Toinen haaveissa <3

Miitu, kiitos❤ pitää vielä testata uudelleen. Toivon tosiaan et se roskishaamu muuttuis ihan oikeaksi viivaksi.

Marsupilami, onneks esikoinen pitää ajatukset muualla☺

Mitä testiä suosittelette seuraavaksi? :)

No höh Angii! :bored:
Hannanna ihanan vahva viiva noilla dpoilla!

ON täällä ruskeaa vuotoa tänään aamusta, eli niin se näytti menevän tässä kierrossa, kuten ennustelin!
Täti tulee kylään jo kp 23.
Onhan tää nyt ihan perseestä! :mad:
No kattellaan minne tässä mennään?

Itse oon käyttänyt rfsun testejä ja sellaisella esikoisenkin plussasin, nyt on kaapis odottamassa apteekin oma testi, niistä ainakin kuullut hyvää.

Päivikki jos nyt jo oikiasti alko niin pääsetpä uudelle kierolle aikaisemmin :wink. Mutta alkoipa aikaisesti? o_O onko runsaantunut? Jospa onkin jotain ihan muuta?

Niin kauan kun annettiin lupa tälle toiselle mun kierto on ollu aina 28 päivää ja oireiden mukaan oon ovuloinu kp 14, koskaan en oo tikutellu ovista!
Eiks mun luteeaalivaihe ois 13pv.?
Mutta nyt mun kroppa vaikuttas olevan ihan sekasin!
Mietin et johtuuko tää nyt siitä viime kierron pitkittymisestä ja haamuilusta?
Pakko kai hommaa semmosii ovis tikkujakin! :schocked028
Voi olla et kontrollifriikin pää sekoo entisestään?

Mulla on ollut tänään oksettava olo, mutta en tiedä mistä on kyse. Miehelle kun mainitsin että oksettaa niin sanoi "niin muakin, se on varmaan tää väsymys". Että tuskin on mitään raskausoiretta kun miehelläkin vastaavaa... Ja nyt vasta kp19/28, mutta sitä niin vaan ajattelee että mitä jos sittenkin :p

Löysin kaverin kätköistä jotain maitohappobakteeripuikkoja ja tänään koko päivän ollut tosi paljon valkkaria. Eikä tietenkään tiedä johtuuko siitä (illalla laitettu) vai jostain muusta..

Jännä miten sitä aina vaan toivoo ja luottaa että tärppi olisi käynyt. Ei osaa lopettaa piinailua :p

Voi hitsi oli niin paljon luettavaa, että unohdin jo puolet, mihin piti vastata :D

Miitu, mulla mies on välillä ainakin vaistonnut ovulaation :)

Hannannalle varovaiset onnittelut! <3

Mintukka, uskoisin kyllä, että mies vaikuttaa tohon identtisyyteen, yhdellä tuttavalla on kahdet identtiset kaksoset ja vielä eri naisten kanssa :D

Päivikki; voisko olla jotain kiinnittymisvuotoa? :)

Täällä on kyfin ja angiin kanssa sama tilanne, tein keskiviikkona jo negan testin, tosin iltapäivällä ja en pahemmin ollut pidätellytkään..
Menkkojen ois pitänyt periaatteessa alkaa eilen, jos ovulaatio aikaistui, mutta voi alkaa myös huomenna. Toisaalta perus pms-kiukku on puuttunut, että ei tässä ihan vielä kaikkea toivoa oo heitetty :)
Innostuttiin maalaamaan olohuonetta, niin onneksi on vähän saanut ajatukset muualle. Varsinkin sen negan jälkeen. Jollei menkkoja ala kuulumaan, niin maanantaina sitten uutta testiä :)

Kp28/28 dpo15

Hei kaikille...taas. eli ilmottaudun uudestaan tänne. Tänään 5+2 ja todettiin tuulimuna/keskemeno.. :sad010 hcg 181.
Eli haaveilemaan taas siitä toisesta.. :Heartred

Hannannalle varovaisesti onnea :) Voi ei Mima_ :'( tosi kurjaa. Paremmalla onnella uuteen yritykseen.

Täällä ootellaan ovista. Toivottavasti tulis huomenna kun viikolla on aina niin väsynyt että ei jaksa pahemmin touhuilla.

Muut asiat mihin piti vastata unohtu jo mutta onnea kaikille joilla on plussa tullut ja tsemppiä piinailijoille :)

Mintukka, 2 lääkäriä katto ja sano että pitäis näkyä raskaus mutta mulla ei ollut mitään merkkiä enään kohdussa ja hcg pitäs olla 2000 ja mulla oli 181 eli tosi alhanen

Niin aivan. Mulla esikoisesta noilla viikoilla ei näkyny kans mitään merkkejä. Ultrattiin kun olin hakeutumassa tutkimuksiin.
Kuinka se voi olla tuulimuna sitten jos ei näkyny edes raskauspussiakaan? Ettei vaan olis kohdun ulkonen kun ei näkyny kerran mitään? Onko sulla ollu vuotoja?

Mulla alko eilen vuoto, ei siteeseen asti. Sitten alko kivut jotka vaati lääkettä. Tänään hcg 181 joka tosi alhanen ku pitäis kuulemma olla 2000. Kohdussa ei kuulemma näkynyt mitään merkkiä raskaudesta eikä munajohtimissa. Lääkärit vaan sano että todennäköisesti tuulimuna joka on tulossa jo ulos. Maanantaina kontrolli että lähtee arvo laskemaan. En tajua mitem hormooni nousee vaikka kohdussa ei ole mitään..

Tuulimunassa kai se raskauspussi jossain vaiheessa vaan hajoo sinne ja sit ei näy enää mitään. Mulla kävi niin tosin vasta rv8 joskus. Ei kai se ultrakaan ihan kaikkea nää vaikka siellä jotain jäljellä oiskin. Voimia vielä Mima <3

Kiitos kultamarja. Lääkäri tosiaan eka katto ja ei nähnyt mitään ja sitten pyysi erikoislääkärin joka ei myöskään nähnyt yhtään mitään, eli just että olis tuulimuna joka on jo tulossa pois.. raskasta mutta toivon että arvot lähtee nyt laskemaan eikä tartte lääkkeitä/kaavintaa.

Voi mima :sad001 suuresti voimia sinne :Heartred en varmasti pysty edes kuvittelemaan kuinka mieli on allapäin tuollaisen uutisen jälkeen :sorry: halit ja tsempit sulle!

Hcg hormooni nousee jos kohdussa on vielä raskausmateriaalia. Ja kyllä ne ultralla näkee melko tarkasti, että kohtu on tyhjä. Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja sen tyhjennyksen jälkeen tarkastettiin ultralla, että kohtu on varmasti tyhjä.

Takaisin