Toinen haaveissa <3

Siihen mahdolliseen toiseen meilläkin loppuu vauvojen teko, ja jos kävisikin niin ettei sitä toista saadakaan alulle, niin tekemällä ei aleta tekemään. Sukupuolellakaan ei oikeastaan ole väliä, mutta esikoinen on poika ja jotenkin mulla on sellainen olo, että poikien kanssa pärjäisin paremmin. En ole itsekään mikään prinsessa ikinä ollut.

Dpo4 kohta takana ja alan jo keksiä itselleni raskausoireita :D Viime yönä oli tuntuvinaan painetta kohdun seudulla ja valkovuoto on tavanomaista runsaampaa. Pikku nippaisuja on tuntuvinaan välillä ja rinnat aristaa hieman. Ihan liian aikaista kyllä millekään muulle kuin mielikuvituksen tuotoksille, kai sitä vaan kuulostelee nyt kaikkea liian tarkkaan.

Muokattu viimeksi:
Meillä esikoinen on tyttö. Mulla oli vähän tyttöolo jo ihan alusta ja sit vkolla 16 näin synnytys unen ja oli tyttö ja niinhän se olikin!:)
Mulla ei niin oo toiveita sukupuolen suhteen, mies haluisi ehkä yhden pojankin. Meillä ollut haaveena 3 lasta. Ihan alkuun olin sitä mueltä että ne ei todellakaan lähetä tähän rumbaan uudestaan ( hankala raskaus, imukuppi+sektio ja sit viel verenpaineiden nousut ja tulehdus yms.) no, siinä 4kk kohalla alkoi jo vauvakuume mullakin:grin
Mutta tosissaan jos homma on yhtä hankala kun viimeks niin pitää miettiä tosiaan jääkö se kolmas sit haaveeksi..

Täällä dpo 6 tai 7, kp 21 ja nyt on kuulkaa yks oire mistä oon lähes sata varma et on tärpännyt!
Elikkäs nyt just äsken iski häntäluukipu kun istuin sohvalle. Mulla oli tuo kumma oire viime raskaudestakin lähes ekana heti :hilarious:
Nyt on siis ollut jo muutaman päivän jäätävä masu turvotus, legginssitkin puristaa ja vaikea löytää vaatteita mitkä peittäs mahan näillä hellekeleillä :hungover:
Tänään ollut kurkku vähän kipeä ja aamulla oli kuumeinen olo. Flunssaa ei ainakaan vielä ole.
Oon tossa epäillyt kuitenkin kun ei oo sitä häntäluun kipeytymistä ollu vaikka on aika paljon muuten selkä ja masusärkyjä nyt.
Mutta siis toi häntäluu on huvittava kun ei oo mulla koskaan muullokn ollu ku sillon kun esikoista aloin odottaa ja nyt!:grin

Mashnu, millos meinasit testailla?

Mulla ois yhet juhlat la ja mietin viittiskö aamulla testaa ni tietäs vähän viittiikö mitään viiniä ottaa mut voihan se olla ettei viel ees näy kun kuitenkin tänään viel viikko kyn menkat pitäs alkaa..

No nyt on jännät paikat, Angii! Ja onpa erikoinen oire, en ole vastaavaa ennen kuullutkaan :)

Ei mekään välisin aleta lasta tekemään. Jos en raskaudu niin sillä selvä, ei aleta hoito rumbaan lähtemään(tai en sitten tiedä jos 10v päästä ei näy eikä kuulu, että mikä sitten on tilanne)...

Angii, toivotaan että on tärpännyt! Aika lupaavalta kyllä kuulostaisi :wink

Saa nyt kattoo millo tässä viittii testailemaan ryhtyä ku kierrot on venyny ihan älyttömiks. Kun aloitettiin helmikuussa tää projekti pikkukakkonen mulla oli kierto tasanen 27 päivää ja nyt oli viime kierto sit jo 36 päivää... Kuukausi kuukaudelta vaan päivät lisääntyy. Periaatteessa viikon päästä vois jo testailla mutta jos tääki on joku 36 päivän kierto ni sitte vasta 1,5 viikon päästä kannattaa edes tikkua kaivaa esiin. Mikään ei oo niin varmaa ku epäsäännöllinen kierto ku jotain yrität. Siis vaikka kuinka koittais muuta ajatella ja työt ja tuo pian 1,5-vuotias taapero pitää kiireisenä niin pää lyö kropan sekasi. Ärsyttävää. Oispa vauva-ajatuksille joku off-nappi :rolleyes:

