Toinen haaveissa <3

Kierto oli 32pv pitkä. Viimeks oli 35pv. Nyt alkaa mun puolen vuoden ehkäsy ja sit maaliskuussa tuun jatkamaan tänne ellei muutoksia tule :)

Jännää... Eilen sitten loppupäivän jomotteli ja kipristeli jännästi kohdussa . Illalla oli rinnat taas aremmat ja aamullakin jonkin verran. Yllärinä lämmöt nyt 37 eikä edes viluta eikö olo kipeä (toki epäluotettava kun ei ole aamulämmöt) mutta päätin että testaan uuestaan vasta jos menkat on myöhässä. Ylihuomenna niiden pitäisi alkaa. Jännän äärellä....

Neita dpo 12 kp 29/30 yk 8

Mä tuun tänne kertoileen jo ittestäni nyt, ja sit mennään tjot-meiningillä jonkin aikaa kun parin viikon päästä jää pillerit pois :)

Elikkä siis, oon 25-v ja mies 24-v. Edellisessä suhteessa yritettiin vauvaa yli 4 vuotta ilman tulosta, clomit kokeiltiin mut muihin hoitoihin ei lähdetty. Mulla todella paha pco. Ero tuli vuonna 2013 jolloin myös tapasin nykyisen mieheni.

Mulla oli e-pillerit käytössä, kunnes sit 2015 kesällä jätin ne hetkeksi tauolle ja halusin kattoo miten ruokavalion muutos vaikuttaa mun pco:hon ja sitä myötä kiertoon. (Kierrot oli ilman pillereitä jopa 100 päivää ja sit vuosinkin 3 kk putkeen..)
No, vhh-ruokavaliolla painoa olin saanut pudotettua 4 kuukaudessa 15 kg, ja kun pillerit jätin pois kesäkuussa, elokuun lopulla plussasin :) Nyt meillä on ihana kohta 4 kuukauden ikäinen tyttövauva :) Mulla on minipillerit käytössä mutta ne pahentaa pcota niin hurjasti, että nyt kun mulla on 2.5 viikoksi vielä pillereitä niin sit en niitä enää jatka :) Toinen vauva on siis erittäin tervetullut, katotaan nyt kauanko menee sit siihen et ees kierto starttaa :) Jännä nähdä, miten kauan saa kuumeilla tuota toista, kun ensimmäinen sitten pitkän lapsettomuuden jälkeen tulikin täysin yllärinä :)

Plussatuulia kaikille ;)

Muokattu viimeksi:
Koko päivän saanut pidätellä oksennusta ja ruoka ei maistu (hyvä, niin vähän tasapainoittaa viimme viikkoista ahmimista :p). Ajattelin jo, että jospa mies olisiki ollut oikeassa ja viimme vloppuna olisi taphtunut ihme ja ovis olisikin ollut silloin ja nyt olisi vain valemenkat.
Kunnes sitten esikoinen palautti iltapuuroansa mahastansa, kun oltiin käsipesulla. Kunpa vaan ei olisi mahatautia! :eek: tosin, poika kyllä saattaa joskus pikkaasen pulauttaa kun on yli väsynyt, niin kuin tänäänkin. Pelottaa vaan kun itellä niin huono olo että jospa onkin jotain tautia liikkeellä :confused:

Taitaapa hyvinkin olla jotain tautia kun tuli kauhee vilu, vaikka sisällä on 23 lämmintä... Piti oikein laittaa huppari päälle ja mennä viltin alle. Kunpa tämä menisi nopeasti ohi! Justhan mä kärsin reilu viikon flunssaa :eek:
Menee pian tässäkin kierrossa ovis ohi jos taas joudun sairastelemaan.:wtf:

Eilen tuli jo paperiin tuhrua, mutta siteeseen ei yön aikana mitään. Sää nähdä jäikö kierto 28pvään 30sijasta, mutta nokka kohti 3 kiertoa. Mieluummin ajoissa kun myöhään, jos päättää tulla.

Tervetuloa Misu! :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä :/

Pidetään peukkuja Neita!

Voi ei marsupilami, toivotaan ettei kovin ikävä tauti ole tulossa :/ paranemisia! Itsekin just ollut muutaman päivän flunssassa, ei oo kyllä herkkua.

Höh mimmma :/

Täällä nega. Kp 31/?? ja dpo 14 (ehkä). Ehkä vois hetkeksi keksiä jotain muuta ajateltavaa, ei se toka näköjään tulekaan niin helposti kuin esikoinen..

