Toinen haaveissa <3

Joo maalla asutaa rivarissa. Meillä tässä naapureina vaan mummoja jotka on toinen jalka haudassa jne.. Heistä ei kauheesti seuraakaan ole.
Pitää miehen kanssa tosiaan tuumailla vielä sitä kauppakassia, helpottashan se kyllä.
Tulen kertomaan. Terkkahan on jo varma, että se on poika. Mut jostain syystä en usko ku tyttöolo on niin vahva. Pyydän huomenna kattoo uudelleen onko pysyny poikana :D

Jesu, Onnea! :)

Mintukka, Mistä kauppakassista tässä on kyse? :grin Kunnon imetysaivo täällä moro! Se palveluko että ruuat kotiovelle?

Miitu ihana <3 eiku sellasesta pienestä autosta. Sellasesta halvasta, jota ei olis kallis ylläpitää eikä olis iso. Vaan tyyliin joku sellanen kaks ovinen kävis :D

Onnea jesu!
Pahoittelut kaikille joilla täti tuli kylään. Saa taas jännäillä muitten piinapäiviä :)

Jesulle onnea! :)

Pahoittelut tädistä heidukka ja muut :/

Mä oon ihan pudonnu kärryiltä kelle piti kommentoida mitäkin.. :) Kuitenkin tasapuolisesti tsemppiä kaikille! :) Ja mintukalle tsemppiä ultraan :)

Jesu wau mikä viiva!! Onnea!! :) mikä kp (kiertopäivä) / dpo (days past ovulation) sulla on? :)

Mintukka, teillä on kyllä kinkkisistä kinkkisin tilanne lastenhoidon suhteen. Kaikki kerhotkin taitaa vaatia vähintään sen 2v iän, että voi jättää yksin muutamaksi tunniksi. Mä oon jättänyt meidän pojan kuntosalin lapsiparkkiin treenin ajaksi. Se onkin ainoo hoitopaikka, missä poika on ollut suht säännöllisesti, jos mummin hoitoa ei lasketa mun töihin paluun jälkeen. Mutta enpä mäkään voi sinä aikana muuta tehdä kun käydä jumpassa. Eikä kyllä vanhoista mummoistakaan ole hoitamaan vauvaa tai taaperoa. Ideat alkaa olla aika vähissä :sad001 Ja tosta kauppakassista tuli mullekin eka mieleen ruoan kotiinkuljetuspalvelu, mutta tokihan niitä pikkuautoja kutsutaan myös kauppakasseiksi :grin

Jesu aivan mahtava viivan vahvistuminen :happy: Hurjan paljon onnea!!

Heidukalle pahoittelut tädistä.

SeEnsimmäinen: Kyllä siitä testistä nyt jotenkin pitäis kuva saada tänne meidän tiirailtavaks :grin

Kiitos kaikille :Heartred

Jännittää kyllä kovasti vaikka toista oottaaki. :happy:

SeEnsimmäinen, määhän en varmaksi tiiä dpo:ita ku en tikuttanu ollenkaan ovista vaan menin fiilispohjalta. Kp jotain 31-32/30. Mullahan ei nyt kerenny pillereiden jättämisen jälkeen tulla ''normi menkkoja'' ollenkaan ku tuli tuo plussa, ennen pillereitä kierto oli suht säännöllinen 30päivän kierto. :grin

Olin kyllä siis jo ihan varma ennen maanantaita että menkat sieltä alkaa, siis oikeesti 99%, oli ihan semmonen olo. Esikoisesta tiesin jo ennen ku tein ekan plussatestin että raskaana ollaan mutta tää oli kyllä nyt ihan erilainen fiilis. Olo on nyt hämmentyny, mutta onnellinen!

Joo kieltämättä lastenhoito on kyllä hiukan kiven alla. Tää on niin kuollu paikka, että tässä ei ole edes mitään kerhotoimintaa. Kerran kahteen viikkoon on vauvakahvila, jossa voi tavata muitaki vanhempia mutta sekään ei oo semmonen mihin vois lapsensa jättää.
Me ei tarvita kotiinkuljetusta ruualle ku meillä on tässä pihassa tämmönen tupa joka järjestää ruokailuja joka arkipäivä. Sieltä saa ihan oikeeta kotiruokaa ja sit nää mummot jotka ei pääse sinne syömään tästä pihasta, niin vievät niille ruuan sisälle. Siis siitä ruuasta toki pitää maksaa eikä me siellä syödä ku tehään kotona ruoka, mutta halutessaan siinä voi käydä. :)

Mintukka, ihanan kuulonen tuo tupa! Nyt vois sanoa että olispa meilläki tuommonen, kävisin varmasti usiamman kerran viikossa sieltä hakkee ruoat. Oon niin laiska nykyään laittaan ruokaa muttaku pakko ku on tuo esikoinen. :grin

Kerran kahteen viikkoon on kyllä tosi harvoin. :wideyed: ja kaukanaki vielä. Ette oo ikinä aatellu muuttaa lähemmäs kaikkea?

