Toinen haaveissa <3

Mulle jäi kauhu synnytyksestä. Se kesti 2,5vrk, eikä suostuttu leikkaamaan, vaikka rukoilin. Olin aivan varma, että sekä minä että vauva kuollaan. Yritin olla ilman puudutuksia, mutta koska voimat olivat aivan loppu, pyysin epiduraalin. Sitä ei kuitenkaan saatu laitettua, koska lääkäri ei saanut sitä mun selkään. Jotain vikaa siis rangassakin.

Kolme päivää synnytyksestä sain rintatulehduksen. Viikko synnytyksestä jouduin takaisin sairaalaan, koska en meinannut pysyä tajuissani. Sattui alapäähän ja vatsaan niin kovaa. Todettiin rintatulehduksen lisäksi kohtutulehdus, ja että jalkovälin kaikki haavat ovat revenneet auki.

Silloin vannoin, etten ikinä enää synnytä. Ja kyllä se minua rehellisesti sanottuna ihan hirveästi pelottaakin.

Sain vahvimmat viivat itse iltasella että ehkä täytyy useampi testi tehdä aina päivisin. :)

esikko, Toivotaan että teille se toukovauva nyt viimein suodaan! ♡

Aeli, Helpolla et ole selvinnyt, kuulostaa hurjalta. :sad001 Oletko käynyt läpi synnytystäsi ja tuota kaikkea jälkeen päin? Varmasti pääsisit keskustelemaan peloistasi jonnekkin!

Hurjia kokemuksia Aelilla, ei ihme jos jäi trauma :( Toivottavasti pääset uusintakierroksella juttelemaan peloista ammattilaisen kanssa.

Olipas Aeli kamala kokemus! Jännä etteivät leikanneet, mulla kun synnytys kesti kans nii oli koko ajan hätäsektiovalmius yllä ihan ponnistusvaiheeseen asti.

Täytyy huomenna lukea näitä juttuja ajan kanssa ja kommentoida. Tulin nyt vaan kertomaan että kunnon oviskivut alko ja ihan "kalenterin" mukaan. :joyful: Ja talletettu on! Katotaan jatkuuko kivut myös huomenna että olisko huomenna jo dpo1 :p

Aeli kauhea kokemus sinulla! :( ens raskaudessa sanot vaan heti neuvolassa tuosta ja mietteistäsi niin pääset pelko polille puhumaan<3

Aeli toivottavasti pääset keskustelemaan ikävästä kokemuksestasi ammattilaisen kanssa, pelko ja kipu, jota olet joutunut kokemaan on ollut varmasti todella suurta ja unohtumatonta. Hienoa kuitenkin, että mahdollisuus uuteen raskauteen on olemassa :)

Aelilla on kyllä ollut tosi rankka synnytys. Toivottavasti seuraavan kohdalla pääset helpommalla :)

Mulla jäi ihan hyvät muistot synnytyksestä. Siis tietysti se sattu ja oli kipuja. Synnytys käynnisty vesien menolla, yhtään supistusta ei ollu ennen sitä, ja siitä 6 tunnin päästä oli vauva sylissä :)

Kauhealta kuulostaa tuo synnytystarina :sorry: Mua taas pelottaa se kun eka synnytys meni kuitenkin niin hyvin että toinen ei enää voi mennä niin hyvin :bored:

Täällä edelleen pieniä ovistuntemuksia, ei enää kipua mutta jomotusta koko vatsalla. Limat tuntuu myös hävinneen. Kyllä sanoisin et DPO1 :dance011

Noniin. Kp 1 on täällä eli ovistuntemukset pitivät paikkansa (myöhemmin kuin odotin) ja kierto näin venyi sen takia. Testit ennen festareita negat joten odotinkin tätä.

Tukiverkostosta sen verran että isovanhemmat hoitivat tyttöä viikonlopun ja päästiin kaksin festareille toiselle paikkakunnalle. Ja tuli kyllä tarpeeseen. Apua ovat tarjonneet ihan vauva-ajoista asti mutta silloin en kokenut tarvetta olla erossa vauvasta mutta nyt kyllä olemme kiitollisia avusta ja on mukavaa että tytöllä on muitakin läheisiä ja tärkeitä aikuisia elämässään.

Nyt sitten toukovauvan yritykseen :)

Yk 8 alkakoon!

Siitä Omega 7:sta piti mainita että näyttää vaikuttavan oikeasti kohdun limakalvoon sillä ekana päivänä vuoto on jo aikaisempaa runsaampaa ihan selkeästi. Uusi paketti siis ostoslistalle vaikka pirun kallista onkin (28e). Kivuliaammat menkatkin vissiin kun enemmän vuotamista... Auts!

2016-07-31_19.26.12.jpg

Ei taida olla meille tulossa huhtivauvaa, vaikka kuinka tihrustan. :sad001 maha möyrii ja eilen olin ihan varma että menkat alkaa. ei alkanu vielä, kp 29 ja ahistaa lähestyvä töihin paluu, viikko enää lomaa jäljellä.

Aeli, Helpolla et ole selvinnyt, kuulostaa hurjalta. :sad001 Oletko käynyt läpi synnytystäsi ja tuota kaikkea jälkeen päin? Varmasti pääsisit keskustelemaan peloistasi jonnekkin!

En oo käynyt sitä läpi kuin itsekseni. Jos raskaudun uudestaan, niin varmasti on pakko ottaa asia puheeksi neuvolassa. Toista kertaa en halua kokea samaa.

Täällä alkaa olla tämä kierto lopussa. Tiistaina tai keskiviikkona pitäis alkaa taas menkat ja olokin on ihan sellainen. Vähän taas masentaa vaikka tiesin että ei juurikaan ole mahdollisuuksia.

Täällä ei olekaan vielä menkat alkanu o_O vaikka koko vkl:n on tuntunu, että kohta alkaa varmasti.

Takaisin