Toinen haaveissa <3

Mäkin tilasin rskauskeijulta ja viesti tuli että "tilaus vastaanotettu", maksoin ja sitten ei ole kuulunut mitään. Oliskohan sieltä pitänyt tulla joku maksun vahvistus viesti? o_O maksoin siis ennakkomaksulla. Ainakin katsoin tilinumerot ja viitteet moneen kertaan ettei mene väärin :p

Marsupilami mullekkaan ei ole saapuneet raskauskeijun testit! :mad: Muu posti kyllä tuli eli maanantaina vasta. Pöh, sanon minä! Muista paikoista tilanneena ovat jo seuraavana päivänä perillä.

No jopas. :o miule tuli kyllä nopsaan ja maksoin tuotteet jo tilatessa. Sähköpostiin oli tullut vain se tilaustieto ei muuta.

Ihan hyvä jos testit tulee vasta maanantaina niin ei tarvi nyt vloppuna testata ja jos alkaakin menkat maanantaina niin säästyypä ens kierrolle :p:p

Ei ollut tullut tännekään. Yleensä tuolta on kyllä tullut tosi nopeasti. Eipä nyt tähän hätään sitten saa mistään muualtakaan niitä ovistestejä...

Tuttavani kertoi myöskin kuinka hänen koirat aistivat oitis raskauden. Seurasivat perässä kuin hai laivaa. :grin Joten aikas lupaavalta kuulostais!

No ainakaan täällä ei menkkoja näy ei kuulu ja koira jatkaa samaa touhuaan :rolleyes:
Nyt vaan kävi niin että testit loppui, tilasin sieltä perhosilta mut tajusin ettänehän tulee vasta ma ja su-ke ollaan reissussao_O kai se pitää taas raahautua huomenna testin ostoon jossain välissä.. :cool:
Kaiken lisäks vanhemmat tulee koiran hoitajaks :grin täytyy kattoo ettei vahingossakaan jää postilastikon avain niille :grin

Muokattu viimeksi:
Angii pääsee oikein kunnolla piinailemaan :grinanteeksi, kun alkoi huvittamaan että sun testit loppui :hilarious: himotestaaja? :p koskas sun menkat pitikään alkaa?

Tänään suihkussa ollessa tuli niin vahva menkka olo että kyllä ne varmaan alkaa.. Ja vielä etuajassa! Tuli valtava kylmyys ja vatsassa alkoi juilimaan juuri niin kuin menkkojen aikana :depressed:Sellainen olo että tekisi mieli vaan käpertyä paksuun peittoon ja juoda teetä.. ja tämän varmasti toteutankin nyt heti.

On kyllä vieläkin vatsa ja tissit ihan turvoksissa, mutta taidan olla koko ihminen tästä helle päivästä :dead: tympeää jos menkat oikeasti alkaa jo huomenna! Vaikka toisaaltahan sitä pääsis aikaisemmin seuraavalle kierrokselle :p jotain positiivista pitää aina löytää :angelic:

Marsupilami mä käyn täällä samanlaista ajatustaistoa läpi koko ajan! Äsken meinasin lähettää miehen hakemaan testejä mulle aamuksi, mutta sitten tulin järkiini :D alaselässä kipuja ja ehkä vatsan puolella myös. Epäilen kuukautisten tulevan ja teen testin vasta alkuviikosta, jos ei nyt viikonlopun aikana tule. Negatiivisia testejä on niin ärsyttävä tehdä :(

Mulla ois normi kierron mukaan pitäny alkaa eilen tai tänään, mut ihan viimestään huomenna. Sen pitempää kiertoa ei oo koskaan ollu..
Ja siis mul oli se paketti mis oli kaksi digitestiä eli ne loppui :grin

Marsupilami mä käyn täällä samanlaista ajatustaistoa läpi koko ajan! Äsken meinasin lähettää miehen hakemaan testejä mulle aamuksi, mutta sitten tulin järkiini :D alaselässä kipuja ja ehkä vatsan puolella myös. Epäilen kuukautisten tulevan ja teen testin vasta alkuviikosta, jos ei nyt viikonlopun aikana tule. Negatiivisia testejä on niin ärsyttävä tehdä :(
Siksi hyvä ettei ne mun testit tullut tänään postissa. Olisin varmaan heti testannut ja pettynyt jos oliskin ollut negatiivinen :oops: jos meillä ei kuukautiset ala niin päästään samoihin aikoihin testailemaan :grin

Mammalle onnea plussasta! :)

Harmi noita negoja! Angiilla kuitenkin lupaavia oireita, joten eiköhän se plussa sieltä tule. Mullakin nousi esikoisesta hcg hitaasti. Ja kyllähän noi kaikki raskaudet on erilaisia, niin eihän se tiiä vaikka nyt sulla nousis hitaammin kuin ekasta :)

Älkää vielä luovuttako marsupilami ja Omppoloinen! Niin kauan on toivoa ennen kuin menkat alkaa :) outo juttu kyllä noi et monelta jääny testit tulematta! Jos siellä on jotain hässäkkää ollut..

Mulla kp27 eikä oireita kyllä mihinkään suuntaan. Tallettelut on tosi epäsäännöllisesti, joten en suuria toiveita elättele. Mutta aina tulee uusi mahdollisuus!

Aamulla testasin varulta ja nega oli, mutta toisaalta ennen esikoista kierrot oli pitkiä eli voi olla ettei edes vielä aikoihin näkyiskään mitään. Onneks oon saanut vähän ajatuksia muualle niin ei ole niin piinaavaa tämä!

Omppoloinen pahoittelut tätistä! Marsupilami ja angii pidetää vielä toivoa yllä! :) itestäki tuntuu ettei se taida nyt olla osunu onni kohalle kun ei kummempia oireita ole, ja kaikki mitä on mielessä käyny nii voi liittyä nyt tuhantee muuhunki juttuu :eek: ainut tuo liman laatu ja koirien haistelu mikä vois olla! Meidän uros kiehnää jatkuvasti vieres ja narttu tunkee aina tilausuuden tullen kuonon kiinni strategisiin paikkoihin:shifty: ens la on meillä sitten näytönpaikka, tuleeko täti vai ei,tosin ollaan vielä pari viikkoo tien päällä ja just tuollon la olis isommat juhlat tiedossa. :nailbiting: miten tää aina meneekin näin että tätiä ootellaan aina kun pitäs jo tietää ollaanko paksuna vai ei :woot:

Takaisin