Toinen haaveissa <3

Kiitoksia ♡ ehkäpä tämä on vaan vaihe ku poika tottui pulloon ja kotona ei saakkaa nii ehkä se tästä :)
Tulokset tulee huomenna taas joskus 5 mais että tuun sitte kertoon miten meidän käy.

Hmm täällä oli ilmeisesti ovispäivä jo tänään, kp12. :O Täysin varma en oo, oisko noi voinut olla jotain pre-kipuja. Mutta jos ei muuta kuulu, niin sitten se oli varmaan tänään ja lyhyt kierto tulossa. Se kyllä voisi olla ihan hyväkin. Jos seuraava on taas normaali niin siinä ovis ehtisi tulla juuri ennen kuin lähden ilman miestä ja poikaa reissuun, eikä sen aikana.
Mulla selkeät oviskivut yleensä aina.

Onkohan 25pv kierto liian lyhyt raskautumiseen? Yleensä on kyllä vähän pitempi.

Päivikki pahoittelut keskenmenosta ja toivottavasti olo on jo helpottanut <3

Mintukka, uskotaan että tämä raskaus menee hyvin, kun tukilääkityskin on.

Niemja toivotaan parasta <3

Tsemppejä kaikille!

No huh ei oo omppoloinen sunkaan anoppis kovin mukava ihminen.. Niemja tsemppiä huomiselle <3

Kiitoksia ♡

Kultamarja en osaa kierrosta sanoa, luteaalivaiheen eli oviksesta menkkoihin olis hyvä olla 14 päivää. Ja kp12 on ihan ok aika tulla ovis jos oon oikein ymmärtäny..

Siis hirveetä tekstiä appivanhemmilta. Voi järkytys :O mä en tollassia puheita kuuntelis! Tsemppiä Mintukka nyt häähumussa kuitenkin :)
Niemjalle paljon hyviä ajatuksia lähetän.
Kultamarja,mulla aina ovistuntemuksia pari päivää ennen ovisplussaa.
Täällä kp 24/30 vasenta puolta alamahasta tykyttänyt koko päivän..mut tiedä noita. Oon varmaan vaan tulossa hulluksi : D

Kiitos kommenteista bättismami ja niemja. Yleensä mulla selkeä toispuolinen oviskipu. Silloin kun tikuttelin niin o-plussa tuli noin 12h ennen tota kipua. Eilen se sit varmaan oli. Jotenkin vaan yllätti, kun niin aikaisin tuli. Ja lisäksi se eilinen kipuilu alkoi oikealta mut sen jälkeen oli vähän joka puolella, myös vasemmalla. Olis kiva jos tulis selkeä oviskipu vasemmallekin puolelle. Vasen munasarja ilmeisesti häiriintyi jotenkin kierukasta (kipuili silloin kun kierukka oli). Ja poiston jälkeen ekat 2 ovista tuntuneet oikealla. Ehkä eilen kolmannessa kierrossa oli sitten yritystä molemmin puolin. Eiköhän se vasurikin siitä tokene.

Niin ja yleensä kyllä luteaalivaihe 14vrk, viime kierroksella jostain syystä 13vrk.

Ei ehditty hyödyntämään kunnolla ovista. Kp10 ainoastaan. Ovis siis kp12. Mutta ei se mitään. Yritän tässä tjottailla, mutta en pysty olla silti seuraamatta kiertoa.

Tsemppiä loppukierrolle bättismami. Samoin muille loppukiertolaisille.

Kultamarja -2 dpo on paras päivä talletuksille joten ihan oikeaan aikaan oli talletukset ;) nyt vaan tsemppiä piinaviikkoihin!

niemja, joo niin mäkin olin jostain lukenut. Mutta olisi varmaan hyvä jos se ei olisi kierron eka kerta. Siksi en nyt usko että olisi tärpännyt. Mutta kumminkin on jotain mahdollisuuksia että pääsee jännittämään. :) Oon hengessä mukana tän päivän tuloksia ja to ultraa odotellen <3

Mulla on kauheet alavatsajomot tällä hetkellä. Makaan kaksin kerroin sohvalla. Oispa menkkakipuja!!! Sais kierron käyntiin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen. :D Varmaan taas vaan turhaan toivon. Tai mikä parempaa niin nää vois olla jotain kiinnittymistuntemuksia. :D ;D

Haha bättismami :D mä oon nähny kans kerran synnyttäväni koiranpentuja :D

Tulos tuli, 17 904. 4000 arvo noussu. Mummielestä liian vähä, eikö sen pitäis tuplaantua joka 3 päivä?

Niemja ainakin siinä alussa se hcg:n pitäisi olla tuplaantunut joka toinen päivä, mutta en tiedä miten isoille viikoille niin raju nousu jatkuu. Itse en varmaan kamalasti uskaltaisi iloita tai päätellä noista arvoista. Jos olisi laskenut niin olisi selvä mutta huono juttu. Hyvä että nousussa, mutta kaiketi se hcg nousee tuulimunassakin kun istukka kehittyy. Anteeksi realismi ja kovasti jaksuja odotteluun! Torstaina viimeistään selviää. <3 Sanoiko neuvolatäti mitään, miten tota hcg:tä pitäisi tulkita?

Heppunen toivotaan että jotain tapahtuu :)

Joo mä oon kans aatellu että jos olis tuplaantunu kaikki olis ok mutta koska ei oo nii tuulimuna. Jotenki osasin odottaakki tätä vaikka pahoinvointi on lisääntyny.. Torstaina sitte varmistus ja tyhjennyslääkkeet. :( en usko enää yhtää että sieltä elämää löytyy. Enkä usko että tämän jälkeen tärppää pitkään aikaan..

Tosta viimeisestä oon kyllä erimieltä! Vaikka en nyt muista sinun historiaa.. Mutta kyllä se sieltä uudestaan tärppää jos nyt on kesken <3 Jaksuja <3

Takaisin