Toinen haaveissa <3

Meilläkin on poika päiväkodissa kun ollaan molemmat töissä. Mutta se mua ärsyttää kun just oletetaan, ei ees kysytä että vahtisko joku, vaan viedään vaan lapsi vaikka mummolle ja häivytään ite jonnekin. Meillä on miehen puolen suvussa just noita opettajia. Sit se ärsyttää ihan tosissaan jos ollaan yhtäaikaa jossain ja myös niitten lapset jää mun vahdittavaks vaikka en todellakaan oo tarjoutunu niitä vahtimaan. Mä kaipaan kans omaa aikaa mutta mun oma aika on tällä hetkellä sitä että poika jää miehen kanssa ja mä lähen omiin ulkohommiin. Yhteistäkin aikaa kaipaan mutta koska sitä ei oo saatavilla niin ei voi mitään...

Minäkin kaipaan sitä kahden keskistä aikaa miehen kanssa, mutta koska olemme lapsen/lapset päättäneet tehdä tiesimme että sitä ei ole samalla tavalla saatavilla kuin ennen. (Hotelliyöt, risteilyt, leffat ja ravintolaillalliset) Yritämme kuitenkin edes viikonloppuisin pyhittää yhden illan ihan vain yhdessä ololle ja se on riittänyt. ♡ Oikein aina odotamme sitä iltaa ja kumpikin valmistautuu nukkumalla päiväunia jo päivällä, ettei sitten illalla kun poika saatu unille ole heti veto poissa meiltä molemmilta. ;)

On todella ihana asia miten niemjakin kerroit että teillä hoito järjestyy ja on aivan totta että myös parisuhteesta täytyy pitää huolta. Se on lastenkin etu. (:

Mun on taas pakko sanoa että tukiverkosto on todella tärkeä. Mun vanhemmat siis. Miehen äiti ei ole koskaan katsonut meidän poikaa ja miehen isä asuu kaukana. Täytyy jopa myöntää että en tiedä olisiko toista lasta edes uskaltanut ajatella ilman isovanhempia.. :shy: Noh, kai sitä sitten olis tottunut..jos ei ekallekaan olisi koskaan saanut hoitajaa niin mitäpä toinen lapsi siinä konkursissa enää sitten.. parisuhde tuskin voisi kovin hyvin. :sorry: Vierastan nimittäin todella paljon sitä että kotiin tulisi joku vieras palkattu hoitaja kun en halua sellaisille sukulaisillekaan antaa jotka eivät lapseni kanssa ole aikaa viettäneet.

Puuhaan tässä pojan huomisia synttäreitä, siivottavaa riittää ja toinen kävi tossa ihan kierroksilla kun en kerkeä mitään hänen kanssa tekemään. Niinpä soitin isovanhemmille ja vaari oli täällä 15minuutissa hakemassa poikaa mummilaan :love017 Tällä tavalla auttavat tosi paljon meitä ja ollaan ikionnellisia :Heartred

Ihania uutisia niemja! <3

Mun vanhemmat, miehen äiti ja ystävät asuu kaikki alle tunnin ajomatkan päässä. Esikoinen on kerran ollut mun vanhemmilla pari tuntia hoidossa, mut ei muuten oo vielä tarvinnut jättää hoitoon. Toisaalta pojalla on kyllä niin kova eroahdistuskin menossa, ettei kestä olla kauaa äidistä erossa :') Mun äidin kansa varmaan pärjäis parhaiten, mutta yleensä ei kelpaa edes isänsäkään kun kuuluu jo "mammammammmaaa" ja ryömii mun jalkoihin :rolleyes: Tässä joku aika sitten olivat keskenään kotona muutaman tunnin ja täällä oli hirveä huutokonsertti menossa, kun tulin kotiin :( Nyyhkyttäen hiljeni rinnalle <3 Mutta hyvinpä sitä on pärjätty ja mulla kulkee poika aina mukana melkein kaikkialla. Toki välillä vähän ärsyttää kun olis kiva esim Särkänniemessä päästä itsekin kieppumaan, mut minkäs mahtaa. Mä meen sit joskus vanhana sinne pyörimään, kun lapset on tehty :D

Mitähän mun kropassa taas tapahtuu :confused: Eilen tuli hailura vaaleanpunaista pyyhkiessä ja luulin et menkat alkaa, mut ei sitä sitten tullutkaan enempää. Muuten on aika kosteaa ollut kun eiks yleensä ennen menkkoja tule kuiva kausi? Ovis saattoi olla viime su (kp 29), sillon yhtäkkiä tuli kosteampaa ja saatiin onneksi se hyödynnettyä ;) Nyt kp 34. Kauanko siihen kiinnittymiseen menikään? Jos oliskin ollut vaikka kiinnittymisvuotoa (ainahan voi toivoa!). Koskahan pitäis tikussa näkyä jos on näkyäkseen?

