Jee
SeEnsimmäinen!!! Hurjan suuret onnittelut

Viivahan se siellä!
Mulle tuli kans 22kg ekassa raskaudessa, vaikka koitin syödä hyvin ja liikuin päivittäin. Vielä synnytystä edeltävänä päivänä lyllersin megamahan kanssa parin kilsan lenkin (mun vauhdilla siihen meni sellaset 45 min). Lähes kaikki paino tuli raskauden puolivälin jälkeen kilo per viikko vauhdilla tasasen tappavasti. Mulla oli törkee turvotus, vaikka raskausmyrkytystä tms ei ollutkaan. Synnytyksen jälkeen painosta lähti noin puolet ja toinen noin 10kg jäi roikkumaan. Vasta loppukeväällä, kun imetys lähti vähenemään paino alkoi tippua. Nyt oon about samoissa mitoissa, kun ennen raskautta. Ahdistavinta oli, että omat vaatteet ei mahtunut päälle ennen kun vauva oli jotain 9kk. Mulle toi painon kertyminen oli järkytys, kun omalle äidille tuli raskauksissa vaan 8kg. En ollu yhtään varautunut tollasiin lukemiin. Seuraavalla kerralla osaan varautua paremmin, mutta en kyllä tiedä, mitä pitäis tehdä, kun en herkutellut ekassakaan raskaudessa
Pilvilinna: Mulla ei ollut aavistustakaan ekasta raskaudesta ennen kun viiva tuli testiin ja vielä senkin jälkeen oli skeptinen, kun ei ollut oireita. Piti ihan käydä varhaisultrassa ennen ekaa neuvolaa, kun en voinut tajuta, että voisin oikeesti olla raskaana, kun ei yhtään tuntunut siltä. Mun ainoot oireet oli jatkuva jano ja hiukset rasvottu niin paljon, että ne oli pakko pestä joka päivä, vaikka olin jo pitkään pessyt hiukset joka toinen päivä.
Me asutaan virallisesti kaupungissa, mutta keskustaan on 10 kilsaa. Pieni lähikauppa löytyy ja kaupat ja päiväkodit, mutta muut palvelut on yli 3 kilsan päässä. Kivaa rauhallista aluetta lapsiperheille, mutta auto on kyllä oltava. Kyllä toi 3km kuulostaa aika naurettavan lyhyeltä kun vertaa 20 tai 30 kilsaan
Lady Bug sun "oireet" kyllä kuulostaa ihan lupaavilta :) Voipi ihan hyvin viiva pärähtää testiin muutaman päivän päästä.
Lisää testejä vaan kehiin! Hyvä plussa-aalto tuntuu olevan menossa :) Joko nää muuten on kesäkuisia vauvoja vai meneekö vielä toukokuun puolelle LA:t?