Toinen haaveissa <3

Eilen tilasin testejä raskauskeijulta, tulisko ne huomenna? :) sitten heti testaan, jos menkat ei oo alkanu!

Jaahas.. Just kun kerkesin tänne kirjottaa.. Kp 1 :arghh: noh, ehkäpä sitten toukovauva? Onnea kaikille yritykseen!:Heartpink

Kyllä sitä vaan tuntee oman kroppansa aika hyvin. Sen vaan tietää jo pari päivää etukäteen siitä omasta olosta että menkat on alkamassa. Ei tarvii ees kalenteria kattoa kun sen vaan tietää. Tietysti sitä toivois että olis joskus väärässä.

Oikeestaan oon ihan helpottunut että ei ole vielä tärpännyt. Miehen kanssa kriisi menossa joten tähän väliin en kyllä kaipaa uutta vauvaa. Kumpa toi mies oppia ajattelemaan vähän muutaki kun itseään...

Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille ja toukovauvoja vaan paljon tilaukseen!

Daamos meillä on miehellä nyt kunnon paikka miettiä muitaki ku ittiään ku se jäi 7vk kotia ja mä alotin työt :D sanoin että siihen kotonaoloon kuuluu sitte pojan lisäksi kotityöt ja valvomiset. No, poikahan valvottiki sitte urakalla yöllä joten annoin miehen nukkua vielä tunnin ja nousin pojan kans ennenku töihin lähdin. Saa nähä miten niillä on menny ku kotia pääsen :D

Tänään 12+0 ♡ lauantaina kuulu sydänäänet, pitää taas tänään kuunnella ku perjantaista lähtien ollu ihan kamalia mahakipuja, eilen meinasin jo ensiapuun lähteä.. Uskoisin kasvukivuiksi mutta silti huolettaa.

niemja, Hui, kerrothan sitten kuinka pärjäilivät :nailbiting: Varmasti aivan loistavasti! :happy: Meilläkin olisi miehen tarkoitus jäädä jossain vaiheessa pojan kanssa kotiin kun itse palaan töihin. (Toivottavasti vain pikaisesti :wink) Ja ihanaa että siellä pieni sydän sykkii. :Heartpink

Tulikin tässä mieleen tälläinen että kuinka moni teistä on halunnut/haluaa tietää lapsen sukupuolen etukäteen? :)

Niemja toivottavasti kivut on harmittomia :)
Daamos meilläkin miehen kanssa ongelmaa, pistin lastenteon nyt jäähylle ennen kuin asiat on selvitetty.. Katsotaan nyt miten asiat etenee..

Meillä on nyt lapsenteko pakostakin menkkojen ajan jäähyllä. Myönnän että on mussakin varmasti vikaa ja oon ollu aika äkänen viimeaikoina kun stressaa kaikki mut silti mies vois kattoa peiliin. Nyt sitten stressaan vielä tätä kaiken muun lisäksi. Oon vielä sellanen mahalla stressaaja ni nyt on sitte maha kipee ja huono olo. Miehet...

daamos ja omppoloinen, Toivottavasti kriisit ovat selätettävissä! :)

Meillä se jäähy on kestänyt vähän kauemmin :O :D pian menee tämän kierron mahdollisuudet ohi, mutta sitten saa mennä. Tärkeämpää nyt itselle se, että asiat yritetään ensin selvittää.. Meillä ei ole aikaisemmin ollut tällaista tilannetta, joten saa nähdä mihin tämä vielä etenee.

Blaaaaah Kp18 eikä oo ovista vielä näkynyt tylsäääääääää!

Daamos ja omppoloinen, toivottavasti tosiaan asiat selviäis!

Täälä mies oli pärjänny tosi hyvin, oli tehny kotityötki! Hyvin ylpeä olen :) ja työpäivä oli aiva ihana.
Kivut taas lisääntyny, huomenna varmaan koitan soittaa neuvolaan asiasta. Muuten olis neuvola-aika vasta 10pv..