Niemja ja Mintukka, ihania uutisia että teidän pienet masuasukit voi hyvin! ♡

Musta tuntuu että mun kroppa sekoaa :eek: koko ajan pieni närästys päällä ja hetki sitten kun syötin pojua niin oksennus meinas lentää :yuck: maha on muutenkin kauheen sekaisin ja menkat on ollut niukemmat kuin koskaan. Mua jotenkin pelottaa että oon valeraskaana ja koko kierto sekoaa :sorry:

Musta tuntuu että mun kroppa sekoaa :eek: koko ajan pieni närästys päällä ja hetki sitten kun syötin pojua niin oksennus meinas lentää :yuck: maha on muutenkin kauheen sekaisin ja menkat on ollut niukemmat kuin koskaan. Mua jotenkin pelottaa että oon valeraskaana ja koko kierto sekoaa :sorry:

Oletko koittanut mitä testi sanoo?

Terveisin entinen Kyfajotainnumeroitamitälie, joka osasi muuttaa nimimerkkinsä :yuck:

Eli onkohan vielä liian aikaista, jos kiinnittyminen olis muka nyt jo tapahtunut :confused:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Mintukka!

Onpas jännä marsupilami! Mulla kyllä aina tulee ties mitä oiretta jos liikaa tutkailen kroppaa.. esikoinenkin tärppäs silloin kun sitä vähiten odotti. Mut vaikee se on malttaa olla miettimättä ylimäärästä!

Meillä ei oo mitenkään hirveen hyvät turvaverkot. Tai siis mun vanhemmat on kyllä innoissaan esikoisesta ja käyvät nykyään joka toinen vkl meillä, kun asuvat reilun 100 km päässä. Mutta ei me olla esikoista heille vielä hoitoon annettu. Ja eipä he voikaan ottaa hoitoon kuin viikonloppuisin, kun töissä ovat kuitenkin. Mulla ei kyllä oo ollut mitään tarvetta poikaa vielä minnekään hoitoon laittaa :)
Poika kuitenkin menee joka ilta 7 aikaan nukkuun, niin jää useampi tunti aikaa ihan parisuhteellekin :happy:
Miehen vanhemmat ovat sitten taas niin vanhoja, että heitä en halua lastenhoidolla vaivata.
Nyt sitten on toinen tulossa ja jotenkin tuntuu, etten ainakaan kahta ihan pientä kyllä ihan heti oo laittamassa kellekään hoitoon :D Kyllä tässä pari vuotta jaksaa sitkutella, tosin ollaa tämmösiä kotikissoja miehen kanssa kumpikin, niin ei tarvi ulos hirveen usein päästä :)

En oo testannut kun oon ajatellut että vois johtua siitä että kun oli niitä kaikkia oireita ja olin siinä testissäkin näkeväni viivan, että jospa sitten mieli tekee tepposiansa kropalle? :eek: toisaalta vois tehä testin että aivot varmasti tajuaisi etten ole raskaana jospa kroppakin normalisoituisi...

Me ollaan kumpiki meneväisiä että tultais hulluksi jos pitäis jäädä 4 seinän sisälle tai ihan jokapaikkaan ottaa poika mukaan. Ku ei sitä edes pysty ottaa.
Nyt ollaan enskuun lopus menos pidennetyksi viikonlopuksi Lontooseen ihan kahden ja enskesänä ku on häät Tanskas nii mennään sinnekki kahden ku menis häät pilalle lasten kans (ne on 1600-luvun linnas missä sisustuski on siltä ajalta ja vallihauta ympärillä).

Marsupilami, Mitäs jos sitten kuitenkin... :wink Niin ja jos nyt tulisikin se nega ehkä sun kroppakin sitten rauhoittuis siitä. :p Mulla kävi ennen aina niin että viho viimein kun sen negoista negoimman testin teki niin menkat alkoikin miltein saman tein. Jännä tuo mieli!

Ihmisiä on niin erilaisia ja parisuhteita erilaisia. Mekin ollaan melkoisia kotihiiriä kumminkin joten ne pienet hetket sylikkäin vaikka kotisohvalla tekevät ihmeitä meille, kun taas toiset tosiaan tarvitsee sen irtioton ihan neljän seinän sisältä poies.

Kuulostaapa ihanalta Niemja tuo teidän pidennetty Lontoon reissu sekä tulevat häät! :)

Se on totta Miitu! Välistä sitä ittekki nauttii vaan hetkestä toisen kainalos mutta jotenki ku tuo esikko on nii vaativa nii mulla jää auttamatta mies toiseksi, ja se kiristää välejä. Ja varsinki ny raskaana ku mies vaan vituttaa mua koko ajan. Nii me vaaditaan tuollanen kunnon irtiotto arjesta kahden että molemmat saa taas sen kunnon kipinän ja toisen täydellisen huomion :)

Tein sen testin ja arvatenkin ihan puhdas nega. Samalla vessa reissulla alkoi kunnolla verta tirskumaan ja oikein hyytymiäkin plumpsahteli pönttöön :yuck: aivan niin kuin olis tukos ollut. Niin ja ei ihmekkään kun häjyttää kun hoksasin etten ole tänään syönyt muuta kun leipää :facepalm:

Ja Pilvis härreguud, oisko se sitä kiinnittymisvuotoa! ;) Viikon päästä testin tekoon!

Takaisin