Mie tilasin testejä raskauskeijusta tiistaina ja eilen ne saapuivat postilaatikkoon. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
himotestaaja?
Sellainen olo että tekisi mieli vaan käpertyä paksuun peittoon ja juoda teetä.. ja tämän varmasti toteutankin nyt heti.
tympeää jos menkat oikeasti alkaa jo huomenna! Vaikka toisaaltahan sitä pääsis aikaisemmin seuraavalle kierrokselle Siksi hyvä ettei ne mun testit tullut tänään postissa. Olisin varmaan heti testannut ja pettynyt jos oliskin ollut negatiivinenMarsupilami mä käyn täällä samanlaista ajatustaistoa läpi koko ajan! Äsken meinasin lähettää miehen hakemaan testejä mulle aamuksi, mutta sitten tulin järkiini :D alaselässä kipuja ja ehkä vatsan puolella myös. Epäilen kuukautisten tulevan ja teen testin vasta alkuviikosta, jos ei nyt viikonlopun aikana tule. Negatiivisia testejä on niin ärsyttävä tehdä![]()
ens la on meillä sitten näytönpaikka, tuleeko täti vai ei,tosin ollaan vielä pari viikkoo tien päällä ja just tuollon la olis isommat juhlat tiedossa.
miten tää aina meneekin näin että tätiä ootellaan aina kun pitäs jo tietää ollaanko paksuna vai ei