Toinen haaveissa <3

No katos vaan Omppoloinen :)

Tervetuloa kyfi! Toivotaan että sunnuntaina pärähtää plussa ;)

Aikas jännää Mintukka! Mäkin välillä miettinyt että millaista olis olla kaksosten äiti. Mut kävi miten vaan, niin kyllä sä tuut pärjäämään! :)

Angii kuulostaa kyllä lupaavalta! :)

Kyfillä kans lupaavaa tuo laattailu. :P Toivottavasti sunnuntaina plussa pärähtää! :)

Jeeeee mekin päästään tosissaan yrittämään vihdoin! Kp1 ekaa kertaa sitten synnytyksen! :)

Varmasti... Ainahan sitä tulee kuukaus lisää että saa oman vaavin syliin. Itsekkin oon sitä miettinyt että esikoinen kasvaa koko ajan ja koko ajan tulee isompi ikä ero lapsille, vaikka toivoisin mahdollisimman pientä ikäeroa.. Kerroitkos sä minkä ikäinen teillä esikoinen on?
Noniimpä. Meillä esikoinen 1v 4kk. Noin 2v alunperin halusin ikäeroa mut pienempikin ikäero olis kiva.. :) olis sit enempi seuraa toisilleen ku ei kerkeis ikäero hirveesti kasvaa

Mintukka oo. Komppaan edellisiä, kyllä sä pärjäät, tuli sitten yksi tai kaksi tai useampi. :)

Mintukka, Voi miten jännät paikat teillä! Pärjäät kyllä varmasti hienosti vaikka tulisikin kaksi ja kolmen vaipparalli siellä taloudessa. :grin Tuleeko siis miehen puolelta tuo kaksosgeeni?

Kyfi, Näyttää valitettavasti munkin silmää samanlaiselta viivanpaikalta jonka itse sain one step -testiin. Vielä useampaankin! Mutta sitten taas tuo oksennus kyllä puhuisi raskauden puolesta joten eipähän hätäillä ja pidän peukkuj jotta plussaisit! :)

Miitu: jep... plussaa kovasti ootellaan..

En tiiä yhtään millä viikolla olin ku esikoisesta plussasin. Viimesimmät menkat alkoi silloin 13.5.2014, ja positiivisen testin tein oksennuksen saattelemana 25.6.14. Eli onhan tuossakin jo pitkä väli ollut ovulaatiosta testiin. Jospa olisi nytkin. Silloin pärähti heti yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva on.

Mä oon luullut ettei miehen geenit vaikuta siihen että tuleeko kaksooset, vaan että on naisesta kiinni :wideyed:
Kyfi, itse testasin esikoisen aikana kun menkat oli melken viikon myöhässä ja heti tuli kaks tummaa viivaa, oli niin jännä kun ajattelin että sitä pitää odottaa pari minuuttia niin kuin ohjeissa sanottiin :D

Mulla taas sillon esikoisesta testasin heti "menkkojen" jälkeen. En tiiä mitä lie vuotoo oli mut niukempaa ku menkat normaalisti oli.

Joo mäki luulin tähän asti. Mut mies voi kantaa sellasta geeniperimää missä tavallaan siittiö "käskee" jakautumaan yhden enemmän, siis kopioituu.. Hitsi mitenhän mä sen selittäisin. Yritän löytää netistä sen tutkimuksen. Toivottavasti on vielä siellä. Tosin voinhan minäki jotain kaksosgeeniä tms kantaa ku oon suvun musta lammas ollu aina :D

Angiilla kans jännät paikat! Lupaavia oireita :)

Mä unohdan aina puolet kun pitkin päivää käyn lukemassa mut en aina ehdi vastata. :)

Aika jännää toi kaksosjuttu ja miten ne määrittyy :)

Ennen esikoista vikat menkat alkoi 13.12 ja haalean plussan tein 21.1. Oon varma että ovis oli uutena vuotena, koska raskausviikot meni kalenteriviikkojen mukaan niin et uusi viikko vaihtui aina maanantaina. Eli olisko ovis ollut kp 18-19 ja nyt tässä kierrossa mennään samassa. Tekis mieli seuraavaan kiertoon tilata ovistestejä, pääsis vähän jyvälle. Se siitä tjottailusta :D

Tsempit kaikille kiertoihin!

Kyfin testi näyttää viivanpaikalta mutta oireet vaikuttaa lupaavilta!

Kai Angii testaa huomenna? ;)

Mä oon ihan poikki ku oon pojan kans ollu yksin keskiviikko illasta lähtien. Ei oo yksinhuoltajilla helppoa ei.. Tämä väsymys ja huono olo ei auta asiaa yhtää. Tänään onneks sain edes tehtyä kotihommiaki ku eilinen meni maates. Huomenna sitte isiä kattoon Jämi Fly Inniin, poitsun eka lentonäytös! Eikä taatusti vika :D

Päivät tuntuu matelevan tosi hitaasti kun kyttää koko ajan kalenteria :hilarious:

Mä vähän ihmettelen että mistä kummasta toi miehen vauva kuume kumpuaa, kai se on helppoa kun ei tartte itse synnyttää eikä hoitaa... Aloin vaan miettiä kun mies eileen muisteli kuinka kauheaa se oli kun esikoinen oli pieni vauva ja puklaili milloin vain mihin vain. Muistelin sitten itsekin kuinka meinasin potutus ketjuun avautua kun mies on aivan hysteerinen vauvan pukluilusta :wideyed::hilarious: no eipä sitä vaihetta kauaa kestänyt :)

Sitä mukaan kun ovis lähestyy ni alkaa taas tulla tosi malttamattomaks tän yrityksen kanssa. Tänään jo luulin että olis ovis kun nippaili vähän silleen mut testissä ei näkyny mitään joten ei vielä. Päivät on nii täynnä ohjelmaa että ei ehdi täälläkään lueskella mut onneks tää lapsen nukuttaminen on just sopiva hetki tähän :)

Nyt ei kyllä enää ymmärrä omaa kroppaa. Mulla siis hiiva vaivaa ja lähin apteekki 100km päässä, pärjään sen kanssa muuten mutta en kässää yhtään nyt oliko ovis jo ke, to vai tänään! Nimittäin niukasti tullut mitään vuotoa mutta pyyhkiessä näkynyt hieman kirkasta limaa ke-to mutta tänään olikin kunnolla valkkaria ja osittain kirkasta. Mulla hiipuu toivo siitä että olisi tärpännyt mitenkään, seksiä maanantaina ja jos ovis olikin tänään (4vrk pitäisi siimahännät pysyä hengissä) :smiley-angelic001 :smiley-angry017

Plääh. Ja jos ovis on nyt eikä tärppää niin menkat alkaa just festareiden aikaan. Hitto. Taidan taas ensi kierrossa tikuttaa ovista, eihän tätä epätietoisuutta kestä:excited001

Kp 17 yk 7

Meillä suunnitelmissa kaks tai kolme riippuen sukupuolesta :) aina olen halunnut kolme mutta kaks riittää jos ois molempia sukupuolia :)

Takaisin