Toinen haaveissa <3

omppoloinen, Minäkin luulen että miestä taitaa vähän jännittää tuleva ja kakkonen.. Meilläkin oli takapakkia kun mies oli sitä mieltä yht äkkiä että yksi riittääkin ja sanoi ettei tiedä haluaako toista, mutta niin vaan mieli muuttui ja on meistä kahdesta jopa innokkaampi jos voi olla. :)

SeEnsimmäinen, Lupaaalta kuulostaa! :winkRiippuu varmasti ihmisestä haluaako lähteä kostealle risteilylle selvin päin, itse en menisi, en jaksaisi katella humalaisia. :p

Jesu, Sain juuri eilen pc:n puikkotestiin selkeän viivanpaikan jonka mieskin näki. (Oli pakko testata kun näin unta että plussasin sillä) Samoin olen saanut pc:n liuskaan samanlaisen useamman kerran. On varmasti siis viivanpaikka, joten multa meni ainakin luotto ko. testeihin. Oliko sulla yhtään väriä siinä? :)

Hei!

Saanko liittyä seuraanne? :)

Viimeksi kun kirjoittelin näille palstoille, kuumeilin esikoista ja siitä on jo monta vuotta aikaa. Esikoinen on koululainen. Kai meille piti tulla lapsia enemmänkin, mutta elämä ei sitten ollutkaan ihan helppo juttu. Synnytys oli vaikea ja jätti mulle ja miehelle kamalat muistot. Esikoisella oli vuoden kestävä koliikki ja mulla on krooninen migreeni. Se yhdistelmä ei ollut herkkua, mutta aikaa myöten elämä kävi kuitenkin siedettävämmäksi. Muutama vuosi sitten alettiin kaikesta huolimatta miehen kanssa miettimään, että miksei siihen sittenkin ryhtyisi vielä kerran...

Nyt ollaan yritetty 14 kuukautta, suurin piirtein. Olen yrittänyt olla laskematta liian tarkalleen... Haha, niin varmaan. Foolihappoa olen syönyt kuitenkin jo yli vuoden ja mietin purkki kädessä useimpina päivinä, että onko tässä enää järkeä. Viikonloppuna pitäisi alkaa taas menkat, ja kyllähän mulla alkaa hiljalleen pää hajoilemaan. Esikoinen sai alkunsa tosi helposti, joten meillä ei käynyt pienessä mielessäkään, että tokan tuleminen kestäisi näin kauan, tai mikä kamalinta, ehkä sitä toista ei tule ollenkaan.

Mulla ei oikein ole sellaisiä ystäviä, joiden kanssa puhua näistä jutuista. Ajattelin sitten, että täällä mä viimeksikin sain purkaa ajatuksiani, joten ehkä se nytkin helpottaisi mustaksi käynyttä mieltä.

Sen suuremmin emme ole missään tutkimuksissa käyneet. Olemme yrittäneet mennä sillä ajatuksella, että tulee jos on tullakseen, mutta ovat ne menkkojen alkamiset olleet siitä huolimatta aina ihan hirveitä hetkiä. Päälle kolmikymppisiä ollaan, niin saisihan se kakkonen pian tulla. Muuten täytyy vaan antaa olla. Mutta miten sellaisenkin päätöksen osaa tehdä, että milloin luovuttaa?

Miten mä jaksan oottaa vielä 9 päivää, menkat alkaa tai testaan :D mutta ei saa olla liian korkeat odotukset :-)

Miitu, minä toiveajattelen siihen tietenki väriäki hitusen, en kyllä rehellisesti sanottuna oo varma onko se oikiasti vaan harmaa. Minä ku en oo ikinä yhteenkään testiin mitään viivanpaikkoja yms saanu, en ees tiiä miltä ne semmoset sitte näyttää. :grin

Voi ei Mintukka, toivotaan kuitenki että vauvalla on kaikki hyvin ja ois vaan sitä rasituksesta johtuvaa vuotoa. Oliko teillä nyt ihan lähipäivinä ultrakin tulossa? Kylläpä sua nyt koetellaan! :sad001

Saatteko auki tuota kuvaa tuosta testistä? Mitä ootte mieltä?

Liitteet

• testikuva.png
    testikuva.png
    609.7 KB · Katsottu: 209
Mintukka toivottavasti kaikki on hyvin, vuodosta huolimatta! <3 onko istukan paikkaa selvitetty, joskus sekin voi aiheuttaa vuotoja?

Jesu kyllä siinä jotain näkyy! :)
Lady bug tervetuloa!

Kiitos kaikille tsempeistä ja näkökulmista, kyllä tässä miehen kanssa selviteltävää riittää. Todella omituinen tilanne, sillä mies on tosiaan koko ajan ollut se, joka niitä lapsia lyhyellä ikäerolla haluaa. Minäkin tietysti lapsia lisää haluan, mutta mies selkeästi aktiivisempi asian suhteen.

Onko teillä kenelläkään käynyt niin, että cb:n digitesti näyttää alussa "raskaana 1-2" sillä tavalla, että se välähtää siinä ruudulla ja sitten tyhjenee ja myöhemmin tulee tulos "ei raskaana"? Mulle kävi aamulla niin, kun halusin kaikesta huolimatta testata. Aikaisemmin käynyt kerran niin, mutta silloin sainkin plussan vasta, kun menkat oli melkein viikon myöhässä ja raskaus päättyikin kkm rv12+1.

