Toinen haaveissa <3

Tekis mieli kyllä jo tänään tehä testi. Nyt nippailee alavatsalla ihan häpylyyn vierestä. Vähän kyllä menkkamaisesti et oisko menkat alkamassa kuitenki

Haha, ukko kysy multa tänään oonko raskaana kun antoi esikoiselle kurkkua ja sanoin että haisee voimakkaasti :D esikoista odottaessa se oli aikalailla ekoja oireita kun kurkku haisi niin voimakkaasti etten pystynyt syömään sitä :grinmutta ei toi kurkku nyt pahalta haissut ja mulla on tällä hetkellä menkat :p ukko oli vaan niin varma viimme vloppuna kun touhailtiin että "nyt tärppäs", tuntu kuulemma siltä että tärppäs :hilarious:tulee vähän ökkiksen ukko mieleen! On noi miehet hassuja :joyful:

aikas selkeä plussa tuli ❤️❤️ Pää ei vielä tätä tajua, mutta meille on käynyt ihana vahinko

Hulluinta tässä on se, etten uskonut että meille vahinkoja käy kun ekaa tehtiin vaikean kautta pari vuotta ja lokakuussa mun pitäs alottaa työt uudessa firmassa. Ne ei varmaan oo tästä ihan yhtä innoissaan.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1472238646.486678.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1472238646.486678.jpg
    89.2 KB · Katsottu: 149
Kyfi pahoittelut negasta. :( Onko sulla yleensä minkä pituinen kierto?

Mamatson onnea plussasta! ❤❤❤❤ Tarrasukkia pikku kaverille matkaan! :)

marsupilami, mieki aattelin että onpa nuo meijän ukkelit hassuja! :D

Niemja, ois kyllä ihana tuliainen! Mutta toisaalta pessimistinä sitä jo ajattelee että eihän se nyt näin äkkiä voi tärpätä. :meh: Parasta toivotaan silti.

Mamatsonille onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan. :Heartred

Onnea mamatson!

Ja pahoittelut kyfille :(

Uskon että tänään oli ovis, joten jos maanantailta ei ole jäänyt supersuittiöitä henkiin, niin tää kierto meni nyt hukkaan. Mutta eipä näille minkään voi. Vähän erilaista tää toisen yrittäminen kuin esikoisen :D

Mahtuuko mukaan? :) Täällä huhuilee myöskin kakkosesta haaveileva. Kierukka poistettiin viime viikon maanantaina ja heti saatiin lupa yrittää. Kierukanpoiston jälkeen vuosi (vähäisesti) 4-5 päivää, ja nyt toivotaan, että jos ne vaikka olis olleet jotkin minimenkat ja ovis olis ensi viikolla. Yritystä on myös riittänyt. ;) Jännittää kyllä kauanko menee. Esikoisesta tulin ekalla kierrolla raskaaksi, mutten uskalla luottaa yhtä hyvään tuuriin tällä kertaa. Ikää on 33-v, esikoinen syntyi 4/2014.

Onnea mamatson!

Jesu meki oltais haluttu häämatkalainen mutta mulla alko menkat loppulomasta, esikoinen tärppäski heti seuraavasta kierrosta sitte yllätyksenä 1.5v jälkeen :D ja tämä toinen tuli yllätyksenä yk2..

Tervetuloa Tingalia ja toivotaan että olisi yhtä nopea tärppi kuin esikoisesta :)

Oon niiiiin poikki. Poika on kipiä ja itkeskelly 3tta yötä ja kolmas aamuvuoro, ei vaan jaksais. Lisäks töis on ollu härdelliä ja iltasin supistaa. Alan jo olla varma että tämä raskaus ei hyvin etene tai pääty :(

Niemja, toivotaan että poika parantuu pian ja säkin saisit vähän levätä!

Heh, mulla on oikiasti hajuaisti terävöitynyt kun tänään pesin pojan pyllyä ainun hajusteettomalla pesunesteellä niin se haisi mun nenään TOSI voimakkaasti :wideyed: jotkut hajut jopa oksettaa kun ottaa niin nenään :eek: ehkäpä tämä tarkoittaa sitä että mun kroppa on päätänyt raskautua tässä kierrossa ja jo nyt parantanut hajuaistia etten vaa vahingossakaan syö mitään myrkyllistä :wink heh :hilarious:

Jesu mä olin myös pessimistinen kun alettiin yrittää kakkosta. Esikoista yritettiin neljä vuotta sisältäen neljä keskenmenoo.. Tää tärppäskin yk2 mikä oli tosi ihmetys meille. Toistaseks on kaikki hyvin, mut fiilis on että joku juju tässä on kun esikoisestakaan ei kaikki menny raskaudessa putkeen.

Meillä esikoinen yllätys.

Tätä toista on yritetty "kunnolla" 2kiertoa. Tänään 27/30-31.Raskaustesti nega.

Menkat tosi säännölliset ja ehkäisy ei ollut pelissä vuoteen.

Pahoinvointia ollut tämän viikon, mies haisi eilen mun nenään hirveältä hieltä. Mutta ehkä mielikuvitusta..

