omppoloinen, Minäkin luulen että miestä taitaa vähän jännittää tuleva ja kakkonen.. Meilläkin oli takapakkia kun mies oli sitä mieltä yht äkkiä että yksi riittääkin ja sanoi ettei tiedä haluaako toista, mutta niin vaan mieli muuttui ja on meistä kahdesta jopa innokkaampi jos voi olla. :)
SeEnsimmäinen, Lupaaalta kuulostaa!
Riippuu varmasti ihmisestä haluaako lähteä kostealle risteilylle selvin päin, itse en menisi, en jaksaisi katella humalaisia. 
Jesu, Sain juuri eilen pc:n puikkotestiin selkeän viivanpaikan jonka mieskin näki. (Oli pakko testata kun näin unta että plussasin sillä) Samoin olen saanut pc:n liuskaan samanlaisen useamman kerran. On varmasti siis viivanpaikka, joten multa meni ainakin luotto ko. testeihin. Oliko sulla yhtään väriä siinä? :)
SeEnsimmäinen, Lupaaalta kuulostaa!
Jesu, Sain juuri eilen pc:n puikkotestiin selkeän viivanpaikan jonka mieskin näki. (Oli pakko testata kun näin unta että plussasin sillä) Samoin olen saanut pc:n liuskaan samanlaisen useamman kerran. On varmasti siis viivanpaikka, joten multa meni ainakin luotto ko. testeihin. Oliko sulla yhtään väriä siinä? :)
noo jospa mä käytän me sit jos (vai kun??) täti myöhästyy :)
mitä jos lopettas vaa ittensä tarkkailun ja keskittys johonki muuhun (not possible)