Toinen haaveissa <3

Kultamarja esikoista ennen oli kkm ja siitä meni 14kk ennen esikoisen plussaa. Tämä tärppäs jo yk2 joten arvasin että ei voi päättyä hyvin. Ja pitkän esikoisen yrityksen jälkeen en usko että toinenkaa tulis yhtää nopeampaa niinku huomattiin..

Voi niemja <3 mulla tuplaantui joka toinen päivä hcg.

Bättismami mulla on kaks frettiä täällä kotona :D

Mintukka niinhän sen kuuluis tehdäkki. Eniten vituttas tämä järjetön huono olo mitä pitää vielä turhaa kestää varmaan viikko, ja appivanhemmat tulee meille vielä huomenna :(

Oon niin pahoillani niemja <3 Kovasti voimia ja toivotaan, että vuoto alkais ihan itekseen. :) Tiiän niin miltä susta tuntuu.
Mullaki oli hcg kontrolli yhessä raskaudessa ja hcg nousi hitaasti. Terkkarilääkäri sano sillon, että kaikki on ok, mut tunsin ettei oo.. Iye oon raskauksissa luottanu töysin omaan vaistoon, ne ei mulla yleensä oo ollu väärässä. Esikon kohalla oli alusta asti tosi hyvö fiilis että kaikki menee hyvin ja niin meniki. Sit kaikissa kesken menneissä oli sellanen että ei tästä tuu mitään.

Heippa kaikille. Jokohan tuota uskaltautuis itekkin jo kirjoitteleen. Meillä olisi toinen haaveissa ja ennestään yksi poika joka täyttää kohta 2 v. Nyt on kp 18/25-30. Kierukan kävin ottamassa pois 17 päivä joten jännäillään tärppääkö.
Onnea kaikille plussasta!

Mintukka millä viikoilla sulla on seurattu sitä hcg:tä? Ku luin jostain että ku arvo menee yli 6000 nii se hidastuu se tuplaantuminen.. Jostain syystä mulla on raskausfiilis ja ajatus että 14.2 syntyy mutta kaikki sanoo vastaan että ei voi pitää paikkaansa. Siinä kkm raskaudes ei ollu näin vahvoja oireita.

Tervetuloa mima!

Se oli jotain viikkoa 6 tms. En muusta arvoja ollenkaan kun en oo niitä ylös minnekkään laittanu. Mut muistan, että tuollon kuudennella viikolla oli jotain 16000 se luku. Joku tietty hcg luku on myös kun alkaa näkymään alkio. Mulle sanottiin tuon 16000 olevan jo sellanen arvo, että alkion pitäis näkyä.

Ookkei eli torstaina pitäis näkyä jos on näkyäkseen. En tiä nousisko sitte tuulimunas näin korkiaksi arvot? Raivostuttavaa oottaa.

Mulle sanottiin joskus että tuulimunassa ne arvot ei mene "käyrän" mukaan vaan saattaa pomppia. Eli saattaa olla eka korkeet ja sit menee alaspäin ja taas pomppaa ylös. Jos oikein muistan, niin lääkäri joskus sano että harvemmin tuulimunassa nousee hcg kovinkaan ylös. Kun tavallaan ei sinne raskausontelon sisälle kehity ketään joka sitä arvoo nostais.

Niemja toivottavasti sun vaisto olisi oikeassa <3 Uskon kyllä että olet itse paras arvioimaan asiaa. Sivullisena vaikea sanoa kun ei oltu siellä lääkärillä yms. Mutta varmasti se selviää to. Onhan toi pahoinvointi hyvä merkki. Mulla oli tuulimunassa sellasta pientä kuvotusta, mutta paljon lievempää kuin onnistuneessa raskaudessa. Ja kun 7+0 kävin ultrassa niin olin sieltä tultua ihan varma ettei se ollut voinut alkaa myöhemmin se raskaus. Oli turhauttavaa oottaa se viikko kun ei ollut pienintäkään toivetta. Oireetkin hävisivät siinä viikon aikana. Ekassa ultrassa näky pelkkä tyhjä rengas ja viikon päästä ei enää mitään. Ei tuo nyt samanlainen tarina sinulla oo. Varmasti ahistavaa oottaa. <3 Ja kauheen pitkä aika ollut sulla sen ekan kkm jälkeen yrittää :( tiiän että silloin ei jaksaisi odottaa yhtään <3

Kiitos täällä pähkäillään että onko ovis ollut viime to kun pientä tuntemusta oli mutta tänään on sitten jomottanut alamahaa ja alaselkää särkenyt..

