Toinen haaveissa <3

Mutta tää närästys on aivan ihme juttu, kun eipä mua oikein koskaan närästä ja nyt on jo monta päivää närästänyt aina jossain vaiheessa :wideyed:inhottavaa. Vanha maha jo vissiin kun alkaa vaivaamaan :grin

Höh marsupilami! Inhottava toi närästys kyllä! Toivotaan teille toukokuun vauvaa, se on hyvä kuu syntyä :) Mun molemmat kummilapset on toukokuun lapsia ja peräkkäisinä päivinä vielä syntyneet.

Heppunen no oliskin! :P Yritän toppuutella itteeni ja ajattelen jos se on vaan jotain kropan omaa sekoilua synnytyksen jälkeen.. joko siellä on ovis bongattu? Oliko sulla ihan ovistikut käytössä?

Pilvikirsikka pidetään sormet ristissä! :)
Marsupilami voi hitsi! arvaamattomia nää meidän kropat on kyllä. o_O

Pahoittelut täteistä kyfi ja muut!

Täällä omaa napaa: puoli tuntia kulunu kp 28 ja tänä yönä alkaa menkat jos vanhat merkit pitää paikkaansa. Mulla alkaa siis aina aamuyöstä. :confused:

Tukiverkosto on joo kans täällä tärkee, ja tosissaan sitä omaa aikaa itselle ja kahdenkeskeseen tekemiseen todellakin tarvis ja haluais, mutta tämä mamma taitaa potea myös eroahdistusta vauvan tapaan kun en saa vaan jätettyä vauvaa kenellekkään hoitoon pyynnöistä huolimatta. Tai no olihan se tätillä kerran tunnin niin että äiti eikä isä ollut kotona...aika kova pala tulee olemaan töihin paluu!:hungover:

Mulla on kans vähän ajatus että kun lapsi on tehty täytyy se ite pystyä hoitaan, mut työssäkäyvänä ihmisenä tää menee heti ristiin kun hoitopaikka (ja vielä tuntemattomat hoitajat hirveetä!) täytyy hommata. :eek: Mutta eiköhän tuo kohta helpota ja päästään ukon kans koti pihaa kauemmas joskus kahestaan käymään :hilarious: Enkä määkään miellä itteäni kotiäitiksi, enkä oikeen jaksakkaan olla enää kotona, mut silti tuo luopuminen on tosi tuskasta...

Pilvikirsikka no ei oo ovista näkynyt. Mun tuurilla se on viikon päästä kun mies ei oo kotona. :D Ja joo on tikut käytössä, kiva kun tietää millon ovis on niin tietää millon ootella menkkoja. :D

Ja äläs nyt, ihan mahdollistahan se on!

Mä en oikeasti tajua näitä hormooneja! Raskaana oleminen oli jotain aivan kamalaa ja synnytys elämäni hirvein kokemus, mutta silti mun kroppa oikein huutaa toista lasta, ja kamala halu olisi raskautua. Toivottavasti ne hormoonit nyt sitten edesauttavat tätä myös!

Mä en oikeasti tajua näitä hormooneja! Raskaana oleminen oli jotain aivan kamalaa ja synnytys elämäni hirvein kokemus, mutta silti mun kroppa oikein huutaa toista lasta, ja kamala halu olisi raskautua. Toivottavasti ne hormoonit nyt sitten edesauttavat tätä myös!

Mikä hitto meitä naisia oikeesti vaivaa?! Mäkää en tykänny olla raskaana ja nyt oon kateellinen muiden vauvamahoille ja tuun surulliseksi ku ite en saa (koska ukko ei halua)!! :sad001
Synnytystä en kokenu hirveäksi vaikka sektioon jouduinkin ja se oli pelottavaa olla hereillä ku maha oli auki ja kroppa heilu miten sattuu ku kaivettiin vauvaa ja istukkaa ulos :rolleyes:

Niimpä! Mä en kans tykkää raskaanaolosta enkä mahasta ja silti en malta odottaa että se maha kasvaa, synnytyksen haluan kokea luomuna.
Välistä ajatus toisestaki lapsesta ahdistaa ja silti en malta odottaa että niitä on kaks. Ja vaikka haluan jättää lapsiluvun tähän nii silti haluan vielä kolmannen. Vaikeaa :D

Ihan älyttömät on naisen aivot! :facepalm:

Marsupilamille piti kommentoida että nuo sun oireilut mitä luultavimmin on todellaki "valeraskautta" :D sillon ku mulla joitaki kuukausia sitte tuli ekan kerran näin palava halu raskautua ni oksensin ja koin pahoinvointia sekä haamupotkuja (niitä tulee nytki) tuntui ihan selkeesti. Raskaustesti näytti negaa, olihan se pakko tehdä ku valeoireet oli niin vakuuttavat:joyful:

Eikä edes menkat saanu oireilua loppumaan :D

Hei muuten, ku taas kerran aktivoiduin kirjottamaan tänne ni mitä ootte mieltä ku pitäs pikkuhiljaa alkaa tikuttelemaan sitä ovista ni 1.onko parempi testata aamupissasta joka on ollu rakossa väh. 4h

Vai

2. testata päivemmällä jollon en kykene pidättelemään pissaa rakossa ku ihan maks 1.5h :D juon aamusin ihan älyttömästi: herätessä 0.5l vettä, perään ainaki saman verran kahvia (käytän paljo maitoa, siksi määrä niin suuri :D ) ja aamupalan yhteydessä taas puoli litraa vettä. Tästä johtuen käyn aamusta -> klo 15 asti vähintään kerran tunnissa pissalla. Jos vähennän vesimäärää ni tuntuu että kuolen janoon, turpoan ja aineenvauhdunta pysähtyy :o

Minuakin kiinnostaisi että milloin kannattaisi testailla! Ovistesteissä osassa lukee että ihanteellisin aika klo 10-20 välillä.

Testaatteko aina suurin piirtein samaan aikaan? Ja tarvitseeko tosiaan olla joku tietty tunti määrä pidäteltynä? Kokeneemmat nyt vinkkejä kehiin! :)

Ite esikoisesta pidätin vähintään pari tuntia ja tein neljä testiä päivän aikaan. Sain vahvimman aina puolen päivän aikaan.

Täällä kun moni niin kuumeisesti kuumeilee niin tuli mieleen ajatuksia siitä, että olen itse ollut myös turhautunut kun emme ole voineet aloittaa vielä virallisesti kakkosen yritystä, mutta yritän ajatella positiivisesti että minun tulisi myös tietyllä tavalla ikävä tätä odotuksen odotusta, jos tiedätte mitä tarkoitan. :p(Oviksen bongailua, touhuamista tietyllä asenteella, testejä polttelemassa kaapissa..)

Miitu se muaki jäi harmittamaan ku en kerinny ku 4kk tjottailla (eli ootella kunnon kiertoa käynnistyväksi) ja sitte yk2 tärppäski jo että jäi ne piinat kokematta! Ja mieski sanoi että se oikeen odotti niitä kauheita seksimaratoneja oviksen tienoilla mitkä oli tarkotus syksyllä alottaa nii neki jäi :D ihan jo niitten takia tekis mieli vielä kolmas tehdä :D

Niin ja mä testasin aamuisin oviksen ja päivisin kotona olles, samalta näytti aina viivat. Päivisin tais olla sen pari h pissa rakos.

Mä oon aina halunnu toukokuun vauvvan ja siks viime vuonna tähän aikaan aloitettiinkin yritys :D noo ei tullu viime vuonna ja ois se muukin kuu käyny mutta jospa tässä kuussa saisin sen toukovauvvan <3 tosin ovis plussaa en ole saanu ja terot pitäs taas tänään aloittaa :(

Mä oon testannu vaan kerran päivässä, iltapäivällä kun oon päässy töistä kotiin. Tässä kierrossa tosin jäi ovisplussa saamatta kun testit loppu kesken

Takaisin