Erikoisesta en tienny yhtää millä viikoilla Olin Ku plussasin.

Täälläkin testattu nega dpo 11 ja osin siksi testasin kun tuntui aamulla että oireet taas kadonneet. Alkoi masentaa. Vähän toivoa heräsi vielä kun vähän menkkamaista jomottelua ilmaantunut. Rinnoista ei ota selvää.

Tajusin yhtäkkiä yhden seikan esikon raskauden alussa. Mulla kp 27 alkoi mylläkkä josta epäilin jo että tärppäs ja samaa mylläkkä odotellut joka kierrossa mutta silloin ovis oli ehkä viikon aikaisemmin joten turha siis odotella samaa ennen kuin menkat on myöhässä. Tämä ehkä antaa toivoa, en nimittäin muista esikon aikaan mitään tuntemuksia ennen dpo 19 ja blogin mukaan olin jo menettänyt toivoni tärpistä.

Miten sitä vaan jaksaakin toivoa kierrosta toiseen. Väsyttää koko odottaminen, hiipinyt tännekin mielen että mitä jos sitä toista ei tulekaan koskaan. Pitäisi olla onnellinen yhdestäkin. Kun vain osaisi hellittää... Jälleen kerran.

Neita dpo 11 kp 28/30 yk 8

marsupilami, Meilläkin mies oli niin varma että nyt tärppäsi, hänellä oli kuulemma sellainen tunne kuin esikoisestakin. :grin No nyt on kyllä tunteet menny mönkään kun dpo 13 jo ja negaa näyttää. Huomisen kohdalla lukee kalenterissa "Peli poikki" että loppu se testien ostelu ja turha haaveilu, nii! :grin

Ai että tää on kamalaa.... Kun tähän kuumeiluun oikeasti alkaa. Pettymys on suuri. :sad001 Turtuuko tähän vai tuntuuko aina yhtä pahalta? Esikoisestahan me ei ehditty yrittää kun saman tein tärppäsi. Tai luulen että mulla oli ensin kemiallinen kun mentiin aika pitkään tjottaillen, mulla oli menkat myöhässä ja pahoinvointia/hajuherkkyyttä. Sain herkkään testiin haamulaisen ja pian alkoivat menkat todella runsaina ja kovia kramppejakin oli. Seuraavalla kierrolla päätettiin yrittämällä yrittää ja tällöin sitten tärppäsikin. <3

Onnea mamatson!
Pahoittelut kyfille.

Kuumeilu on kyllä ihan kamalaa kun aina vaan odottaa ja toivoo ja sitten kuitenkin tulee pettymys. Mä en oo vielä uskaltanu ollenkaan iloita tästä raskaudesta, ehkä sitten kun on päässyt ekaan ultraan ja jos siellä on kaikki hyvin. Onneksi ei ole edes paljoa aikaa ajatella.

Toivotaan niemja että pääsisit vähän lepäämään niin jos olo sitten vähän paranisi. Ei ole kyllä helppoa kun on pieni lapsi josta on kuitenkin pakko huolehtia.

Mintukka, minä en osaa ees kuvitella miltä tuntuu ku jouvut yrittään vuosia ja sitte vielä keskenmenot siihen päälle, ai kauhia. Oon niin pahoillani sun puolesta. Mutta ihana asia tämä pikkukakkonen joka ei antanu odotuttaa itseään niin kauan, uskon ja toivon että teillä menee kaikki hyvin loppuun asti. :Heartred Sulla tais edellisessä raskaudessa olla se ihottumahomma vaivoina, muistinko oikein? Sitähän sun ei kannata ressata etukäteen ku ethän pysty siihen mitenkään ite vaikuttaa että tuleeko se nytkin vaiko ei. :) Varmasti helpommin sanottu ku tehty, tiedän. Terveisin Ressi-Erkki itsekin..

Niemja, toivottavasti sullaki helpottais, ei oo mukavaa jos tuntuu ettei vaan jaksa. Koita jaksaa ja muista pyytää apua jos vaan pystyt. Töissä elä huhki liikaa, varsinkaan jos supistellee paljon. Mulla itellä esikoisesta rupes supistelemaan jo puolen välin tienoilla (ei kuitenkaan kipiästi) ja neukkutäti oli mua laittamassa jo saikullekki ennen äippälomaa vaan minä aattelin että höpö höpö kyllä mää pystyn töissä olemaan. :grin Mutta sitte heti ku jäin äippälomalle niin pikkuruinen tyttö synty tasan 4 viikkoa etuajassa ilman minkäänlaisia ennakkomerkkejä. Tulla tupsahti reissussa ku oltiin. :grin

Jesu joo, oon ottanu ny rauhallisemmin että eiköhän se tästä rauhotu, eilen ei ollu enää kipeitä supistuksia ollenkaa :) joskos tuli vaan kaamea kasvuspurtti tai jotain. Ja olipas sulla vauhdikas synnytys sitte! Toivottavasti seuraava menis rauhallisemmin :)

Kyfi pahoittelut!

Takaisin