Kultamarja toivotaan että vaisto oli joo oikeas! Mitä nyt oon amerikan sivuja lukenu ( en siis millää jaksais oottaa torstaihin ja ettin kaikki tiedot ':D ) nii monilla tuulimunas tosiaan arvot ei nouse yli parin tuhannen... Ja monilla alkanu turhuvuoto ja mulla ei oo. Ja yhdeltä sivulta löytyi näin;

Levels below 1,200mIU/ml in early pregnancy. The hCG doubles every 48-72 hours and it should increase normally by at least 60% every 2 days.
Between 1,200 and 6,000 mIU/ml. The hCG takes 72-96 hours to increase and double.
Levels above 6,000mIU/ml. The hCG will take over four or more days to double and increase.
After about 9-10 weeks of your pregnancy, the hCG levels start decreasing gradually.

Että tuon mukaan olis normaalia nousua. Ja

Että tuon mukaan jopa yli 4 päivää voi mennä tuplaantumises.. Ja ku pahoinvointi vaan lisääntyy tiedoista huolimatta nii pieni toivonkipinä edelleen elää.. Pelkään vaan sitä että tipun korkealta ja lujaa torstaina :(

Pahoittelut hyvin kamalasta omanapaisuudesta! Kertokaa ku menee hermot XD

Niemja mulla esikoisen aikana kun tehtiin ar ultra niin hoitaja alkoi varovasti puhumaan tuulimunasta kun ei ollut sikiö kaikua. Minä jotenkin sivuutin sen kokonaan enkä edes ajatellut sen olevan mahdollista kun olin niin varma raskaudesta :D hoitaja varmaan kahto silleen että mikähän tuoki luulee olevansa :D sit ku oli kontrolli nii sanoin että minähän sanoin että tiesin oviksen olleen myöhemmin ja mun laskennallista rv tä vastas viikot :)

Niemja joo mullakin alkoi tuhruvuoto. Ja lääkäri olis päästänyt heti samana päivänä tyhjennykseen jos olisin halunnut. Mutta olin niin sekasin siinä vastaanotolla kun puhui että ois voinu alkaa myöhemmin jne.. voi että se kadutti kun pääsin kotiin. Niin paljon lääkäristäkin kiinni miten vahva epäily sillä oli tuulimunasta kun sanoi siitä sulle. Että miten onnistui ilmaisemaan asian. Mutta ootellaan, täällä myös torstaita ootellen.

Mima_ jospa se ovis onkin nyt vasta. Itse asiassa musta tuntui kuin olisi ollut kaksikin kertaa ovistuntemuksia siinä kierrossa jossa kp6 lähti kierukka. Ehkä se kierukka häiritsi vielä ovista ja sitten tuli uus muutama päivä myöhemmin. Sitä jälkimmäistä ei enää hyödynnetty sitten...

Mutta niemja toihan kuulostaa jo lupaavalle jos oksuolotki vaan jatkuu. Tsemppiä torstaille ja täällä ollaan hengessä mukana. Voi kumpa sun olot olis oikeessa. <3 Ne on ne kuuluisat äidinvaistot jotka kyllä kertoo.

Mulla ei edelleenkään oo pahaolo. Välillä tulee öllö oloja, mut ei muuta.. Tissit on vähäb enemmän kipeet mut varmaan johtuu tuosta keltarauhaslääkkeestä. Muuten olo on ku en oliskaan raskaana. Meinaakohan se hyvää.... Esikoisesta oli kauhee pahaolo.

Jospa sitä itsekin tänne nyt jotain kirjoittelisin :) Meillä ensi kuussa vuoden täyttävä tyttö ja toinen ollut haaveissa jo tytön syntymästä lähtien :grin Ensimmäinen raskaus ja synnytys meni kuin unelma ja vauva-aikakin ollut pääasiassa tosi helppoa. Mitään ehkäisyä ei olla tosiaan synnytyksen jälkeen käytetty, mutta vähän harvassa nuo varsinaiset yrityskerrat kuitenkin olleet. Tässä kierrossa oltiin vähän ahkerampia, mutta tuntemukset on nyt sellaiset, että menkat alkaa vielä tällä viikolla. Ovista en oikeastaan koskaan oo tuntenut ja päätinkin et kunhan ne menkat sieltä nyt alkaa, niin ovistestejä lähtee tilaukseen. Onko teillä suositella mitään hyviä testejä?
Tsemppiä vielä kaikille piinailijoille sekä plussanneille paljon onnea!

Mintukka toivotaan että nyt vaan olis oireeton raskaus! Mulla se ei meinannu hyvää mutta ei välttämättä tää oireinenkaa meinaa joten ei voi tietää. Koskas sulla oli ultra?

Niin ja MiisaS tervetuloa!

Mintukka, älä vertaa tätä raskautta edelliseen. :) Jokainen raskaus on erilainen. Raskaus voi olla myös täysin oireeton!

Niemjalle edelleen tsemppihalit, torstai tulee nopeasti. Peukut pystyssä! :)

Uusille tervetuloa!

Mun eiliset (vai edellispäiväiset, en muista :D ) alavatsakrampit oli taas varmaan jotain ihan turhia. Ei menkkoja eikä muitakaan oloja. Blaah. Käynnistyisi jo se kierto!!!

Takaisin