Toinen haaveissa <3

d5f17499dc070e67a3b74863d0b9b2c5

Tuollanen

En oo koskaan saanu viivan paikkaa näkyviin jos en oo ollu raskaana, mut kerta se on ensimmäinenki :D

Kiitoksia kaikille!

Pilvikirsikka kannan joo! Hurahdin täysin ja kävin justii neuvolas ohjeistamas terkkareita kantamisesta :D en aatellu tuplia hommata, meilläki vaunut on olkkaris säilös nii ei tuplat mahtuis. Ja esikoinen saa mennä seläs ja vauva vaunuis tai sitte kannan tandemina :) meillä vaunut on pääasias päiväunipaikka sisällä :D

Joo wildside testasin ja paljo haaliee viiva tuli ovistestiin ku raskaustestiin, voin kuvaa pian pistää :) ja sun kuvas näkyy jotain!

Wildside mäkin näen sun kuvassa jotain!

No katos niemja! Kiva että jaat kantamisen ilosanomaa! ;)

7fe2b428ac6587ba818746dc227b0d6a

Tuollasia viivoja tulee ovistestiin.

Laitahan Niemja kuvaa. Illasta mies tuo töistä tullessaan raskaustestejä lisää, niin pääsen tekee. :) Saa onneks henkilökunta alennukset niin ei tuu niin kalliiks. Kuitenki -20% saa.

Siis just tota testiä tarkotin ja en oo saanu siiheen mitään viivoja! Vaikka yleensä saan viivanpaikkoja kaikkiin :D

Huiiih! Nyt alko jänskättää sit vaikka fiilis kyllä on vielä toooodella varovainen. Minäkään en oo ikinä tuohon testiin saanu minkään näköstä viivaa. Aiemmissa kierroissa just tehny ja en oo koskaan saanu.. Pitää kattoo onko susitesti vai mitä tässä tapahtuu :D

Täälläki yks aktiivinen taustailija . Tekis mieli kirjoitella enemmänki tänne mutta en tiiä mitä kirjottelisin kun ei tuo ukko halua sitä toista lasta :sad001 latasin itelleni jopa womanlogin ja merkkailin sinne ylös parin viime kuukauden tätipäivän ja ovistuntemukset, hauska sovellus kyllä ja aika paikkaansa pitäväki näyttäis olevan :grin olen siis täysin valmiudessa jos se lupa joskus tulis!

Taitaa olla tuo tytär nyt kipeä, nenä on vuotanu monta päivää ja tänään sitte oksensi oikein huolella mun päälle kun oltiin asioilla, se se vasta mukavaa oli! Siinä mietin että hitto jos tässä ois vielä toinen ni tulisin hulluksi:nailbiting: laihduttaakkin pitäis vielä VÄHINTÄÄN 5, mielummin 10 kiloa ennen ku uutta vauvaa kannattais alkaa kantamaan.. viime raskaudessa kiloja kertyi 32 . Se oli jäätävää! Niitä jäljellä siis semmonen 5..

Tuosta katkeruudesta muita raskautuneita kohtaan (oliko se tää vai raskaaksi2016 missä siitä keskusteltiin:angelic:) ni mä taidan olla katkera niille naisille joilla on lapsia haluava mies :grin sukulaisten raskausuutisista meinaa sydän pakahtua onnesta, ja myöhemmin tulee surku ja ketutus omaa miestä kohtaan, että miksi tuo typerys ei halua lisää :shifty:

Ja niemja onnea plussasta! :) Wildsidelle kans peukut pystyssä että tuo on plussaviiva :happy:

Kyllä mäkin tuossa Wildside viivan nään! :)

Hei antakaas kantovinkkejä kun tyttö 10kk ja lähes 12kg.
Mulla pitkä trikooliina joka oli alussa hyvä mut eihän se enää tuota kannattele vaan enyy ja vanuu vaan. Manducaa en kokenu hyväks, tyttö niin painava et edessä kantaminen oli vaikeeta ja nivuset kipeyty ihan pikku kävelystä..
Onko selässä kantaminen helpompaa ja saatteko ite laitettua selkään ilman apuja? :wideyed:
Mikä ois paras väline jos haluaa imettää pientä vauvaa kantaessaan? Mä en tolla trikooliinalla onnistunu, isot painavat rinnat jotka riippuu liian alhaalla :p Nyt siis imetys jo loppunut mutta tulevaa ajatellen..

