Toinen haaveissa <3

Mutta en tajua omaa tilannetta, kun mitään ei näkyny ja silti hcg noussu. Vai kenties nii että se on jo lähtenyt kohdusta ja nyt alkaa hcg laskemaan. Onneksi on jo maanantaina kontrolli että on alkanu laskemaan.
Taisit mintukka olla oikeassa ku sillon tiistaina sanoit että hcg 96 kuulostaa vähältä mutta tkssa se oli normaali. Varmaan tämän päivän tulos olis ollu myös siellä normaali..

Kertokaa mulle, itsellä kun ei ole kokemusta, että kuinka varahin voi olla raskaus oireita? :eek:

Tänään ollut etovaa oloa ja vessas täytynyt rampata 0.5-1h välein (mikä voi hyvin johtua juodun veden määrästä, kun koko ajan janottanut). Oudoin juttu on se että rinnat on turvoksis, mulla kun ei oo ikään ollut kierron missään vaiheessa :wideyed: ei kyllä ollut esikoista odottaessakaan.... Imetän poikaa vielä 3kertaa päivässä ja ihmettelin että onko maitotilaus suurentunut kun rinnat on niin isot, mutta ennen nukkumaan menoa poika söi hyvin rinnasta niin että kipiää otti loppua kohden kun rinta oli jo tyhjentynyt (ikään ei ole ottanut tällälailla kipeää), rinta on edelleen suuri.. Kyllä sieltä ainakin maitoa tuli kun poika nieleskeli, ei siis varmaan voi tukoskaan olla.

Onpas täällä ollut taas vilkasta!

Mima_ jaksuja! :Heartred
Neita olen kanssasi niin samaa mieltä piinailusta.
Jnnajsmine toivossa on hyvä elää, niin kauan kun toivo elää sano lapamato, kiinnittymisvuoto?
Sulla jännät paikat! :) Uutta testiä odotellessa!
Daamos onnea oviksen kanssa!
Marsupilami stsempp piinailuun!
Toivottavasti muistin teitä kaikkia. :Heartpink

ON en ole vuotanut enempää sen aamusen jälkeen, tuli vaan pyyhkiessä vähän, ei siteeseen mitään!
Tissit edelleen tosi kipeet!
Ei tätä viel tänään ainakaan tädiks laskettu.:bored:
Mitä hittoa tää kroppa jallittaa fossiilia! :smiley-angry026

Mima mä en luota raskaus asioissa ollenkaan normiin tk:hon. Mun kohalla on niin monesti möhlätty että luotto on menny. Menen mieluummin naistenpolille vaikka maksaaki enemmän.
Esikoisesta esim menin täällä pienellä paikkakunnalla päänsäryn vuoksi tk lääkärille ja ennenku kerkesin mitään sille selittää niin se tuikkas mun perseeseen jonkun piikin. Sit se kerto, että se piikki oli jotain samantyyppistä särkylääkettä kuin burana ja siis mä olin sillon viimesellä kolmanneksella. Mä oon ibuprofeiinille allerginen ja sain siitä hirveet oireet. Tärisin ja itkin ja olin ihan hysteerinen.. Menin saman iltana pikakiidätyksenä naistenpolille ja sairaalaan jäin. Siellä alan lääkäri selitti ettei sen tk lääkärin olis missään tapauksessa saanu antaa sitä piikkiä jo pelkästään vauvan takia.. Että sellanen tapaus.. Ja tk lääkäri oli vielä johtava ylilääkäri...

Voi ei Mima_ jaksuja!:Heartred

Päivikki, oon joskus lukenut, että kiinnittymisen yhteydessä voi olla jtn lievää vuotoa/tuhruttelua, mutta en tiiä kuinka yleistä semmoinen on?o_O Eli varmaan silloin dpo7-8 paikkeilla pitäis sit olla..

marsupilami; mulle nousi viimeksi ihan kuume kiinnittymispäivänä ja sen jälkeen oli ihmeellinen ripuli. Elimistö vissiin reagoi vähän voimakkaammin "vieraaseen eliöön" kehossa:hilarious: Kuumeesta silloin innostuin, mutta tota mahan sekaisin menoa en yhdistänyt raskauteen.. Sit tais olla vähän ällö olo pari päivää ennen plussaa. Ja nännit oli jotenkin koko ajan pystyssä varmaan viikon ajan ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa.
Että kai ne oireet voi alkaa periaatteessa n. viikko ennen oletettua menkkojen alkua :)

