Toinen haaveissa <3

Niin ne menkat taas alkoi. Oikein pari pvää etuajassa ni eipä tarvii enää arpoa. Tää oli tässä sitten ja ilmoitin miehelle että riittää yksi lapsi. Turhaa ittensä kiusaamista tää yrittäminen. Plussatuulia teille muille!!

Kiitos tervetulotuksista! En tiedä lainkaan keitä te olette tai minkälainen historia takananne on, mutta enköhän ehdi tutustumaan.

Miten saada ajatukset muualle, kun jännäpäivät alkavat lähestymään? Viime aikoina on ollut niin kovia migreenikohtauksia, että luulenpa menkkojen alkavan ihan muutamassa päivässä. Latasin kännykkään kalenterisovelluksen, joka laskee kätevästi kaiken... Mutta ovatkohan sekä oviskalenterit että foorumit vain itsensä rääkkäämistä? Ajattelin aloitella uutta harrastusta. Esim. ruoanlaitto on ollut aina ihan pakkopullaa, mutta jos vain oikein keskittyisi siihen, niin unohtaisiko sekä menkkojen odotuksen että samalla oppisi jotain fiksua?

Voi ei Mashnu, sama täällä (menkat siis) jospa tärppää sit vahingossa ;) Täytyis kans yrittää ottaa rennosti, mutta toistaiseksi tjottailu ei ole tuottanut meillä tulosta... Ja toisaalta aina välillä sitä miettii et kyllä tuossa yhdessä taaperossakin on tarpeeksi :)

Manna. Juu kyllä saa jäädä nyt ovistestailut ja kalenterin kyttäily pois elämästä. Tjottailulla mennään nyt sitte vähän aikaa ja jos ei mitään tapahdu niin joku lopullinen ehkäisykeino käyttöön koska me ei haluta mitään hirmu monen vuoden ikäeroa lasten välille. Riittää kun on ukon tytöllä ja meidän yhteisellä lapsella 11 vuotta ikäeroa... Ja mulla itellä ei hlökohtaisesti ole mitään hinkua olla raskaana neljäkymppisenä.

Mulla oli fiilis, että ovis oli vklpna eikä maanantaina lasketusti. Kaikki 3 päivää kuitenkin hyödynnetty :D

Mun hyvä kaveri sai juuri vauvan ja naapurista ystävä. Oon omalle äidille kertonut niistä ja näyttäny kuvia ja ollu iloinen ja onnessaan muiden puolesta. Äiti on kiva Ku se ei koskaan kysy koskas teille sit? Voikun meillekin ja en tulisi katkeraksi..

Mimmma toivotaan parasta! Ymmärrän täysin tuon pelon katkeroitumisesta, samoja ajatuksia itsellänikin.
Mikä Mintukan tilanne? Huomenna ultraan?

Omppoloinen kiitos kysymästä. Verta tulee edelleen, välillä kovemmin ja välillä vähän vähemmän.
Huomenna pääsen pikkusta tiirailee. Kysyn myös sukupuolta uudelleen kun oon ihan varma, että meille tulee tyttö eikä poika. :D jotenki niin vahva tyttöolo.

Mashnu :Heartred Voimia jatkoon :Heartred Ei sitä koskaan tiedä, vaikka "vahingossa" tärppäisi kuitenkin. Sitä toivotaan.

Voihan vuodot Mintukka! Toivotaan, että ovat ihan harmittomia. Kiva kuitenkin, että pääset jo huomenna ultralla kurkistamaan pikkukaveria :) Ja on kyllä kinkkinen tuo lastenhoitotilanne. Mietin, että jos asutte niin kaukana kylältä niin onnistuisiko viedä lapsi hoitoon johonkin kylällä? Onko mitään sellasia paikkoja? Voimia arkeen :Heartred Kunpa nyt joku hoitomuoto onnistuisi.

Omppoloinen: Ei noista miehistä aina tiedä, mistä päin tuulee :rolleyes: Toivottavasti miehen mieli palaa pian takaisin vauvahaaveisiin. Ja onpa outo toi digitesti :wideyed: Luulis, että niillä just saa sen selkeimmän vastauksen joko ei raskaana tai viikot.

Mimmmalle tsemppiä piinaviikkoihin :happy:

Lady Bug: Tervetuloa vielä munkin puolesta :happy: Ruoanlaitto on oikein hyvä harrastus. Mä ajattelin ens viikolla alkaa harrastaa noita kännykkäsovelluksia, kun pillerit vihdoin loppuu. Oon kyllä aika varma, että ne on just itsensä rääkkäämistä :rolleyes: Vuoden vaiheessa heitän niillä varmasti vesilintua, mutta kokeillaan nyt alkuun kuitenkin.

Jesu: Kyllä munkin silmät haamun näkee :happy: Voi miten jännää! Testaatko pian uudestaan?

Tiarellalle myös tsemppiä piinapäiviin :)

Tintaglian testiä odotellaan myös jännityksellä :)

Täällä ei oo mitään uutta auringon alla. Viisi päivää vielä pillereitä jäljellä. Kuume nousee...

