3-4kk takaperin kun sanoin äitille kun tv:ssä oli vauva että "mäkin tahdon vauvan". Äiti siihen että "onhan sulla vauva". Mutta kun mä haluan toisenkin vauvan! :D
On se oikeasti jännä, vaikka ollaan puhuttu miehen kans että on hyvä että meillä on jo lapsi että ei haittaa vaikkei toista tulisikkaan, ollaan tyytyväisiä tähänkin, mutta silti raastaa sydäntä ajatus ettei enää saataiskaan lisää lapsia
on se niin ihanaa kun saa olla äiti että mä voisin tehä lapsia vaikka kuinka, mutta ei taida voimat riittää kuin max viiteen lapseen 
On se oikeasti jännä, vaikka ollaan puhuttu miehen kans että on hyvä että meillä on jo lapsi että ei haittaa vaikkei toista tulisikkaan, ollaan tyytyväisiä tähänkin, mutta silti raastaa sydäntä ajatus ettei enää saataiskaan lisää lapsia

Ja vaikka onkin raskaampaa niin on myös rakkaampaa! Kyllä rakkaus lapseen on jotain niin käsittämätöntä.
tiiätteks te semmosta et pystyy nostattamaan itelle "kuumeen" ku sitä tarpeeksi ja koko kehon voimalla haluaa? Mä sain monet kerrat nuorena kuumemittariin just sen 37-37.2 ettei tarvinu mennä kouluun - niinä päivinä ku ranskan tunnit oli