Toinen haaveissa <3

Huomasin saman Mintukka ja siks itte lähdin omasta ryhmästä pois. Ehkä tämä vaun ryhmä olis voinu olla parempi muttaku ei osannu sielä enää kirjotella nii ei viittiny sinne enää mukaan mennä. Enää en kiellettyihin ryhmiin lähde :D

Janniliini pahoitteluni ♡

Voi että, onpa ollut ikäviä kokemuksia Mintukalla ja niemjalla :( Toi on ihan totta ettei ihmiset pidä samoista asioista eikä se tee kenestäkään sen parempaa tai huonompaa äitiä. Mulla jäi omasta raskausajasta hyvät fiilikset, mutta oon päässyt läheltä seuraamaan ettei se aina mene suunnitelmien mukaan. Että en tosiaankaan kuvittele että kaikki tykkäis olla raskaana. Täällä on kyllä hyvä henki! :)

Oon edelleen ryhmässä joka perustettiin muualle kuin tänne esikoisen odotuksen aikaan. Mukavaa porukkaa, ketään ei haukuta koskaan. Kiva seurata mitä ihmisille kuuluu. Saa nähä jaksasko enää täällä jossain salaisessa ryhmässä erikseen roikkua, ehkä tulis vauvakyssärit esitettyä tutussa ryhmässä. No senpä näkee jos joskus tärppäis tää toka :)
Niin ja silloin kun on vasta synnyttänyt niin jokainen meistä on herkillä, hormonit saa kyllä välillä toimimaan ja sanomaan vähän pöhköstikin. Sitä itsekin saattaa ottaa herkemmin itseensä jotain juttuja kun joku ilmaisee asiansa tökerösti.

Voi hemmetti mikä yö/aamu.. Pikku mies änkes ittensä yöllä tunnin välein pinniksen reunuksen alle ja mun piti nostaa se sieltä pois. En oo siis nukkunu yhtään. Täysin ollaan samoilla silmillä ku eilenki.. Pikkusen väsyttää. Sit tuo mieheke nukku yöllä mun päällä X-asennossa.. Meni sit yö tökkiessä ukkoo, että menee sinne päin et mahun itekki "nukkuu".. Nyt on piiiiikkusen pinna kireellä ja tuolla ukolla on tänään iltavuoro. Tulee vasta kaheksalta illalla kotiin. Tulee hemmetin pitkä päivä mulle olla pojan kans kahestaan..
Noh kyllä mä tiiän et tää olo helpottaa jossain vaiheessa, mut tämmösiä oli tän aamun mietteet..
Nyt isimies syöttää kitisevää vauvaa tuolla keittiössä ja ite istun huililla sohvalla. Meillä ku toi vauvveli ei oikekn suostu syömään jos mä en oo paikalla, mut annanpa isille mahollisuuden kokeilla millasta meillä täällä päivällä on kahestaan. Ehkä hän sitten ymmärtää muaki vähän paremmin. Hän ku ei vissiin oikein ymmärrä miten hankalaa voi vauvan hoito välillä on ku kuorii vaan kermat päältä arjesta.

Neita mäki oon kuullu vauvaryhmistä joissa on tosi hyvä henki ja ne on vuosien päästäki toiminnas, meidän omas oli ilmeisesti liikaa vahvoja persoonia koska sielä räjähti sen jälkeen tyystin ku mä lähdin sieltä ja osa perusti uuden ryhmän mutta siäki oli ärsyttäviä tyyppejä nii mä en menny mihkää :D naiset ja hormonit. Mutta täs ryhmäs on tosi hyvä henki!

Mintukka ei kiva :( hyvin tuttua. Meillä mies ymmärti kunnolla mitä pojan kans olo on vasta sitte ku joutu vahtia koko viikonlopun ku olin töis. Ja nyt ku mä palaan töihin nii se jää viä 6vk kotia.

5h päästä ultra. Pelottaa ihan sikana. Nyt lähti turvotuski, pientä etovaa oloa vaan. Jotenki on sellanen olo että ei tuu hyviä uutisia :(

Joo munki pitäis varmaan lähtee käymään viikonloppuna jossain ja jättää poika miehelle.