Joo siis ollaan me nyt aateltukki muuttaa lähemmäs. Ei oo kato aiemmin ollu ongelmaa. Nyt ku esikoinen alkaa olla liikkuvaa sorttia niin sitä kaipais jotain tekemistä jne.. Kyllä te tiiätte.
Me ei vaan haluta muuttaa kaupunkiin ku ei tykätä kumpikaan asuu siellä. Mutta ollaan katottu asuntoja jostain parin kilsan päästä kaikkea, sehä ei ois pitkä matka edes kävellä vaunujen kanssa.
Mutta seuraava ongelma tulee sit siinä, että nää kaikki asunnot on omakotitaloja ja noh meidän on varmaan vaikee saada pankista lainaa kun on lapsi ja toinen tulossa. Lisäks mä en edes pääsis siihen lainaan mukaan kun oon vaan tuilla.

Eiköhän me jotain keksitä kunhan ukko olis joku päivä vaan kotona. Nytkin on koulutuksessa ja ite menossa just maate. Ukko tulee varmaan vasta puole yön aikaan eikä sit jaksa enää keskustella vakavia :D

Mintukka, Hahaa, voi minua :hilarious: Toivottavasti pääsisitte muuttamaan lähemmäs. Maalla on varmasti ihana asua kun on tottunut, tai siis kaukana kaupungin hälinästä ja tuo tupa kuulostaa kyllä kivalta. :) Ja jospa sen kauppakassinkin saisitte. :wink

heidukka, Pahoittelut tädin vierailusta :sad001

Taidan olla melkoinen viivanpaikka-pissijä, nimittäin taas on saatu viivaa näkyviin ja vielä sellainen jonka mieskin näkee. :p Edellisestä puuhailu kerrasta on vaan sen verran aikaa että kyllä pitäis jo kunnolla näkyä! Ei siis paljon nostata toiveita.. Mietin vain miksi saan noita viivoja. Ehkä alan käyttämään digiä tästä lähin.

Liitteet

• 20160913_201904.jpg
    20160913_201904.jpg
    351 KB · Katsottu: 193
Miitu tossa on mun silmään kyllä väriäki :o vai onko ne ne mun viivalasit jotka värjää o.O :shy:

Lupaan ottaa huomenna kuvan kännykällä sit testituloksesta, siis jos on jotain tiirailtavaa:grin onneks oli iltavuoro, olin niin täpinöissäni esihaamulaisesta että vielä töihin mennessäkin olin kuin naantalin aurinko:rolleyes: eräs työtoveri tervehti isosti ja sanoi että "kylläpäs näytät pirteältä!" Silmäpusseista huolimatta tais silmät loistaa vauva-ajatuksesta kirkkaammin ku aurinko:woot:

Hain apteekista ennen töitä sellasen apteq vai-mikäseoli rtestipaketin, 10mlU vahvusen ja tein sen toisen vielä just ennen töihin lähtöä , kuinniin lähti jo lapasesta tää testailu:shy: siihenki tuli esihaamulainen, hailakampi ku 25mlU vahvuseen ennen sitä. Mut niin oli pissaki laimeempaa..

Älyttömiä tuntemuksia lantiossa, eka särki lonkkaluita ja työpäivän aikana ja jälkeen alaselkää juilii. Saattaa myös olla vähentyneen salittelun takia:cool: huippaa myös aika ajoin vaikka oon syöny säännöllisesti ja hyvin.. nii ja nälkä on KOKO AJAN!! joutuu kyttäämään kelloa kaikki ruokailuvälit ku tahtois syödä jo lisää, mutta toisen raskauden kohdalla aion tarkkailla kovin syömistäni, en halua että painoa tulee taas sen yli 30:stop:

SeEnsimmäinen, Ihanat viivalasit :p Kyllä mekin aavistus punertavaa oltiin näkevinämme mutta ehkä nähtiin vaan mitä haluttiin.

Jäädään jännäilemän sinunkin testejä, lupaavalta kyllä kuulostaa, niin oireet kuin testitkin. :wink

Joo, pakko mennä nukkumaan että saa herätä testailemaan ! :P

Takaisin