Huh, piti lueskella useampi sivu, kun on pari päivää jäänyt lukematta. Meillä tehdään viimein hampaita
Ihan ihme kommentteja osa saanut vauvakuumeilustaan. Miksi se on niin ihmeellistä, jos haluaa kaksi lasta pienellä ikäerolla? Mä luulen, että meidän lähipiirissä vauvauutisen viipyminen aiheuttaisi enemmän kysymyksiä; kaikki tuntuu pitävän itsestään selvyytenä, että bebe nro2 on meillä syksyn to-do-listalla. Puhuin tässä taannoin äidilleni pikkuserkkujen sisarkateus-ongelmasta, ja äiti tuumaili kylmästi, että alle kaksivuotias tuskin osaa kovin väkivaltaisesti ilmaista sisarkateutta... Oletusarvona ilmeisesti on, että meidän mini isosiskoutuu ennen 2v synttäreitään.
Jaa-a, dpo9, maha turvoksissa, rinnat kipeinä, flussaoireita, väsyttää, yövessailua... Mun pää on niin taitava. Rasittavinta on, että raskauden jälkeen menkat ei ole antaneet itsestään juuri muuta ennakkovaroitusta, kuin että olen ollut kamalan kiukkuinen ja itkuinen niitä ennen, mutta ei tällaisesta hampaita tekevän lapsen äidin väsymystilasta mitään PMS-oireita erota.