Mulla oli niemja esikoista odottaessa alkuraskaudesta ihan järkyttävät kivut. Tuntuivat vähän menkkasärylle mutta miljoona kertaa pahemmalta. Välillä teki mieli vaan itkeä ja maata sängyssä. Ultrassa oli kuitenkin silloin kaikki hyvin

Daamps juuri samanlaiset mullaki nyt.. Ekas raskaudes kivut meinas kkm, esikoisen raskaudes oli kans kovia mutten muista oliko näin kovia..

Tulikin tässä mieleen tälläinen että kuinka moni teistä on halunnut/haluaa tietää lapsen sukupuolen etukäteen? :)
Me haluttiin tietää esikoisen aikana ja hyvä kun kysyttiin kun oltiin ihan varmoja että tyttö tulee, mutta tulikin poika :D olis ollut kova totutteleminen ajatukseen että onkin poika. Tai eihän sillä sukupuolella mitään väliä ole, mutta tuntui helpommalta hahmottaa vauvaa ja sen persoonaa jo silloin kun oli mahassa :)
Seuraavasta en ehkä haluaisi tietää, mutta mies haluaa välttämättä ja kyllähän se mulle sopii :rolleyes:

Nii ja mä oon ny kahden vaiheilla haluanko tietää. Toisaalta haluan joo, esikoisesta olin varma pojasta ja halusin tietää ku kaikki oli uutta nii halusin edes jonku asian tietää. Nyt ku sukupuolella ei oo väliä ja kaikki on jo tuttua nii haluaisin toisaalta pitää yllätyksenä mutta toisaalta haluan päästä tekemään tyttö/poikavaatteita.

Niemja nuo kivut voi olla kohdunkasvukipuja.
Mulla oli esikoisesta ehkä vkot 5-7 ihan järkyttäviä kramppeja. Tuskan hiki tuli ja kesti ehkä sen 5-10 min kerrallaan. Ainoa mikä auttoi oli kuuma suihku tai lämmin kaurapussi alavatsalle kivun tullessa. Mulla on ollu kipeet menkat mutta ei koskaan mitään tuommoista. Onneksi olivat vaan kasvukipuja, heräsin niihin välillä jeskellä yötäkin :eek:

Joo kasvukivuiksi mäki veikkaan ku painottii nivusiin/kylkiin enempi ja on juuriki repiviä kipuja. Silti vaikka koittaa järkeillä nii pelko aina nousee esiin :/ ja mäki oon paristi yöllä heränny!

Mua ärsyttää. Ei pitäisi kertoa kuumeilustaan kenellekään. Saa vaan kuunnella sitä perus kakkaa "mut sulla on jo lapsi, nauttisit nyt siitä."

Siis joo, mulla on maailman ihanin lapsi jota rakastan yli kaiken ja hänen kasvuaan ja kehitystään on niin mahtavaa seurata! Mutta ei se meinaa sitä ettei mulla ois oikeutta vauvakuumeilla, miksi vain ensimmäistä toivoessa saisi kuumeilla? Kyllä mulla ainakin on ihan todella kova kaipuu saada myös toinen lapsi. Vaikka mulla on jo yksi. Mun mielestä tää on ihan erilaista kuumeilua kuin esikoista toivoessa.

Haluttiin tietää sukupuoli esikoisesta ja sama nyt. Ehdottomasti. Juuri tuon takia että asiaa on helpompi hahmottaa ja valmistautua asiaan raskausaikana.

Heppunen, teillä on varmaan esikko sen verran pieni että siksi ihmiset sanoo noin? Sitten on kato se toinen puoli että kun ikäeroa tulee niin ihmiset alottaa sen "koska teette leikkikaverin" -shaiban :woot:

Miten tää piinailu onkin näin piinaavaa :joyful: Ärsyttää kun ei voi kun odottaa eikä tehä asian eteen mitään!! :arghh: Dpo 3 vastaaaaaa!

Takaisin