On mulla istukan paikka katottu eikä se tihkuta. Mitään syytä vuodolle ei oo löytyny. Varmaan rasituksesta. Joo keskiviikkona on neuvola, jossa varmaan ultrataan.

Mintukka toivotaan että on normaalia raskausajan vuotoa!

Jesu sanoisin kans haamuplussa :)

Lady bugille tervetuloa ! :)

Omppoloinen siis täh! Voiks ne tolleenki tehdä :o mä oon tehny kaikki elämäni r-testit niin että laitan ajastimen ja meen testiajan lopulla katsomaan. Oon ihan varma että jos tuijotan sitä testiä koko sen odottamisajan ni alan nähdä harhoja :D

SeEnsimmäinen kaksi kertaa tosiaan mulle jo käynyt näin! :O ehkä en enää digejä käytä, jos joskus sellainen tilanne tulee, että pääsee vielä testailemaan.

Tai oisko Omppoloisella semmonen mahis että ootkin raskaana mutta digi ei ollu varma tuloksesta, että se vaikka päivän tai muutaman päästä sitte ku hcg nousee niin näyttäiski sen raskaana tuloksen? Minulla ei oo koskaan digit näyttäny ku yhen tuloksen, joko sen "ei raskaana" tai sitte sen "raskaana ja vkot". Teen aikalailla samallai testit ku SeEnsimmäinen. :grin

Mintukka, Minulla oli samanlaista vuotoa raskausaikana, joka ikinen kerta se säikäytti ja näytilläkin kävin useampaan otteeseen. Syytä ei löytynyt, lääkäri sanoi vain että tod.näk verestävä kohdunsuu. Jos sinullakin vaikka näin. :)

Omppoloinen, Hui onpa jännittävää! Jospa se onkin digin "haamuviivulainen". Palailethan kertomaan kuinka kävi, testaatko milloin uudestaan? :) Ja luulen että miehesi mieli tuosta vielä muuttuu, kun noin yht äkkiä muuttui tuohonkin suuntaan. :wink

Toivotaan, että olis "normaalia".
Mies ehotti jo, että pyytäisin lähetettä yliopistolliseen, mut en halua. Jotenki niin vaivalloista ku on toi pieni esikoinen. En voi kuitenkaan mitään sille jos jotain epänormaalia siellä tapahtuu. Ja kuitenki keskiviikkona ultra.

Edelleenkään en oo löytäny hoitajaa esikolle. Meillä ei oo perusteita saada sitä sossun hoitajaa.. Ihan perseestä.. Ihan kiva olis välillä itse päästä käymään edes tunnin hieronnassa vaikka, mut ei... Musta tuntuu välillä, että oon niin loppu! Täällä peräperseessä ku ei ole yhtään mitään ja lähimpään kylään matkaa 30 kilsaa jossa on myös lähin leikkipiha.
Se on varmaan lähettävä muuttamaan lähemmäks kylää..

Ja mä tilasin tänään kaks viikkodigiä (plus muita testejä) raskauskeijulta :shifty: noo jospa mä käytän me sit jos (vai kun??) täti myöhästyy :)

Hitto ku oman puhelimen huollossa KESTÄÄÄÄ!!! Siin ois ollu se womanlog johob ois voinu merkata kaikki "raskaus"oireet - oon jo ihan sekasi oloista/päivistä millon oloja ollu :bored: mitä jos lopettas vaa ittensä tarkkailun ja keskittys johonki muuhun (not possible):finger:

Omppoloisella jännä tilanne! Mulla on kans suoraa tullu digiin raskaana ja sitte viikot. Avasikko digin? Miltä näyttää viivat? Ja kannatan jotaki toista testiä..

En tajunnu avata ja testi on jo roskiksessa ja roskis ulkona :/ ja todella outoa, koska tämä on jo toinen kerta! Jatkossa ei enää digejä :D

Mintukka, toivottavasti pienellä kaikki hyvin! <3

Ajattelin ke tai to testata viime viikolla ostamallani digillä vielä toistamiseen, jos ei täti tuu ennen sitä. Lauantainahan oli vielä nega, mutta sillon ei välttämättä olis vielä näkynytkään. Menkkajomoja kyllä tänään kovasti tuntunut, eli tätiä odottelen. Kierrostakaan en oo nyt yhtään varma, eli siinäkin voi kestää, että ne menkat alkaa, kun tää on eka kierto sen kierukanpoiston jälkeen. Yleensä mulla ollu kierto aika tarkka 30 päivää, mutta nyt ei oo menkkoja ollut varmaan 1,5 vuoteen kierukan kanssa.

Meillä esikoinen kohta jo 2,5v. Oltiin alun perinkin puhuttu noin kolmen vuoden ikäerosta, ja ihan oikein ajateltiin. Tyttö on ihana ja aktiivinen, mutta myös todella temperamenttinen ja kovalla omalla tahdolla varustettu. Mulla olis hajonnut pää, jos olis tullut toinen pienemmällä ikäerolla. Saa nyt nähdä, kuinka iso ikäero sit oikeasti tulee (jos toista edes saadaan). Mulla ikää nyt 33.

Plussatuulia kaikille! :)

Takaisin