Toinen haaveissa <3

Mistähän alottais, täällä on niin ihanaa kuhinaa etten muista varmaan puoliakaan!:)

Mintukalle paljon onnea sydämen pamppailuista ja jännän äärellä odottamiseen jaksuja! Taisit tuolla edellä kirjotella, et haaveilitte 3 lapsesta ja päädyitte 2... :shy:

Kyfillä jännät paikat.
Mitenkäs on Angiin laita? Testailemassa?
Neitalle onnea hiivanhäätöön, on kyl niin pepusta ja toi oletetun ovisliman metsästys käy työstä!

ON täällä elellään kp 22/28? Dpo 8?ja koko ajan tutkiskelee oloja! Tänään on kyl ollu tissit muka paljon kipeemmät, kun normi kierrossa ja aamulla ei maistunu kahvi, siis minulle joka juon pannun kahvia päivässä!
:coffee
Ja jotain jänniä tuikkauksia alapäässä?
Johan tää taas alko, kun piti ottaa relasti... :excited001

Ihania uutisia Mintukka!:smiley-bounce013 Varmasti pärjäät vaikka onhan kaksosten kanssa varmasti rankempaa mutta kaikki ihanat jutut on sit kans tuplana siinä!
Mulla on suvussa kaksosiutta paljon molemmilta puolilta, oma isänikin ja äidin äiti on kaksosia :joyful:
Mä muistelisin kuulleeni että vain äidin puolelta periytyvyys on pystytty todistamasn mutta ettei se ole mahdotonta isänkään puolelta:)

Täällä meinaan aamusta päräyttää digin kehiin kun dpo kai 9 :grin
Haluun testata kun tosiaan ollaan juhliin lähdössä ja no, en malta muutenkaan odottaa! Jos on nega niin sit testaan seuraavan kerran vasta ens to kun menkkojen pitäs alkaa.
Oireita kyl on mutta mutta..
Eilen oli tosiaan kipeä olo ja tänään ei.. Masukivut vähän hellittäneet mut selkä juilii edelleen.
Runsasta valkovuotoakin ollut jo monta päivää..
No, nyt nukkumaan ja heti herätessä testi sit kehiin!:happy:

Päivikki niin taisin mainita, mut jos tulee kaksoset niin ei tarvitse ainakaan enempää lapsia tehdä :)

Niin sitä ei kai oo isän puolelta tosiaan pystytty kai todistamaan. Mutta voihan se olla, että isällä siittiössä on geeni joka käskee kopioitumaan tms.. Epäidenttiset kaksoset on naisesta lähtösin, mut identtiset olis sit jotenki toi kopioituminen, onko se kopioitumisgeeni käsky sit siittiössä vai munasolussa niin tiedä häntä.. :) Näitä jännä vaan pähkäillä omassa päässään :D

Apua, täällä kummittelee!!

ImageUploadedByVau Foorumi1468643609.696526.jpg

Tänään vasta kai dpo6, joten todella varhaista on tai sitten tulkitsin ovulaatioajankohdan väärin... Ihan hetken mielijohteesta kaivoin aamulla pissipurkin esiin ja tämä tuli jo testiajalla. Tosin, esikoisesta tein herkällä liuskalla vahvan plussan jo dpo10. Saas nähdä miten käy, en oikein pysty uskomaan tätä!

Päivikillä lupaavia oireita! :)

Angiin testiä odotellessa!

Vautsi hannanna! Mahtavaa! Onnea! :)

No negahan se oli!
Tosin menkkojen pitäs alkaa vasta to, jospa jaksais siihen asti nyt oottaa :grin

Tänä aamuna kuvotti ennen aamuaista.
Vetäsenkin nyt varuiksi vikat herkkumaksamakkarat ja lähen sinne juhliin :rolleyes:

Vau Hannanna! Varovaiset onnittelut!:)

Onnea hannanna! Toivottavasti siellä olis pikkuinen lujasti kiinni :Heartred meinaatko testailla vielä myöhemmin, josko viiva vahvistuisi? :)

hannanna, Varovaiset onnittelut täältäkin ja tarrasukkia! ♡

Angiikin ehtii vielä oikein hyvin testata plussan :) Oireet kuulostaa niin lupaavilta!

Mä olen tällainen hätäilijä... Noita liuskoja kyllä riittää, pakkohan sitä viivan mahdollista vahvistumista on nyt tiiviisti seurata. Jänniä päiviä on kyllä luvassa.

Höh Angii! Mäkin uskon että sieltä plussa pärähtää kun maltat muutaman päivän odottaa :)

Onnea hannanna! :)

Angii no höh, jospa olit tosiaan liian hätäinen. Vielä ei oo toivoa menetetty. :)

Angilla on kyllä kans lupaavia oireita :wink vaikea kyllä kuvitella omalle kohdalle että olis mitään oireita ennen mennkojen alkamispäivää kun esikoisen aikaan mulla alkoi pahoinvointi vasta kun menkat oli jääneet tulematta, mutta ehkä johtui siitäkin etten osannut oireita tarkkailla :rolleyes:

Täällä tänä aamuna toivo aivan menetetty. Testiä en tänään tee, huomenna sit tuomio, viimeistään maanantaina kuitenkin testailen. Toivotaan ettei menkat ala.

Yllättävän paljon se negatiivinen tulos musersi, mies kyseli että ootko nyt pettynyt kun ei positiivista tullut, niin itkuahan mä väänsin. Pahalta tuntuu, vaikka onkin vasta ensimmäinen yrityskierto.. Mies on ollut ennen aika paljon sitä mieltä että toinen sais luvan tulla vasta vuodelle 2018. On kuitenkin joustanut reilusti, kun ilmeisesti näkee miten paljon mä toista lasta kaipailen.

Tässä tutkin tuota eilen tehtyä apteekin omaa testiä (tiedän, tyhmää...), mutta siihen on ilmestynyt haalea haamuviiva. Tosin en usko että se silti mitään tarkoittaa..

Kyfi, kyllähän se varmasti raastaa aina kun tulee nega testiin :sad001 mulla vielä silloin kun ei yritetty ja menkat oli myöhäs ja ajattelin olevani raskaana niin kauhea pettymys siitä tuli etten ollutkaan :oops: tiedä kuinka iso pettymys tulee itselle nyt jos ei ole tärpännyt vaikka rennosti mennään tjot.
Testithän voi näyttää virheelisen tulokse jos on ollu jo kauan aikaa testauksen jälkeen.

Marsupilami, jep. Ja meilläkään nyt ei vielä olis ees välttämätöntä saada plussaa tässä tai seuraavassakaan kierrossa. Valmistun koulusta 5/2017 niin en ehtisi sitä käydä loppuun. Pillereiden resepti kuitenkin loppui niin yritettiin nyt sit kuitenkin jo.

Koko eilisen illan oli ihan omituinen olo sen negatiivisen testin takia. Ikinä ennen ei oo noin pahalle tuntunu.

Kyfi, Se on silti aina yhtä iso pettymys se nega testissä, aivan joka kerta. :sad001 Jaksu halit!
Mutta onko nyt vielä kuitenkaan toivo aivan menetetty jos apteekin oma haamuili? Siihen en ole koskaan saanut turhia viivoja vaikka liian monta tehnyt!

Takaisin