Mintukka, hui kauhea minkälaista touhua sun kohdalla on ollut tk:ssa, ei ihmekkään että on luotto mennyt! :eek:
itsellä jäi hyvä mieli tk:n palveluista raskaus aikana, tosi hyvin kerrotiin kaikkea ja otettiin kaikki huomioon, sain turvautua siihen turvallisin mielin :) kaippa se on paikkakunta kohtaista miten hoitavat asioita ja tietysti riippuu myös hoitavasta henkilöstä, virheitä voi tehdä oli ammatti nimike mikä vaan. Mutta toi virhe sun kohdalla oli kyllä ihan kaamea!! :nailbiting:

Joo ymmärränkin sen että ihminen on erehtyväinen, mut tosiaan tää lääkäri olis voinu ottaa vastaan mun äitiyskortin jossa luki mun allergia ja olishan hänen pitäny tietää, että raskaana olevaa ei piikitetä muutenkaan ibuprofeiinilla..

Hannanalle varovaiset onnittelut!

Mimalle pahoittelut ♡

Ja toivottavasti Angii oli vain ajois, kuulostaa ainaki lupaavalta ;)

Kyfi kyllähän ne negat aina ottaa päähän vaikka sellasta toivoiski.

Marsupilami kuulostaapa hyvältä! Toivotaan että enteilis plussaa. ;) mulla on alkanu oireet reipas viikko oviksen jälkeen..

Mä oon ihan poikki. Oltii pojan kans koko päivä lentonäytökses ja mä en ikinä opi sitä aurinkorasvaa käyttämään muualla ku kotona joten enköhän palanu. Ja pojanki posket punottaa :( no, ompa juntit aurinkolasirajat naamas :'D huono olo ei sielä juurikaa vaivannu mutta hetiku päästiin autoon ja takas kotia nii se alko.
Puhpallero 9+3 ♡

Mä muistan esikoisesta sen että kun ovis oireet jäi päälle tavallaan eikä loppunut ku yheks päiväksi. Eli nännit oli kipeet ja sit parin päivän päästä tissit kipeyty sivuilta ja alhaalta :)

Täällä eka terokuuri toimi toivotusti ja kierto oli niiden ansiosta vain 30! :) tosin ovista ei kerenny tulla mutta jos seuraavassa kierrossa kroppa tajuaisi senkin saada aikaseksi ajoissa <3

Päivikki mulla oli ilmeisesti kiinnittymisvuotoa viime raskaudessa. Tai en ainakaan keksiny mitä muuta se olis ollu. Se tais kestää reilun viikon ja aattelin vaan että ku olin vasta lopettanu pillereitten syönnin 6 vuoden jälkee että kroppa on vähän sekasin ja siks on nii oudot menkat. Sit se vuoto loppu ja aattelin että testaan kuitenki ja oliki plussa. Mut sillon en ollu yhtään kartalla että millon olis menkkojen ees pitäny tulla kun en yhtään uskonut että heti tärppää. Ja sillähän tässä nyt sitte ollaanki nii hätäsiä kun edellinen tärppäs heti ja nyt ei sit näy eikä kuulu...

Kiitos daamos kokemuksestasi! Onnea yritykseen!
Mullahan oli viime kierto haamuileva ja kierto veny ja vuoto oli tosi kova, joten aattelen et se sekotti mun kierron?
Ovista en limoista bongannut, mut luulen et munis irtos 9.6 eli nyt vois olla dpo 8?
Meillä esikkoa tehtii vuosi ja nyt on tokan yk 3, mut malttamaton oon mäkin, kun ei tässä enää nuorru! :shy:

Melkoisesti tullut viestejä sitten viime kerran, hetki meni selatessa :D Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä niille, joilla se vielä antaa odottaa itseään!

Täällä menossa oiskohan dpo 10 tai 11, ovista tikutin 2 viikkoa sitten maanantaina ja tiistaina. Raskaustestejä on ostettu valmiiksi ja törmäsin itselle uuteen tuttavuuteen eli sellaiseen rfsu testiin, jolla voi kuuleman testata jopa 4 päivää ennen oletettua kuukautisten alkua :O Pitihän se sekin sieltä kaupasta sit kotia kantaa ja nyt tässä pähkäröin, että uskaltaisinkohan tehdä sen huomisaamuna :D Tissit on kipeät, mut mulla se on kyl ihan perus pms oirekin, et ei voi oikein siihenkään luottaa. Yritin tuossa areolan tummuusastetta arvioida peilin edessä, mut enhän mä nyt kuollaksenikaan muista, et kuinka tummat ne nyt yleensä on ollut. Ihan höpsöksi se tekee tuo vauvakuume :D :D Mutta joo, viikon päästähän sitä on taas jo paljon viisaampi tässäkin asiassa :)

Arvatkaapa mitä! Mies tos illalla mua kosketteli ja käsi meni häpykummulle ja siihen jäi yllättyneenä tuumas vaan että "sä oot raskaana" :woot: mulla siis häpykumpu oli koholla esikoisen aikaan jo ennen plussaa ja niin on kuullemma nytkin :wideyed: no saapa nähdä.. En ole kyllä koskaan kuullut että kenelläkään olisi vastaavaa, joten voi olla ihan sattumaan. Yritän ajatella etten kummiskaan ole raskaana, ettei tule mitään suurempia pettymyksiä.