Joo se on kyl kumma miten noi kierrot voi heitellä. Mulla ollu aina tasanen 28pv ja viime kierrossa ku asttelin et yritän oikee kuulostella millon ois ovis ku tiesin et täsdä kierrossa alkaa yritys ni kierto venyi kans 31 pvään ja ovis oli tosi myöhään :mad:

Eikös sen voisi sitten oviksesta laskia että koska kannattaisi r testin tehdä? Vai oonkohan ihan pihalla näistä jutuista :hilarious: mutta teet sitten joka tapauksen 1.5viikon päästä testin, jos ei menkkoja näy :wink

No sillai mä sen iteki laskeskelin että ku viime viikon keskiviikkona tuli se ovis plussa niin ens torstaina voisin r-testiä kokeilla ku sitte on se 2 viikkoa oviksesta.

Moikka! Aattelinpa minäkin nyt tänne liittyä kun kovasti kuumeilen ja hyvällä tuurilla tässä kierrossa on tärpänny :) Oon 19v, mies 20v ja esikoinen 1v 4kk. Pari päivää sitten sain testiin haaleakin haaleamman haamun Aamulla ajattelin testailla oisko se tummunut :) tänään kp 25/28 ja dpo 11 luultavasti :)

Moikka! Aattelinpa minäkin nyt tänne liittyä kun kovasti kuumeilen ja hyvällä tuurilla tässä kierrossa on tärpänny :) Oon 19v, mies 20v ja esikoinen 1v 4kk. Pari päivää sitten sain testiin haaleakin haaleamman haamun Aamulla ajattelin testailla oisko se tummunut :) tänään kp 25/28 ja dpo 11 luultavasti :)
Tervetuloa mukaan! toivotaan että olis tärpännyt ja pysyis sitten loppuun asti mukana :) ootteko kauankin jo yrittänyt?

Mä haaveilen kolmesta pienestä pienellä ikäerolla ja sitten myöhemmin ehkä lisää. Jos nyt saataisiin kierto alkamaan. :D nyt on pari päivää ottanut miehen pärstä sen verran päähän et Melkee oisin voinu luulla et menkat alkaa mut ei näy. :D

Mies ollu alusta asti et kaks lasta, mutta nyt sanonut et "no katotaan sitten myöhemmin".

Mulla sisaruksia 5kpl, yhden kanssa meillä sama isä ja äiti ja kolmen kanssa sama äiti ja yhden kanssa sama isä. Itse oon vanhin (21) ja muut on 15,10,1v4kk, 1v 1kk ja 1v 1kk. Ehkä tästä sisarusparvesta kumpuaa tää halu useammasta lapsesta. :) meillä on pojalla ainenkin leikkikavereita kun tädit on 1v 1kk ja eno 1v 4kk. :D

Testasin äsken apteekin omalla raskaustestillä noin 2,5h pidättämisen jälkeen. Ei näy mitään :( menkkoihin aikaa kuitenkin vielä 3pv joten olisinki vielä liian ajoissa.. :(

Eiköhän Angiin häntäluu ja Kyfin oksennusrefleksi jotain kerro;) Toivottavasti ainakin! Mietin just että milloinkohan se plussa siinä testissä näkyy jos on näkyäkseen...

Edit: tuli näköjään ihan väärään ketjuun kun kännykällä sählään, mutta sopiihan tämä varmaan tännekin :D

Muokattu viimeksi:
Jaa a... pari päivää sit tein raskauskeijun one step r-testin jossa herkkyys oli 10 ja tässä apteekin omassa 25 tietääkseni. Siinä one stepissä näkyi jotain todella haaleaa kp 23/28. Onkoha sit vielä liian vähä istukkahormonia jos ei toi apteekin oma vielä näytä, jos siis olisi jotain näytettävää

Takaisin