Toinen haaveissa <3

3-4kk takaperin kun sanoin äitille kun tv:ssä oli vauva että "mäkin tahdon vauvan". Äiti siihen että "onhan sulla vauva". Mutta kun mä haluan toisenkin vauvan! :D
On se oikeasti jännä, vaikka ollaan puhuttu miehen kans että on hyvä että meillä on jo lapsi että ei haittaa vaikkei toista tulisikkaan, ollaan tyytyväisiä tähänkin, mutta silti raastaa sydäntä ajatus ettei enää saataiskaan lisää lapsia :confused: on se niin ihanaa kun saa olla äiti että mä voisin tehä lapsia vaikka kuinka, mutta ei taida voimat riittää kuin max viiteen lapseen :joyful:

Mä en oo ees uskaltanu sanoa kellekään että yritetään toista lasta (yrityshän on ny siis tauolla). En haluu kuulla mitään ärsyttäviä kommentteja aiheeseen liittyen. Välillä ajattelen että olispa helppoa jos oliskin vaan yksi lapsi mut sitten tulee se kaipuu toiseen ja haluaisin kuitenkin pojalle leikkikaverin. Ja kaikki ne vauvanvaatteita sisältävät laatikot, olis jotenki tosi raastavaa alkaa käymään niitä läpi ja laittaa myyntiin. Samoin ku turvakaukalon ja pinnasängyn yms. myyntiin laittaminen tuntuu ihan kauheelta jo ajatuksenakin

Mulla samoja ajatuksia kuin daamoksella. Järjellä sen ymmärtää että olisi paljon helpompaa jos olisi vaan tämä yksi lapsi. Mutta tämä kaipuu ei olekaan järkeä. Sitä haluaisi äidiksi vielä kerran ja kokea kaiken, on se raskaus ja syntymä, uusi pieni ihminen, niin suuri ihme :Heartred Ja vaikka onkin raskaampaa niin on myös rakkaampaa! Kyllä rakkaus lapseen on jotain niin käsittämätöntä.

Jep toi on niin totta että eka ku kertoo vauvakuumeesta ni tulee et sullahan on jo lapsi ja sit viimeistää parin vuoden päästä tulee et millos teeyte leikkikaverin, wait what?!?

Koin itseasiassa ite ekaa kertaa todella loukkaavaksi ton onhan teillä jo vauva. En tienny että ihmiset edes keksii sanoa noin, jokaisella lapsiperheellä on ollu "se vauva" ja silti tehneet lisää lapsia, jopa asian sanojalla saattaa olla enemmän ku yks lapsi.. ei mahdu mun päähän yhtään :D

Just viime yönä mietin et hitto ku ois rankkaa kahden lapsen kans (yh:na, jostain syystä ajattelin asian suoraan niin , vaikka ukko kuorsas vieressä :D), tää meidän 1v valvoi pari tuntia keskellä yötä ja minäki tietenki sitte..

Mulla oli heti esikoisesta plussatessa poika-olo ja poika sieltä tuli. :) Haluttiin tietää ihan käytännön syistäkin että helpompi hankkia tavaroita. Nyt mietitään että jos pidettäisiinkin yllätyksenä. :p Toisaalta pojalle meillä olis kaikki valmiina ja tytölle taas täytyisi alkaa hamstrata, mutta kai mies voisi synnäriltä juosta hankkimaan pinkkiä härpäkettä haha. :grin

Ei mekään tästä vauvakuumeilusta olla huudeltu. Mummi kyseli että no jokos on toinen tulossa ja sanoi että alkoi isääni odottaa kun ensimmäinen oli 3kk, joku oli silloin asiaa hämmästellyt ja mummi sanonut että "En nyt mikään kani ole" :grin

Mulla on kuumeilut jääneet nyt ihan taka-alalle. Tylsää alkukiertoa elellään ja palasin töihin eilen, eipä siinä juuri ehdi vauva-asioita miettiä. Tjottaillen jatketaan :) Taustailen vähän aikaa ja palaan joskus myöhemmin asiaan. Plussatuulia kaikille!

Tökeröitä kommentteja kyllä tommoset :O Tottakai on oikeus kuumeilla, oli se sit ensimmäinen tai seitsemäs vauva..

Me kysyttiin esikoisen sukupuoli tai oikeastaan näin sen itsekin heti kun kuva lävähti ruudulle :D Mahdollinen seuraava olis toisaalta jännää jättää yllätykseksi. Mut sit se sukupuolen tietäminen (tai veikkaus siitä lähinnä) helpottais vaatteiden hommaamisessa. Vaikka yritänkin suosia sukupuolineutraaleja värejä ja mun silmissä molemmat sukupuolet saa käyttää mitä värejä vaan, niin silti.

Mä oon kertonut kuumeilusta parille kaverille vaan, en oo halunnut koko suvulle kailottaa.

