Toinen haaveissa <3

Angii, Lupaavalta kuulostaa! :wink Minullakin esikoisesta tuli noidannuoli/iskiasvaiva.

Kyfillä kanssa lupaavalta kuulostais tuo oksu, pidetään siis peukut pystyssä! :p

Meillä peitto eilen heilui ja oli sellaista taianomaista tuntua, eihän sitä koskaan tiiä. ♡ (Vaikka ei niitä menkkojakaan oo näkynyt)

Kyfi, voi hyvin olla että oli liian aikaista testata varsinkin parin tunnin pidätyksellä. Meinaatko testata huomen aamulla vai odotatko pari päivää? :)

Yrität olla huomisen miettimättä asiaa niin äkkiä se päivä menee :wink eikös sunnuntai ookkin se päivä ku sulla pitäis menkat alkaa? Toivotaan että menkat pysyis poissa ja testiin tulis selvä plussa :happy:

Periaatteessa pitäis olla jo tuolla 25 testillä havaittavissa, koska jos pari päivää sit testasit Tuolla 10, niin hcg tuplaantuu joka toinen päivä.

Mulla näky tästä raskaudesta dpo 10 niin räikeet viivat jo ettei ollu enää mitään epäselvää. Mutta voihan se olla, että jos on kaksoset niin mulla on hcgtä tuplien verran. :)

Niin en muista kävinkö tänne jo kertoo, että eilen kävin ultrassa ja th epäili siellä olevan kaksi. Yhdestä alkiosta nähtiin varmasti sydämensyke, mut toinen oli vähän epäselvä. Olivat samassa pussissa eli identtiset olis. Parin viikon päästä uus ultra jossa selvii paremmin montako siellä on. :)

Mintukka: en oo ihan varma mitä siinä testissä oli, väriä ei ainakaan hirveästi näy, jos ollenkaan. Saattoi olla viivanpaikkakin.

Ärsyttävää kun on raskausoireita mut ei tuu viivaaa :(

Hui Mintukka! On jännät paikat jos sielä onkin kaksi :love017 itse en tiedä miten käytännössä selviäisin kaksosista, mutta ajatus olis kiva :rolleyes:

Kyllä se muaki hirvittää, jos kaks onki. En oo koskaan aatellu että musta tulis kaksosten äiti. Ja sitten kun tämän/näiden pitäis syntyä, niin esikoinen on 1v 3kk ja jos kaksoset tulee niin nehä vissiin synnytetään aiemmin suunnitelmallisesti. Eli joo hirvittää olla sit kolmen vaippaikäsen kanssa kotona.
Salaa toivon, että olis vaan yks mut jos molemmat päättävät tulla maailmaan niin tottakai rakastan. <3 mulla ei ole suvussa yhtään kaksosta, mut miehellä on useempiki. On identtisiä ja ei identtisiä..

f85e5060f6655416d59ecc646d5cb17c

Teksti jäi, eli tossa on se minlä tein pari päivää sit ja jotain haaleeta mun silmät tossa näkee. Tiiä sit onko se viivanpaikka kuitenki..

Ja laatukin huononi. Ja nyt mun silmään näyttää ettei siinä oiskaan mitään. Paljaalla silmällä erottui selvemmin kuin kuvasta.

Kyfi, taitaa olla vaan viivan paikka :sad001 mutta sun oksentaminen ainakin puhuis raskauden puolesta, että pidetään peukut pystys! Ei oo vielä toivo menetetty :wink

Kyllä se muaki hirvittää, jos kaks onki. En oo koskaan aatellu että musta tulis kaksosten äiti. Ja sitten kun tämän/näiden pitäis syntyä, niin esikoinen on 1v 3kk ja jos kaksoset tulee niin nehä vissiin synnytetään aiemmin suunnitelmallisesti. Eli joo hirvittää olla sit kolmen vaippaikäsen kanssa kotona.
Salaa toivon, että olis vaan yks mut jos molemmat päättävät tulla maailmaan niin tottakai rakastan. <3 mulla ei ole suvussa yhtään kaksosta, mut miehellä on useempiki. On identtisiä ja ei identtisiä..

Varmasti hirvittää, mutta kyllä sä saat arjen pyörimään kolmenkin kanssa :wink itsellä varmaan aluks tulis paniikki jos kaksosia alkaisin odottamaan ja miehelle tulis varmaan vielä isompi paniikki josta ei niin vain selviäsi... Mites sun mies on suhtautun siihen että voi mahdollisesti tulla kaksoset?

Joo niin mäkin luulen et viivanpaikka se on kun väriä siinä ei näy. Eli sunnuntaina vielä kokeillaan☺
Ja teillähän oli vasta eka yrityskiero, että ei kannata heti menettää toivoa jos ei vielä olisikkaan tärpännyt. Olis kyllä ihan mahtavaa jos et joutuisi enempää piinailemaan :happy: sunnuntaita odotellessa :D

Ja teillähän oli vasta eka yrityskiero, että ei kannata heti menettää toivoa jos ei vielä olisikkaan tärpännyt. Olis kyllä ihan mahtavaa jos et joutuisi enempää piinailemaan :happy: sunnuntaita odotellessa :D
Nopeesti rupee silti näköjään turhauttamaan jos ei heti plussa tuu

Varmasti... Ainahan sitä tulee kuukaus lisää että saa oman vaavin syliin. Itsekkin oon sitä miettinyt että esikoinen kasvaa koko ajan ja koko ajan tulee isompi ikä ero lapsille, vaikka toivoisin mahdollisimman pientä ikäeroa.. Kerroitkos sä minkä ikäinen teillä esikoinen on?

Varmasti... Ainahan sitä tulee kuukaus lisää että saa oman vaavin syliin. Itsekkin oon sitä miettinyt että esikoinen kasvaa koko ajan ja koko ajan tulee isompi ikä ero lapsille, vaikka toivoisin mahdollisimman pientä ikäeroa.. Kerroitkos sä minkä ikäinen teillä esikoinen on?

Takaisin