Täälläki yks aktiivinen taustailija . Tekis mieli kirjoitella enemmänki tänne mutta en tiiä mitä kirjottelisin kun ei tuo ukko halua sitä toista lasta

latasin itelleni jopa womanlogin ja merkkailin sinne ylös parin viime kuukauden tätipäivän ja ovistuntemukset, hauska sovellus kyllä ja aika paikkaansa pitäväki näyttäis olevan

olen siis täysin valmiudessa jos se lupa joskus tulis!
Taitaa olla tuo tytär nyt kipeä, nenä on vuotanu monta päivää ja tänään sitte oksensi oikein huolella mun päälle kun oltiin asioilla, se se vasta mukavaa oli! Siinä mietin että hitto jos tässä ois vielä toinen ni tulisin hulluksi

laihduttaakkin pitäis vielä VÄHINTÄÄN 5, mielummin 10 kiloa ennen ku uutta vauvaa kannattais alkaa kantamaan.. viime raskaudessa kiloja kertyi 32 . Se oli jäätävää! Niitä jäljellä siis semmonen 5..
Tuosta katkeruudesta muita raskautuneita kohtaan (oliko se tää vai raskaaksi2016 missä siitä keskusteltiin:angelic:) ni mä taidan olla katkera niille naisille joilla on lapsia haluava mies

sukulaisten raskausuutisista meinaa sydän pakahtua onnesta, ja myöhemmin tulee surku ja ketutus omaa miestä kohtaan, että miksi tuo typerys ei halua lisää