta vaikka tärppäis. Vähän tekis mieli ostaa ovistestejä, vaikka piti vaan rennosti yrittää. Haluisin kokeilla bongata oviksen. Katotaan nyt.

Tänään siis kp1/yk2.

Niemja pikaista paranemista sinulle!
En tiedä miten mies sen otti, kun ehdittiin nähdä vain muutama minuutti ennen kuin hän lähti esikon kanssa muskariin. Kohta tulevat takaisin, sitten pääsee kysymään fiiliksiä :D
Kiitos kaikille onnitteluista.. Pelottaa kamalasti!

Joo, mulla siis kaksi raskautta ollut niukilla menkoilla. Mut tajusin just, että ehkä itse mietin tolla, että onkohan niil vaikutusta keskenmenoihin, mutta tuskin vaa. En oikein ymmärrä miks olin tota edes kysyny. Menkkahuuruissa vissii täällä :D

Ja onnea plussista! :)

Mulla vieläkin selkäkipuiluja ja alavatsaa kinnaa. Tekis mieli jo testata :woot: apua, huomenna vasta perjantai :nailbiting:
Mä oon kyllä ihan varma että jotain tuolla vatsas on, lapsen alku tai paksu limakalvo joka lähtee tiistaista alkaen suihkuamaan pois :wideyed::hilarious: väsymyskin on pahentunut, sellainen olo kun syö oikein paljon ja sit menee kroppa ihan veteläks ja tekis vaan mieli simahtaa, you know? :grin

Niin ja onnea omppoloiselle, jos en ollut vielä muistanut onnitella! :happy:

Pilvilinna: mulla oli ihan sama vaiva tossa viimeisen vuoden aikana varmaan kymmenessä kierrossa menkat kesti 2-4 päivää max, ja ennen ensimmäistä lasta oli kuitenkin 4-6 päivää. Kävin pari kertaa gynellä ja ekan kerran sain ohjeeksi käyttää keltarauhas hormonia hoidoksi kolmen kuukauden ajan ja sit katottais alkaako tulla paremmaksi, sitten tulikin muutamat paremmat kuukautiset mutta viime keväänä meni taas lyhyeksi, menin uudestaan nyt elokuussa uudelle lääkärille ja alkoi selviämään enemmän, että mistä johtuu että keltarauhanen ei vaan jaksa toimia, se johtui siitä että mä rasitin mun kroppaa ihan liikaa ja kroppa teki ne keskenmenot sen takia koska ajatteli että vauvan ei ole hyvä tulla siihen elämäntilanteeseen. Nyt ajat on rennommat, karsin paljon tekemisiä elämästäni ja vähensin ja nyt kun testit tehtiin uudestaan niin keltarauhanen on pompannut hyviin lukemiin :-) Eli keltarauhasen huonosta toiminnasta voi kuukautiset olla niukat. Mutta tämä vain siis oma tarinani, en tiedä muista seikoista. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Huomenna lääkäri soittaa hcg tuloksen että oliko se haalea plussa vain mun kuvitelmaa vai onko siellä joku edelleen mukana menossa! En ehkä pysty nukkumaan!! Onneks oireita on ollut tänään koko päivän!! Ah, harvoin päänsärky, kuume, kylmänväreet, ruokahaluttomuus ja ilmavaivat tuntuu näin ihanilta ❤️

Takaisin