Tsemppiä ultraan Niemja. Jospa sun olo olis väärässä ja ultrassa olis kaikki hienosti :)

Toivottavasti mun testit tulee tänään postiin..
Mies soitti äsken giganttiin ja kyseli, et saiko ne selville missä se meijän kone on. Akka vastas sieltä, että terminaalissa ovat hävittäneet sen jonnekkin. Siis minne voi hävitä iso ja painava kone. Kuitenki piståneet väärälle laiturille ja lähteny jonnekki siperiaan. Noh päivällä akka sieltä soittaa mulle, niin pyydän kunnon hyvitykset tai sitten perutaan kauppa. Saadaan nyy sitten varmaan oottaa viikko uutta konetta.. Vittu sentään ku ahistaa olla likasissa vaatteissa. Saavat kyllä ukot tehhä ylitöitä siellä ja tuoda sen koneen tänään suoraan sieltä päävarastolta.. Perkele ihme touhua ja kylläpä suututtaa.

Tuo on raivostuttavaa kyllä Mintukka.. Me otettii kaikki paikallisesta Veikon koneesta ku muutettii justii tuon takia ku luotan paljo enempi ku giganttiin. Toki teillä ei taida olla sielä mitää liikkeitä jos oon oikein ymmärtäny? :D tulispa ne testit!

No me otettiin joensuun gigantista ku täällä ei tosiaan oo mitään sellasta paikallista mistä vois ostaa. No on tuo cittari, mut heillä on kallis kotiinkuljetus. Meillä on kyllä sellanen auto et vois peräkärryä vetää, mut ku ei oo sitä peräkärryä.
Vähän kinkkinen tosiaan tää saatavuus. Ei olla aiemmin kotiinkuljetuksella gigantista mitään tilattu ja oli kyllä viimenen kerta tämä. :D

Ja tietysti just meijän kohalle sattuu tämmönen moka.
Kaikenlaisia sitä. No josoa se akka soittais mulle kohta, niin otan mun neuvottelutaidot käyttöön :D

Niemja moneltako sulla on se ultra? :) Tuuhan kertoo tänne sit miten meni :) Oottelen into pinkeenä täällä.

No johan on säätöä sen koneen kanssa :O Tsemppiä päivään Mintukka!

Peukkuja ultraan niemja!

Joo inhottavaa. Kun on toi 6kk poika joka sotkee ihan kohtuudella noita vaatteita, niin olis kyl kiva se kone.. No kaippa sitte pitää ruveta nyrkkipyykille :D
Kiitos tsempeistä :)

Tsemppiä niemja! Mintukka,jos jotain muistan vielä vauva ajasta ni se on just toi ku on kuoleman väsyny ja on pienen kans kaksistaan iltaan asti.. taemppiä hirveesti päivään sulle :)

Yllättävän paljon noi pienet ihmiset saa sotkua aikaiseksi :D

En oo nyt testannut ja aattelin jättää noi loput testit hetkeks odottaan, jos ei mitään merkittävää tapahdu. Mammavitskuja ja greippimehua vois tänään tai huomenna hakea ;) Ehkä kokeilis myös vehnänalkioöljyä. Siitä macasta en tiiä uskaltaako imettäessä käyttää? Vaikka toisaalta eipä siihen pysty vaikuttamaan koska kierto palautuu... toi esikoinen ainakin eläis pelkällä tissillä ja pelkään et kierto palautuu vasta kun imetys loppuu.. tosin järkky turvotus mulla edelleen on, etenkin iltasin :O Vai oonko mä vaan syönyt liikaa... :rolleyes:

Joo on tää tämmöstä.. Niin tosiaan hirmu sotkua osaavat kyllä vaikka varmaan sitten kun alkaa opetella ite syömään niin sotku on ihan kaamee.. :D Sitä odotellessa :D Nyt on vasta kokeiltu sormiruokailua naksuilla.

Ja kylläpäs meijän vauvva nukkuu nyt hyvin. On nukkunu jo 2,5h :O normaalisti nukkuu 1,5h.. Ulkona nukkuu, että liekkö sen verran mukava keli, että nukuttaa. Vai oiskohan viime yön unet ollu sen verran levottomat, että nyt nukuttaa.

Takaisin