Plussatuulia myös sinne hannanna! Yleensä se nappaa kiinni silloin kun sitä vähiten odottaa :)

Mulla on kroppa ihan sekaisin. Nyt kp 38 ja ehkä dpo 8. En tikuttanut, mut tuolloin tuli yhtäkkiä illalla limat jotka oli seuraavana aamuna poissa. Ehdittiin kuitenkin hyödyntää se ;) Mulla on nyt muutaman päivän tuhruttanut, mut ei näitä kyllä menkoiksikaan voi kutsua. Viimeks ainakin oli semmonen meininki et olis saanu kulkee pönttö persiissä kiinni :D Täälläkö siitä just oli puhetta? :D Millasia oireita teille on tullut ennen plussaa? Mulla ei oo muuta ollut kuin järkky väsymys/vetämättömyys ja äsken oikein sydän rupes hakkaan kun pesin pojan vannaa lattialla ja nousin sieltä ylös :D Niin ja makeeta vois syödä koko ajan..

Mulla oli että makea ei maistunu, tosi turvonnu olo koko ajan ja pahoinvointi iltaisim varsinki. Ja ilmavaivat :D

Ääh täti saapusit jo! Kp 32, oisin ihan innolla valmis laittaan uutta tulta munille! :D eka yli 28 kpn kierto ikinä! Ala-maha ollu viime to lähtien kipeä ja turpe ja nännit arat mut mitään ilmotuksia menkoista ei oo ees kuulunu. :o. Limailukin jatkuu, voiko olla ihmisellä jonkun sortin valeraskaus, kroppa reagoi kuin ois mut hormooniakaan ei erity? Eikö tuulimunassa testi näytä kuiten plussaa?

Täällä kp 29/29. Tosin on sellanen tunne että tänään alkaa menkat joten voi vielä muuttua kp 1. Eilen kysyin mieheltä että haluaako se varmasti toisen lapsen. Mietti aika pitkään ja sanoi sitten että tulee jos tulee. Aikaisemmin on siis ehdottomasti halunnut ja valitellut kun ei tärppää.

Rille mulle kävi niin, että sain plussan raskaustestiin vasta kun menkat oli 5 päivää myöhässä. Mulla oli selkeät raskausoireet (tosi kova nälkä, runsas vv, turvotukset,ym). Raskaus todettiin kuitenkin keskeytyneeksi 12+1. Tuulimuna käsittääkseni antaa plussan normaalisti.

Täällä kp 19 menossa ja terokuuria syöty siis 3 tablettia. Ihan järkyttävän paha ollu muutaman päivän??? Sillon kp 6 lähtien tuli muutaman päivän selkeetä limaa mutta ovisplussaa en saanu tikutettua:( aiheuttaako terot pahaa oloa?

Esikko mulle ei terot esikoisen aikana aiheuttanut oireita, vaikka söin niitä useamman kun koitettiin saada kierto tasaantumaan pillereitten jälkeen.

Mulla on semmonen fiilis et viime viikon ma-ti olis ollu ovis. Vaikka vielä ei oo menkat alkanut synnytyksen jälkeen. Saa nähdä joko ne pian sitten alkaa. :)

Rille aivan hyvin voi olla ns. valeraskaus jos oot päässy niin kovin vauvamoodille, kroppakin reagoi sit :shy: tiiätteks te semmosta et pystyy nostattamaan itelle "kuumeen" ku sitä tarpeeksi ja koko kehon voimalla haluaa? Mä sain monet kerrat nuorena kuumemittariin just sen 37-37.2 ettei tarvinu mennä kouluun - niinä päivinä ku ranskan tunnit oli:wink

Haluaisin kullä tietää sukupuolen rakenneultrassa, kysyttiin sitä myös ekasta. Saatiin 60% todennäköisyys tyttöön - ultraaja oli tosi nihkeä edes antamaan sukupuoliarviota :D tyttö tuli..

Omaa napaa, oviksen bongailuharjottelua. Eilen kokeilin päiväpissasta, tuli tosi tosi haalea viiva ku en onnistunu pidättään kahta tuntia :D bongaillaan siis aamupissasta, tänään tuli jo selkeästi vahvempi viiva muttei lähelläkään kontrolliviivaa. Womanlog ennustaa oviksen olevan 6.8, omien laskujen mukaan 5.8. Tikuttelu jatkuu..

Pahoittelen kirjotusvirheitä, naputtelen tabilla ku puhelin on rikki :/

Pepe, Sain viime viikon maanantaina-tiistaina ovisplussan testiin joten täällä sama tilanne että odotan menkkoja alkavaksi. Jospa meilläkin viimein starttaisi se kierto synnytyksestä! :wink

Mä haluisin kyllä tietää sukupuolen, mut mies on vähän nihkeämpi. Ekasta kysyttiin ja sanoi saaneensa kaiun tms häpyluista?! Ja tyttö sieltä sit tulikin. Mutta ei kuitenkaan kerrottu kellekään tota veikkausta eikä uskottu itekään ennen ku tyttö sit syntyi. Mulla itellä oli tosin ollut jo plussasta alkaen hyvinkin varma tunne tytöstä. Olisin hyvin paljon ihmetellyt jos poika olisi tullut :p

Mä ihmettelen että missä viipyy tuhru vuoto joka yleensä tulee pari päivää ennen menkkojen alkua. Mun laskujen mukaan niitten pitäs alkaa huomenna tai perjantaina. Ei sillä että kauheesti tykkäisin siitä mut kuitenki... Tai sit tuhru alkaa huomenna ja menkat vasta perjantaina. Ärsyttävää ku tulee kytättyä mitä oma kroppa touhuaa :D

Takaisin