Mulle jäi kauhu synnytyksestä. Se kesti 2,5vrk, eikä suostuttu leikkaamaan, vaikka rukoilin. Olin aivan varma, että sekä minä että vauva kuollaan. Yritin olla ilman puudutuksia, mutta koska voimat olivat aivan loppu, pyysin epiduraalin. Sitä ei kuitenkaan saatu laitettua, koska lääkäri ei saanut sitä mun selkään. Jotain vikaa siis rangassakin.
Kolme päivää synnytyksestä sain rintatulehduksen. Viikko synnytyksestä jouduin takaisin sairaalaan, koska en meinannut pysyä tajuissani. Sattui alapäähän ja vatsaan niin kovaa. Todettiin rintatulehduksen lisäksi kohtutulehdus, ja että jalkovälin kaikki haavat ovat revenneet auki.
Silloin vannoin, etten ikinä enää synnytä. Ja kyllä se minua rehellisesti sanottuna ihan hirveästi pelottaakin.
Kolme päivää synnytyksestä sain rintatulehduksen. Viikko synnytyksestä jouduin takaisin sairaalaan, koska en meinannut pysyä tajuissani. Sattui alapäähän ja vatsaan niin kovaa. Todettiin rintatulehduksen lisäksi kohtutulehdus, ja että jalkovälin kaikki haavat ovat revenneet auki.
Silloin vannoin, etten ikinä enää synnytä. Ja kyllä se minua rehellisesti sanottuna ihan hirveästi pelottaakin.
Ja talletettu on! Katotaan jatkuuko kivut myös huomenna että olisko huomenna jo dpo1
Mua taas pelottaa se kun eka synnytys meni kuitenkin niin hyvin että toinen ei enää voi mennä niin hyvin