Toinen haaveissa <3

Se oli aika karmeeta ja kun en osannu odottaa että toinen on kuollu. Sanoin ite vaan, että ompa hän niin pikkuinen. Ennenku hoitaja tokas omat sanansa. Noh mut sen jälkeen oon menny ultraan aina skeptisin mielin, että en pettys.

En oikeestaan oo huolestunu. Varmaan tää tukilääkitys auttaa olemaan stressaamatta. Ja toisaalta ajattelen, että jos menee kesken niin en voi sille ite mitään. Ja että alkio/sikiö ei ollu vaan elinkelvollinen. :) Ei tässä mitään hätää. Stressaamatta koitan olla, se ei oo hyväksi vauvalle :)

Täällä olen varovaisen toiveikas, sillä nyt dpo 10 ja rinnat ehkä hieman arat ja kahtena aamuna pitäny pötköttellä viltin alla kun meinaa väsyttää. Lisäksi pötkötellessä tunsin pari kertaa samantyyppisiä poraus tuntemuksia kohdussa kuin esikon aikaan. Alaselkää on juilinu myös eilisestä asti. En aio testata kuitenkaan ehkä kuin tiistaina tai keskiviikkoaamuna ennen työreissulle lähtöä. Ainakin olot on pitkästä aikaa toiveita herättävät, toivottavasti mylläkkä tuntuisi taas masussa niin toiveet vahvistuisi lisää.

Neita dpo 10 kp 26/29 yk 6

Neitalle tsemppiä olojen kuulosteluun! Kuulostaa tosi lupaavalta. Peukut pystyssä! ☺

Kauheaa mintukka :( toivottavasti menee nyt kaikki hyvin ♡

ja omppoloinen :(

mulla kans siinä kkm nii jännitin homona onko mahas mitää ja sanoin siitä ultraajalle ja se sitte kattoi että "Kyllä täälä näkyy jotain mutta ei sykettä.." se oli kyllä kauheinta kuulla. Ja yhtä kamalaa oli kyllä viimeks ku jännitin nii kuulla "Kyllä täälä raskauspussi on mutta ei sikiökaikua". Siks en oikeen viäkää luota että mitää elämää sinne on syntyny vaikka arvot oli hyvät, krapulaoloa on edelleen ja väsy ja mahaa nippailee mutta tissikipu lähti. En jotenki usko että huomisesta verikokeesta tulee hyviä uutisia.

Neitalla lupaavia oireita! Nyt peukut pystys että plussa tulee ♡

Toivotaan että teillä joilla on keskenmenoja tää raskaus jatkuis onnellisesti loppuun asti ja ne ketä jänskättää sais plussan :)

En mä pysty olee täältä pois. Mulla kp 35 jo. Eilen sattu taas siihen malliin et luulin et ois menkat alkanu mut ei. Tänään vaa turvottaa ja huimas pari kertaa töissä. Keltasta limaa vaan tulee ja se on ihan erilaista ku yleensä aiemmin ennen menkkoja ollu. Mä en niiiiin kestä tätä piinaa ku torstaina vasta tulee palkka ja saa tehä uuden testin. Kuin mä sinne asti selviin ....

Papupata kuulostaa noi sun oireet just samanlaisilta mitä mulla oli tässä ennen plussaa.. Mulla tuli myös tollasta keltasta limaa vaan ja kävi jo bakteerivaginoositki mielessä :D

Täällä appiukko haukku mut.. Olen kuullemma ihminen joka laittaa mieheni suuhun sanoja. Kyse oli siis siitä että kun poika olisi pitänyt huomenna viedä sinne hoitoon, että saadaan häitä varten siivota kämppä jne... No mummo kieltäyty ottamasta hoitoon.. En tiiä miks ku tähän asti ottanu ihan mielellään ja haluaa paljon viettää pojan kanssa aikaa.. Yhtäkkinen stoppi tuli jostain.. Noh mies sit itse sano, mulle että miksiköhän äitinsä nyt tuolla lailla.. Siitä appiukko sitten oli sanonu, että mä olen laittanu niitä sanoja mieheni suuhun jne.. Oli appiukko kysyny mieheltä, että "ootko sä noin kevytkenkänen, että uskot kaiken minkä eukkos sanoo?".. Mitä vittua?!?! Apen mielestä olen hempukka, joka vie mieheltä kaikki rahat.. Ei vaan voi uskoo mua hyväks ihmkseks. Kuullemma meillä pitäis olla eri tilit, ei saatais mennä naimisiin eikä tehhä lapsia, koska sit mies on loppuikänsä muhun sitoutunu.. Ihan uskomatonta!!!
Sit luuleevat tyyliin, että ollaan hylkäämässä poika ku halutaan antaa välillä hoitoon. Haukku mua siis vielä huonommaks vanhemmaks.. Tein päätöksen, että sinne ei ainakaan tartte enää viedä poikaa hoitoon. En varmasti kysy edes.
Mun vanhemmat asuu toisella puolella suomea ja tiedän että hoitaavat varmasti jos pyydän. He tulivat jopa sairaalaan poikaa kattomaan monen monen kilsan päästä kun hän synty. Mutta nää appivanhemmat ei tullu. Appivanhemmat asuu vartin matka päässä meistä eivätkä koskaan käy kylässä kun "kotona on niin paljon hommaa"... Mun vanhemmat käy melkein joka toinen vkl...

