Ei auta ku ootella ja se on suolesta. Hain ny yhden digin vielä että näyttääkö 3+ vaikka tuskin se mitää kertoo vaikka näyttää.. Toisaalta jos ei näytä nii on varmasti tuulimuna.
Ja munki mielestä kyl kolme viikkoo on aika pitkä aika vaan ootella ja katella. Mulla kun epäiltiin tuulimunaa, niin sain viinon päähän seuraavan ajan jo.
Jep, mäkin sain viikon päähän. Kyllä se silloin jo varmaa on. Ja siitäkin meni vielä aika paljon aikaa että saatiin lopulta tyhjennettyä. Kun ei lääkkeet toiminut, niitä pari kertaa kokeiltiin ja sitten kaavintaan.
Kultamarja pitää ellei ala vuotamaan itekseen pois. Ku klinikalla on kesälomat nii ei ollu aiemmin aikoja.
Ultraaja arvioi 4+ viikot, sikiöpussi oli mutta ei kaikua. Se mietti viikon päähän mutta sano että parempi pitemmän ajan päähän.
Huh niemja hullun pitkä aika oottaa. Oliko se siis yksityinen klinikka? Entä jos soittaisit neuvolaan ja kysyisit voitko saada julkiselle puolelle ajan? Mä menin silloin neuvolan kautta kun epäiltiin keskenmenoa rv7, sain lääkäriajan samalle päivälle ja sieltä kontrolliajan viikon päähän. Se oli heinäkuussa.
No mut eihän peli vielä oo menetetty Niemja. Oot niin alussa vielä. Mulla esikoinen ei näkyny ultrassa vielä 6+0. Näky vaan, että raskaana ollaan. Sit viikon päästä näky jo sykekkin :3 Vielä on siis toivoa.
Onko sulla aiemmin tuulimunia?
Vielä kommentoin tuohon ihmisten julmiin kommentteihin netissä että moni unohtaa että myös toisella puolella on nimimerkin takana elävä tunteva ihminen... se on näiden foorumeiden riski Jokainen myös kommentoi omien kokemustensa kautta ja kokea syytöksenä asoita joita ei syytöksenä ole tarkoitettu, esim. mietin tuota Mintukan harmillista tilannetta kun suututtiin kun kommentoit itkeviä lapsia... voihan se olla että jollakulla on oma lapsi itkenyt paljon ja ehkä salaa vähän hävennyt/kokenut siitä huonommuutta niin sitten suuttunut kommentista turhaan. Myös muille pahotteluja huonoista kokemuksista. Mutta pidetään me henki hyvänä! Niin meitä on erilaisia ja erilaisia kokemuksia eikä kenenkään ole väärä! Ei todellakaan ole huono äiti vaikkei nautikkaan mahan kasvusta, hohhoi. Edelleenkin pääasia että lapset ja äitit voi hyvin.
Hui kauhee olipa paljon luettavaa! Niin paljon oli taas asiaa että olisin halunnut kommentoida, mutta kun ei kerkee ajatuksen juoksua kaikkea kirjottaa Tässä kuitenkin nyt jotakin:
Papupata mää oon käsittäny että alkuraskaudesta huoneita saattaa näkyä useampiakin ilman että niistä olisi ikinä ollut tarkoituskaan tulla asukkeja. Ne oikeastaan muodostuvat vain raskautta tukemaan. Niin ainakin mulla varhaisultraaja sanoi.
Voi Niemja, toivotaan et oot vaan plussannu superaikasin ja nyt olis vasta 5+ niin ei voiskaan näkyä uä:ssä oikeen mitään! Toivottavasti saat neuvolan kautta uuden ultran aiemmin ni ei tarvi 3vkoa odotella epätietosuudessa!
Itellä pitää ensmaanantaille asti vielä kärvistellä ennen varhaisultraa :banghead: esikosta mulla kävi varhaisultassa rv 7 niin et vastas viikkoa pienempää ja olin ihan varma et menossa kesken ku plussasta tiesin et ei mitenkään voi mitta pitää paikkaansa.. nt mennessä mitat vastas plussan mukasia viikkoja. Kai se vu-laite vaan oli sen verran epätarkka (ja mahan päältä otettiin)et tuli heittoa.
Joo 3 viikkoa kuulostaa kyllä vähän kohtuuttomalta, tietenkin jos nyt ois 4+? viikot niin tietenkin jos menis oletetuilla 6+? ja siitä eteen niin vois saada tavallaan viimisen varmistuksen...
Joo tai alkais vaan vuoto jos on alkaakseen. Tosi raivostuttavaa. Olis pitäny pitää se ens maanantain aika minkä sain eka muttaku olin nii malttamaton.. Toisaaltahan jos se ovis oliki vasta perjantaina nii nyt olis kai just alle 6 viikot että onhan kaikki mahdollista. Se vaan ihmetyttää ku se plussa tuli nii ajois..