Ihania uutisia niemja! <3
Mun vanhemmat, miehen äiti ja ystävät asuu kaikki alle tunnin ajomatkan päässä. Esikoinen on kerran ollut mun vanhemmilla pari tuntia hoidossa, mut ei muuten oo vielä tarvinnut jättää hoitoon. Toisaalta pojalla on kyllä niin kova eroahdistuskin menossa, ettei kestä olla kauaa äidistä erossa :') Mun äidin kansa varmaan pärjäis parhaiten, mutta yleensä ei kelpaa edes isänsäkään kun kuuluu jo "mammammammmaaa" ja ryömii mun jalkoihin

Tässä joku aika sitten olivat keskenään kotona muutaman tunnin ja täällä oli hirveä huutokonsertti menossa, kun tulin kotiin

Nyyhkyttäen hiljeni rinnalle <3 Mutta hyvinpä sitä on pärjätty ja mulla kulkee poika aina mukana melkein kaikkialla. Toki välillä vähän ärsyttää kun olis kiva esim Särkänniemessä päästä itsekin kieppumaan, mut minkäs mahtaa. Mä meen sit joskus vanhana sinne pyörimään, kun lapset on tehty :D
Mitähän mun kropassa taas tapahtuu

Eilen tuli hailura vaaleanpunaista pyyhkiessä ja luulin et menkat alkaa, mut ei sitä sitten tullutkaan enempää. Muuten on aika kosteaa ollut kun eiks yleensä ennen menkkoja tule kuiva kausi? Ovis saattoi olla viime su (kp 29), sillon yhtäkkiä tuli kosteampaa ja saatiin onneksi se hyödynnettyä

Nyt kp 34. Kauanko siihen kiinnittymiseen menikään? Jos oliskin ollut vaikka kiinnittymisvuotoa (ainahan voi toivoa!). Koskahan pitäis tikussa näkyä jos on näkyäkseen?