Hitto ku suututtaa nyt toi appi.. Hänhän alko heti ku kuuli, että ollaan uudestaan raskaana, niin vuorisaarnaa vetämään. "pitäis pitää muutama vuos väliä ennen seuraavaa".. Me halutaan lapset lyhyellä ikäerolla, että heistä olis seuraa toisilleen ja siks toisekseen kun ollaan vielä nuoria niin jaksetaan olla.

Voi herrijee mitkä appivanhemmat Mintukka! Ihan järkyttävää. Täytyy kyllä kiittää luojaa että mulla on hyvät appivanhemmat.. Mutta tuo on jännä miten toiset on tuollasia.

Meilläki meni molemmilla vanhemmilla kauan tajuta että myös he voi käydä meillä, ollaan siis 5v asuttu yli 200km pääs niistä ja vasta pojan syntymän jälkeen ne on alkanu täälä käydä.. Valitti aina välimatkaa mutta silti odottivat että me kuljetaan se joka vklp. Ollaan monesti sanottu että se on sama matka meillä lähtiä ku teillä ja meillä nykyään triplasti vaikeampaa nii nyt ne viimein ymmärti ja ovat alkaneet täälä käydä.. Mutta molemmat on kyselly joko olis seuraava tulos että siitä ei tartte saarnaa odottaa ja onneks eivät valita mistää.

Mintukka, No jopas on appivanhemmat sinulla! :( :o ei hyvältä kuulosta. Ja sehän on ihan teidän päätös milloin lapsia toivotte ja yms.

Neitalla lupaavan kuulosia oireita! :)

ON, täällä odotellaan vieläkin menkkoja alkavaksi kp26/24-29...

Niemja kyllä mäki oon tähän asti pitäny mun appivanhempia kivoina. Sain siis tänään tietää ton kaiken ja järkytyin.. Anoppi on ihan mukava sinänsä. En oletakkaa heidän olevan meidän kanssa kaikesta samaa mieltä, mut herranjestas me tehdään niinkuin meidän perheelle parhaaks nähään ja tehdään päätöksiä mitkä sopii meille eikä heille.. En minä mee kysyy "jokohan nyt olis sopiva hetki teille tehdä se toinen lapsi?".. Nyt hääyöksi oli tarkotus poika viedä sinne yöksi, mutta taidampa pitää pojan kotona vaikka kyse onkin hääyöstä. Meillä onneks tulossa jalometalliin reissu jossa voidaan olla koko vkl yhdessä. Tuolloin poika menee onneks mun vanhemmille yöksi, jotka oottaa sitä toooodella innolla. :) pitää meidänkin varmaan lopettaa siellö käyminen, niin kyllä se jossain vaiheessa alkaa kiinnostaa tulla käymään. Luulis heidänkin pystyvän tulemaan helpommin ku me pienen vauvan kanssa.
Eniten kyl ärsyttää toi appiukko kun luulee tietävänsä kaiken. Hän on vanhempi mies kylläkin, mutta ei silti tartte kuvitella tietävänsä kaikkea. Varsinkaan mitä minuun tulee, kun ei edes tunne mua..
Eniten inhottaa tietysti se, että mies on tässä välissä. Hän tietenki yrittää olla meidän molempien puolella ja yrittää sovitella. Ei me siis appiukon kanssa silleen olla räyhätty toisillemme. Kaiken tuon se sano mun miehelle, mun selän takana. Ei ole missään vaiheessa sanonu mulle suoraan.

No me ku lopetetaan siellä käyminen eikä koskaan pyydetä poikaa hoitamaan, niin siinäpähän sitten miettiivät missä vika..