Mimalle sympatiat ja jaksamista, todella ikävää :(

Kyfille toivotaan roskishaamun vahvistumista ihan oikeaksi viivaksi!

Päivikki, mulla tuli esikoisesta selkeä kiinnittymisvuoto parin päivän ajan vähän vajaan viikon kuluttua ovuloinnista. En tajunnut yhtään mistä on kyse, luulin vaan menkkojen alkavan etuajassa. Vuoto oli välillä sen verran runsasta, että otin kuukupinkin jo käyttöön. Sitten se loppui kuin seinään ja muutamia päiviä myöhemmin tuli selkeä plussa.

Hentiiralle tsemppiä piinailuun!

Marsupilamillakin on jännät paikat! Milloin ajattelit testailla?

Oma päivitys: eilen illalla oli ajoittain aika koviakin menkkakipuja, myös vasenta munasarjaa jomotteli. Laitoin yöksi siteen, kun tuntui ihan siltä että vuoto alkaa. Tänä aamuna tein taas liuskatestin, haamulainen siellä kurkkii edelleen mutta haaleampana kuin eilen. Ihmettelen edelleen sitä eilistä niin vahvaa varhaista viivaa, yöllä valvoskellessa kävi jo mielessä että olisi kiinnittymässä väärään paikkaan. Vähän epäilen, että tämä jää kemialliseksi, mutta ei auta kuin odotella. Nyt aamulla lievät jomotukset on jatkuneet. Mitään muita oireita ei ole.

Muokattu viimeksi:
25.7 pitäis menkat alkaa, ajattelin sinne asti sitkuttaa mutta saa nähdä koska testaan. Jos oireet vahvistuu niin testaan jo aiemmin. Mulla on kaapis vain yksi testi ja haluaisin sen plussan siihen saada niin olis kiva malttaa mahdollisimman pitkään odottaa että varmasti tulee plussa jos on tullakseen :grin

Voi naisen kroppa! Miehet ei kyllä jaksaisi tutkailla oireita kuukaudesta toiseen o_O

Viime yönä heräsin outoon mahakipuun ja ihan kyllä on mahdollista että munasolu siellä vasta nyt irtosi! :arghh: Eihän hiiva aiheuta ovulaation siirtymistä?! Epäilen eikä missään lue mitään sen suuntaista.

Olisi kiva tässä vaiheessa heittää jo toivo jos sitä ei ole. Siirsin jo reissuun lähtöä oviksen takia koska oletin sen olevan ke mutta empä olisi arvannut että vasta la/su... Nyt vaan pitäs heittää koko asia mielestä, näköjään kontrollifriikkiys iskenyt :rolleyes:

Eilen illalla esikko tuli ja käski nostaa paitaa, kun nostin taputti mahaa ja sanoi onko siellä vauva? Pikkuveli? Alkoi naurattamaan kyllä.

Neita kp 19 dpo?

Mä ainakin uskoisin että hiiva voisi siirtää ovulaatiota o_O mutta enpä tiedä asiasta.

Tänään ollut outoa tuunetta vatsassa ja ajattelinkin että jospa onkin vaan ovulaatio kun halut miestä kohtaan on maksimoitunueet :D mutta voisko olla näin myöhään kun kummiskin jo kp20/28 :wideyed:

Marsupilami mulla oli tässä raskaudessa ovis kp 28-29, mut mulla kierrot on jotain 39.
Neita mulla ei oo hiiva koskaan siirtäny ovista ja mulla on hiiva melkein kroonisena vaivana. Jos vähänkin syön jotain väärää tai hautuu housussa jotain niin hiiva pamahtaa. Mutta luonnollisesti mulla ei oo koskaan tehny mieli hiivan aikana harrastaa seksiä. Enkä myös halua miestä tartuttaa. Meillä on jännästi silleen, että vaikka mulla ei oliskaan mitään hiivan oireita, niin mies alkaa ekana välillä oireilla ja sit tulee vasta mulle oireet. :)

Takaisin