Pahoittelut negasta pilvikirsikka! Vaikka niin kauan on toivoa kun menkkoja ei näy :)

Mimmma mieluummin noin päin joo, pahoittelut menkoista silti!

Olin jo heittämässä toivon tästä kierrosta mutta kai tässä kuitenkin saakin jännätä ;) Itsellä ollut kierrot tasan 27pv puoli vuotta. Viime kierrossa oli 26pv poikkeuksellisesti. Jos on taas 26 pv niin ovis oli pe ja jos mennään 27 pv mukaan niin sitten lauantaina. Kumpanakin päivänä juili mahaa. Lauantaina pupuiltu joten joku mahdollisuus on vaikkakin ei nyt kovin vahva sellainen. No 2vk päästä sen sitten näkee :)

Paranemisia marsupilamille ja tervetuloa misulle.

Neitalla on jännät paikat! :)

Ja Marsupilamilla on taas lupaavan kuuloista oiretta menkoista huolimatta. :wink Mistäs sitä tietää kun monella tulee ne valemenkatkin, äidilläni tuli kahdetkin. :eek:

Pilvikirsikka, Tännekkin voisi suoda jotain muutakin ajateltavaa... nega myös täällä, oletettu dpo 15. :sad001 Muoks! Roskis-viivanpaikka havaittu, mut siis viivanpaikka eikä roskishaamu, joten eipä toiveet oo kovin korkeella. :grin

Kaneli, Toivotaan että muutaman viikon päästä se olisi sitten plussa!! :)

Muokattu viimeksi:
Kp5/dpo0 ovistestissä haalea viiva näkyvissä eli lähipäivinä tulossa :-)

434550ac158644e68734af2975972354

Muokattu viimeksi:
Ja Marsupilamilla on taas lupaavan kuuloista oiretta menkoista huolimatta. :wink Mistäs sitä tietää kun monella tulee ne valemenkatkin, äidilläni tuli kahdetkin. :eek:
Rtestin tein ennen menkkoja ja nega oli. Joten kyllä olis iso ihme jos täs raskaana oltais :rolleyes: ja menkka vuoto on ollut ihan normaalia. Kyllä tämä enemän joltain pöpöltä vaikuttaisi :oops:

Mimmma ja pilvikirsikka pahoittelut <3
Toivottavasti marsupilamin vointi kohenee.
Täällä ovis tulee kovaa vauhtia, ellei ollut jo. Tallettelut perjantaina aamulla ja tänään aamulla, en tiedä riittääkö, mutta viikonloppuna ei ollut mahdollisuuksia :( kp12 siis tänään.

Pitää jossakin jännittää... Alkoi juilimaan munasarjoja just niin kuin menkkojen alkaessa ja masennuin alkaako ne päivää liian aikaisin. Kävin pyyhkimässäkin pariin otteeseen mutta ei punaista. Munasarjajuiliminen loppuikin yhtä yllättäen kuin alkoikin. Väsyttänyt tänään ihan hulluna, mutta esikko on vähän kipeänä niin voi johtua siitäkin että nukkunut vähän huonosti. Yksi huolestuttava piirre on se että lämmöt laski aika lailla normaaliksi vaikken olekaan seurannut kuin iltaisin muutamia päiviä. Huomenna viimeistään joko pettyy tai saa uutta toivoa jos menkat ei ala. Testaan ylihuomenna jos siis ei huomisen aikana ala. Huh piinaa!

Neita dpo 13 kp 30/30 yk 8

Oo jännää Neita! :)

Oho Miitu! Jos siellä vaikka viiva vahvistuisi parin päivän päästä ;)

Kanelille peukkuja!

Toivotaan että tallettelut osui kohdalleen omppoloinen :)

Jaha, naamaan ilmestynyt finnejä. Menkatko ne sieltä lähestyy.. :confused:

No joo kummallista, mutta kp 1 sieltä sitten tulikin. Mulla ei koskaan ala menkat illalla, aina aamuyöstä tai aamulla. Ja tähän asti 13 päivää oviksesta, nyt 13 päivän illalla joten sama asia teknisesti kai mutta outoa silti. Osaapa taas yllättää. Tekisi mieli lopettaa koko yrittämällä yritys ja pitäisikin koska selkeästikään se ei tuota mitään tulosta. Vain murhetta ja ahdistusta. Nyt siis yksi kierto jo ohi kun esikko tärppäs, eipä tunnu minun kroppa muistavan miten se tapahtuu :sad001
Siirtympä tästä taustalle masistelemaan. Jos joskus tärppää niin tulen kertomaan. Tsemppiä muille!

Takaisin