Mintukka voi huhhuh sun appivanhempia. Toisesta korvasta ulos vaan tuollaiset jutut!

Voi vauvakuume. One born every minuten uusin kausi taas pyörimässä youtubesta. :P Voi itku kun noi vauvat on pieniä ja ihania. Minäkii haluun! <3

Voi ei mintukka :( Mun anoppi kans raskausaikana laukoi vähän typeriä asioita, mut ei mitään tuohon verrattuna :(

Peukkuja Neita! Toivotaan plussaa :)

Pitäisköhän Heppunen munkin ruveta katsomaan sitä sarjaa samalla kun iltaisin tulee virkattua ;)

Ohhoh, täällä taitaa olla kp 1! Johan viime kerrasta vierähtikin puolitoista vuotta :P

Mintukka toi on todella ärsyttävää ja ikävää :( meillä kanssa anoppi todella haastava tapaus.. Huh huh. Milloin kuvittelee ja keksii kaikenlaista tai sitten itkeä vollottaa, jotta saa huomiota. En olisi esimerkiksi saanut imettää meidän esikoista ym ja muutaman viikon vanha vauva oli kuulemma "liikaa äidissä kiinni", kun en antanut pikkuvauvaa heille hoitoon. Anoppi kuvitteli, että teen ja synnytän vauvan häntä varten ja ainoastaan viihdyttämään häntä. Ei edes suostunut tulemaan kylään, jos tiesi vauvan nukkuvan päiväunia. Vauvaa olisi väkisin pitänyt pitää hereillä ja jos lapsi nukahti esim rinnalle heidän vieraillessaan, niin nukutin vauvan kuulemma tahalleen. Huh verenpaineet taas nousee, kun miettiikin asiaa!
Kp1 ja yk3 startattu by the way!

Tulipas mullakin jotain kirjoitettavaa, kun tällä viikolla vihdoinkin käynnistyi kierto raskauden ja synnytyksen jäljiltä! Esikoinen täyttää huomenna vuoden ja pari kuukautta olen imettänyt enää harvakseltaan, joten kyllähän niitä menkkoja jo odoteltiinkin. Nyt sitten jännäillään, millaiseksi kierto asettuu ja löytyykö ovulaatio ilman testejä. Nyt on siis kp... Öö, 5.

Onpas tökeröitä appivanhempia :(

Huhhuh mintukka. Tuo on kyllä paha ku selän takana vielä puhuu :( ja miehelläsi tosiaan vittumainen tilanne. Ymmärrän hyvin ettet halua antaa sinne lasta hoitoon, en mäkää antais! Onneks vanhempas ottaa sitte nii saatte laatuaikaa kahden :)

Omppoloinen voi apua sunki anoppia.. kyllä tähän maailmaan sitte mahtuu monenlaisia ihmisiä! Pahoittelut menkoista vielä!

Mulla on taas vitutuskäyrät nii korkialla että. Mies vituttaa vaan olemalla olemas, poika tuli hoidosta nii porukat vituttaa, kaikki vaan vituttaa. Ihan sama oli esikoisen raskaudes. Mutta silti pelkään ihan hulluna että huomiset arvot ei oo noussu mihinkää :( tuntuu että se olis ihme jos nii olis tapahtunu. Ja vielä appivanhemmat tulee jossain välis viikkoa ja on meillä sillon ku on se ultra ja jos saan ne tyhjennyslääkkeet nii kiva ku ne on meillä. Ku en jaksais niille kuitenkaa kertoa asiasta.
Ja vielä en tiedä alkaako imetystaival loppua :( nyt ku poika oli pullolla 2 päivää nii enää ei tissi maistu vaan se leikkii vaan ja en tiä tuleeko edes riittävästi enää maitoa. En kestä jos molemmat päättyy samaan syssyyn, sekä raskaus että imetys :(
Huh. Pitkä vuodatus.

Voi ei sielläkin omppoloinen :(

Jaksuja niemja! Maito ei heti lopu, siinä kestää keskimäärin 40vrk että loppuu :) Nyt vaan syöt ja juot hyvin ja luotat itseesi! Malttaisko lapsi paremmin puoliunisena/unisena tissille?

Pilvis todellakin alat seuraamaan. Koukuttava sarja :D

Tsemppiä niemja hurjasti huomiseen! Ja kuten pilvikirsikka yllä sanoi, jatkat vaan päättäväisesti imettämistä niin ei se maito lopu. :)

Takaisin