Toinen haaveissa <3

Pahoittelut mamma ja daamos :sad001
Mulla on tänään niin tympiä olo että taitaa menkat tehdä tulojansa... Mulla on aina vähän negatiivinen asenne paripäivää ennen menkkoja :bored:

Niin ja nyt muistin että mullahan on ollut maha aina sekaisin menkkojen aikaan, että jospa tämä sekainen maha enteilee sitä :/
No joo, oonpa taas positiivisella asenteella! :cool:

Toi vika viikko ennen menkkoja on kyllä sellasta oman olon kyttäämistä :D Vaikka kuin aattelee että ottaa vaan rennosti ni siltiki

Niin se on kyllä kyttäämistä, vaikka kuinka yrittäis olla miettimättä. Mulla on kyllä ihan kuukautisolo, vahvasti uskon, että viikonloppuna tulee.

Pahoittelut negoista!

Marsupilamin ja kyfin testejä ootelles ;)

Tsempit kiertoihin kaikille!

Mulla nännit tulee aina oviksen aikaan kipeäksi, ja kun esikoisesta plussasin rinnat oli kipeät " reunoilta " ja esim portaissa kävely teki kipeää :D

Daamos niin totta! Ja vaikka ei muuten kyttäilisikään raskausoloja, niin koko aika hermoaa menkkoja. mulla alko tänää iha jäätävä mahakipu ja närästys :bored: viime raskaudessa ekat 12 vk oli jatkuvaa pahaa oloa, oiskohan nyt samaa! Ei tunnu menkkakivulta tämä, mutta vähän erikoiselta kylläkin. Millon testailette? :p mää koitan sinnitellä kans maanantaille!

Ja ehdin jo äsken miettiä, että pitäiskö kuitenkin viikonloppuna testata. Ääh taas päässä vaan pyörii testit ja kuukautiset :D en testaa! :D

Täällä vaihtunu fiilikset ihan samoiks kun marsupilamilla eli epäilys ja tympeä olo hiipunyt varmuuden tielle!
Tunteet menee vuoristorataa, välillä oon ihan varma raskaudesta ja välillä taas siitä et menkat alkaa huomenna :shifty:
Huomenna aattelin testata, esikoisesta näkyi jo tuolloin. Toisaalta viime kierto venähti pari päivää pitemmäks :sour:
Tuun varmaan aamulla tänne taas kertomaan negasta ja oottelemaan menkkoja :bored:
Ärsyttää vaan tää järjetön turvonnut pötsi kun huomennakin hellettä ja pitäsmenmä kyläilemään ja näytän just siltä et mul ois 3 jalkapalloa mahassa :grumpy:

Menkkojen aiheuttama paha mieli karisi aika sukkelaan kun pikkumiehellä nousi eilen illalla kuume. Tämän päivän pomppinu 37,0 - 40,0 asteen välillä. Pistää taas miettimään että tuplasti lapsia=tuplasti huolta.

f2b0207abbed14dd9f154b52e210dd10
tuli sellanen tunne et testaan viel tänään, kun tissit on niin kipeenä. Eli maanantaina pitäs menkat alkaa, näkeekö kukaan muu tuos viivaa?

Mamma11/14 pistin kännystä kirkkaudet täysille ja zoomasin: nään (kontrolliviivaa ohkasemman ) viivan :o näetkö ite livenä siinä viivaa? :o

Mashnu niin se juurikin on! Toivottavasti pienokaisesi paranee pian! <3
Mamma en saa kuvasta oikein selvää :/

No mulla silmät jo niin näkee kaikkee. Jonkun viivan nään siinä, kun oikein katsoo, en kuvaan saa kunnolla sitä. Taidan aamulla tehä aamupissasta uudelleen testin.

Mamma mun mielestä siinä on viiva kun katton kännykästä valot minimillä :p määkin aina mietin että nyt en testaa, testaan silti. Ajattelen asian niin että saan mielenrauhan aina päiväksi kerrallaan kun ei tarvi miettiä onko eikö onko.. :shy:

Mun mielestä siellä näkyy ihan selkeä haamulainen :) Ei muuta kuin uutta testiä aamupissistä!

Menkat pitäis alkaa tiistaina ja samana päivänä lähtö italiaan. En haluis vielä sillon testata, mut toisaalta en kyl haluis tehdä sitä myöskään siel reissussa... Katotaan siis nyt et mitä teen. Kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee, ei oo minkäänlaista uskoa siihen etteikö tulis.

Takaisin