Salo meillä on kyllä kylällä päiväkoti, mutta noin pientä en todellakaan sinne laita eikä kylän puoleltakaan löydy yhtään hoitajaa. Oon käyny kaikki nettisivut jne läpi, mut ei... Ainut joka pääsee on neuvolan puolelta hoitaja, mut hänellä on päivät niin täynnä että ei tosiaan kyl kerkee niin usein ku haluaisin.. Lisäks voi olla kerrallaan vaan pari tuntia. Mitä minä kerkeen siinä ajassa tehhä ku puol tuntia menee jo kylälle ajaessa. Tunti menis siis jo kun kävisin kylällä, siis pelkät matkat..
Huomenna tulee kyllä taas mielenkiintosta ku pitää esikoinen raahata neuvolaan mukaan, hänellä on kyllä siihen aikaan päikkäriaika mut ei varmasti malta nukkua ku on niin paljon nähtävää..
Noh ehkä tää tästä. Mietittiin miehen kans sellasen kauppakassin hankintaa, että päästäis paremmin käymään vaikka puistossa. Eihän tässä meidän lähellä ole edes puistoo, missä vois leikkiä..

Tein aamukuudelta ovistestin, ei kertonut mitään uutta.. kävin asioilla ja tulin kotiin , päätin tehdä vikan r-testin .. Haamun haamu ilmestyi vajaan 2tunnin pidätyksellä! :nailbiting: vahvuus 25mlu.. vai onkohan mulla viivalasit päässä?? Ei saa kuvaan vangittua, mutta nyt on kyllä täpinä päällä! Voisko se olla??:woot:

SeEnsimmäinen , kp 26/28-29, dpo 11

Mä laitan seuraavasta testistä, pitäs ehtii hakea apteekista huomisaamulle, oliko sitä apteekin omaa testiä myös herkemmässä muodossa ku 25mlu? Hitto ku sais sen oman puhelimen huollosta ku ei tolla antiikin aikasella saa selvää kuvaa, eikä myöskään tabilla!:oops:

Mashnu, Voimia sinulle! <3 Minä haluaisin uskoa että teillä vielä tärppäisi, juuri kun et osaa sitä odottaakaan. Tälläinen ihme tapaus minun lähipiirissäni tapahtui. Olivat jo luovuttaneet, täysin, vaan niin pieni ihme sai alkunsa. :)

Mintukka, Toivottavasti kaikki hyvin! <3 Ja jäädään jännäilemään että jos osuisikin tuntemuksesi oikein sukupuolen suhteen. :wink

SeEnsimmäinen, Apteekin Apteq testi olikohan 10mlu? Sellainen vihreä paketti. :)

Muokattu viimeksi:
Täällä taas. Varmaa porukka vaihtunut, toukokuun jälkeen. Täällä kystat ym hävinnyt, joten kakkosen yritys jatkuu. Vuosi sitä on jo yritetty erinäisten menkkojen puuttumisien ja km:jen takia. Toivottavasti tästä kierrosta irtois meille juhannus beibi. Että toivottavasti oon yhä helposti raskautuvaa tyyppiä ja sitten asukki säilyisi loppuun asti kyydissä ja kondiksessa!

Pilvilinna minä oon notkunu täällä varmaan vuoden päivät, että joku tuttu täällä ainakin on :D tervetuloa takaisin ja pikaista plussaa sinulle! :)

Miitu minullakin pari samanlaista tapausta lähipiirissä.. :)
Mashnu olet varmaankin aiemmin kertonutkin, mutta onko löytynyt mitään syytä siihen, että raskautuminen vei niin pitkän aikaa? Ja tosiaan hyvä tehdä juuri niin kuin itse parhaaksi kokee. Haluan vaan uskoa, että toinen teille vielä tulee :) <3
SeEnsimmäinen tekee seuraavaksi sitten plussatestin ;)
Salo ei taida tosiaan tietää, katsotaan nyt miten tässä asiat etenee.
Mintukka täällä jännätään sun kanssa kumpi sieltä on tulossa :D

Mashnu, voimia <3 Toivoisin raskautta teille mutta tee kuinka parhaalta tuntuu :) Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille.
Ja kiitokset piinailuista :D Tosiaan tekee mieli jo testata mutta vielä 8 päivää, onneksi pääsen alottaa työpajalla työkokeilun 19.9 niin saan ajatukset muualle, kuukauden sopparilla mennään ja kuukausi kerrallaan työkokeilua. Jotenkin tunne että ois raskaana ja toisaalta tuntuu etten ole. Tai se on vaan haaveilua että oisi raskaana. :D

Iik, kyllä ei teijän silmät oo pettäny, omat vaan. :grin Testi on pc:n 25mlu ja tehty päiväpisusta tännään! Ylempi on se eilinen ja alempi tän päivän siis. :happy:

SeEnsimmäisen testiä ootellessa!

Toivottavasti Mintukalla siellä kaikki hyvin ja saisitte hoitojutut jotenki järjestymään. Asutte vissiin jossain maalla ku on joka paikkaan niin pitkät matkat? Mutta oikeasti asioilla on tapana järjestyä. Kannatan sitä kauppakassin hankkimista, helpottaa arkea varmasti paljon. Tulethan sitten kertomaan sen sukupuolen, täälläki jännityksellä ootan! :joyful:

Liitteet

• testikuva2.png
    testikuva2.png
    496.5 KB · Katsottu: 213
Takaisin