Papupata kuulostaa noi sun oireet just samanlaisilta mitä mulla oli tässä ennen plussaa.. Mulla tuli myös tollasta keltasta limaa vaan ja kävi jo bakteerivaginoositki mielessä :D
Täällä appiukko haukku mut.. Olen kuullemma ihminen joka laittaa mieheni suuhun sanoja. Kyse oli siis siitä että kun poika olisi pitänyt huomenna viedä sinne hoitoon, että saadaan häitä varten siivota kämppä jne... No mummo kieltäyty ottamasta hoitoon.. En tiiä miks ku tähän asti ottanu ihan mielellään ja haluaa paljon viettää pojan kanssa aikaa.. Yhtäkkinen stoppi tuli jostain.. Noh mies sit itse sano, mulle että miksiköhän äitinsä nyt tuolla lailla.. Siitä appiukko sitten oli sanonu, että mä olen laittanu niitä sanoja mieheni suuhun jne.. Oli appiukko kysyny mieheltä, että "ootko sä noin kevytkenkänen, että uskot kaiken minkä eukkos sanoo?".. Mitä vittua?!?! Apen mielestä olen hempukka, joka vie mieheltä kaikki rahat.. Ei vaan voi uskoo mua hyväks ihmkseks. Kuullemma meillä pitäis olla eri tilit, ei saatais mennä naimisiin eikä tehhä lapsia, koska sit mies on loppuikänsä muhun sitoutunu.. Ihan uskomatonta!!!
Sit luuleevat tyyliin, että ollaan hylkäämässä poika ku halutaan antaa välillä hoitoon. Haukku mua siis vielä huonommaks vanhemmaks.. Tein päätöksen, että sinne ei ainakaan tartte enää viedä poikaa hoitoon. En varmasti kysy edes.
Mun vanhemmat asuu toisella puolella suomea ja tiedän että hoitaavat varmasti jos pyydän. He tulivat jopa sairaalaan poikaa kattomaan monen monen kilsan päästä kun hän synty. Mutta nää appivanhemmat ei tullu. Appivanhemmat asuu vartin matka päässä meistä eivätkä koskaan käy kylässä kun "kotona on niin paljon hommaa"... Mun vanhemmat käy melkein joka toinen vkl...
Hitto ku suututtaa nyt toi appi.. Hänhän alko heti ku kuuli, että ollaan uudestaan raskaana, niin vuorisaarnaa vetämään. "pitäis pitää muutama vuos väliä ennen seuraavaa".. Me halutaan lapset lyhyellä ikäerolla, että heistä olis seuraa toisilleen ja siks toisekseen kun ollaan vielä nuoria niin jaksetaan olla.