Toinen haaveissa <3

83671625d328b8f50201ff11ba3c176a
täällä sydän jyskyttää :-) 2 tunnin pissasta. <3

No voihan ny hele! Juttelin äsken miehelle että luulen ett nyt ois voinu tärpätä.Ylikiva ku ukko äsken laitto käden mahalle ja sano että ihan ku täällä ois joku. :D On vähän turpee olo ja varmaan painokin lähteny nousuun reisussa, mutta ei sitä tarvi vasten naamaa hieroo. :bored: tais taktikoida että näi saa syyä munkkipossun rauhassa iteo_O:rolleyes:

Ihanaa onnea mamma11/14!!!:)

Täällä taas aamusta digillä nega:confused:
Nyt ootan että tulis se täti tänään tai huomenna kylään ni pääsis uuteen kiertoon..
Rassaa nää oireet. Taas kurkku vähän kipeenä, ollu jo pari viikkoa noin jokatoinen pvä. Ei flunssaa. Ja anoppi silmäilee mun jättipötsiä merkitsevästi:mad:

Ja meiän koira on muuttunu ihan kahjoks. Seuraa mua kaikkialle, nuolee kokoajan mun jalkoja, yrittää nylkyttää ja tulla samalle tyynylle nukkumaan. Mikähän sitäkin vaivaa:grin

Muokattu viimeksi:
Ei niitä testejä tullut tänäänkään postissa. Tein varmaan jonkun tyhmän virheen :bored: no onneksei kovin montaa euroa maksanut.

Angii onko koirasi narttu? Meillä yks koira reagoi voimakkaasti mun raskauteen! Tuli valeraskaaksi raskauden 1/3 ja toisen kerran ku vauva oli syntyny. Ehkä sun hcg:t nousee hitaasti eikä näy vielä testissä kun menkatkaan ei ilmeisesti oo myöhässä? Mulla tuli digiin raskaana 1-2 vasta ku säännölliset menkat oli VIIKON myöhässä!

Marsupilami mä tilasin ovistestejä keskiviikkoiltana enkä myöskään saanu testejä tänään, tilauksen tila on kyllä "toimitettu" ollu jo torstaiaamuna ..

Ootteko tilannu raskauskeijusta? Onkohan munkaan testit sitte tullu ku tilasin keskiviikkona. Yleensä sieltä on kyllä tullu tosi nopeesti. Kylläpä ärsyttää jos ei oo tullu ku haluisin kyllä tietää että miten myöhään tässä kierrossa tulee ovis

Se Ensimmäinen. On narttukoira ja muistelen että viimeksikin jotenkin reagoi mutten yhtään muista että miten:grin
Tuntuu vaan oudolta kun esikoisesta olin jo näillä dpo:illa plussannut niin tulee väkisinkin ajatus että jos se plussa tulis niin onko jotain häikkää kun ennen noussu hormonit nopeemmin..
Tosin muutamalla päivällä on kierto nyt välillä pitkittynyt...
Otin ihan piruuttaan nyt viinilasin ruualla ettei tarvi sukulaisten ainakaan epäillä tätä mun jättimahaa :eek:

Takaisin