No nyt mulla nippailee kohdusta. Vähän on epäselvä, että onko oikeesti kohdun puolella vai munasarjassa.
Mutta toisaaltankun miettii, niin mulla oli reilu viikko sitten pientä veristä vuotoo. Siis tuli sellasta kirkasta limaa jossa veriviiruja. Se on voinut olla irtoomisesta tietysti.. Äääh tulis nyt se ukko kotiin niin pääsis testaa :D

Ootko angii kokeillu kudottua liinaa? Mä tykkään noista mun puuvilla liinoista. Lisäks meillä on tulan kantoreppu. Repulla saa selkään hyvin yksinkin kunhan vähän treenaa :)

Kiitos SeEnsimmäinen! Voi kurjuus sun miestä, eipä taida auttaa ku sen pehmittäminen :/

Angii tuon painoselle jo kudottu liina, mulla on 3 kudottua (2 puuvillaa ja puuvilla/hamppu) ja yks rengasliina ja Tula. Tula sopii meille tosi hyvin ja selkäänlaitto onnistuu helposti harjotuksen jälkeen, sekä liinalla että repulla. Tykkään kantaa vielä edes esim. lenkeillä ku helpompi höpötellä pojalle mutta kotihommis laitan selkäpuolelle. Kannattaa kantokirppikseltä tai kantovälinevuokraamosta vaikka lainaan pyytää toista reppua tai liinaa nii saat kokeilla! :) ja mulla onnistuu löysytetys kietaisuristis imetys, samoin toinen masurepun tyylinen sidonta missä onnistuu.

Huh, miehelle kerrottu ja digi näytti 1-2viikkoa! Mies alkoi jo stressaan 2 lapsen hoitomaksuja :'D mutta oli ilonen vaikkei vielä kuulemma oo sisäistäny.

Ja täs kuva, alin tän päivän ovistesti, jotaki halpakiinatestejä ja raskaustesti on pc.
e6fc8606585cf8ec25664f18d2811675

Täälläki pikkukakkosesta keskustellessa miehen puolelta on tullu että "ku ne hoitomaksut...!" Onhan se toki hintavaa hommaa ja välillä miettii itekki että iso rahareikä se on. Kuulema jos voittais lotossa ni voitais tehdä toinen muksu, mä voisin kuulema hoitaa kotona lapsia ku rahaa olis. Eli rahaa pitäs olla ku roskaa ja mun pitäis hoitaa lapset että isäntä sais mennä omia menojaan :bored:

lämmittely ei oo tosiaan tuottanu yhtään tulosta, lähinnä ukko on oppinu vastaamaan mun vihjailuihin ovelasti - niistä vois päätellä että ei se poissuljettu oo se 2. mutta jos erehtyy kyselemään tarkemmin ni tulee et ei semmosta tule, piste:blackeye:

Testi tehty ja samanlainen kökkö viiva tuli.. Ota tästä nyt selvää sitten.. Jatkan ovistestien tekoa ja katon minnepäin menee. Tuskin ainakaan raskauteen..

Edelleen nippailee kohtuun jne, mut varmaan kuvittelen kaiken.

Ompa kurjaa SeEnsimmäinen :/ miehet ku ajattelee niin eri tavalla. Joo, tekeehän se tiukkaa ku varmaan ku on kahdet hoitomaksut mutta eipä se ikuisuutta kestä. Ja ku ei kerta edes tiedä koska tärppää nii esikoinen ehtii kasvaa eikä olis hoidos yhtäaikaa nii kauaa :)

Wildside.. älä vielä menetä toivoa!!! Mä jännään täällä sun puolesta :) tiedän vaan omasta kokemuksesta että saan jostain syystä sellassia hailuroita usein testeihin.. ja luotan ite vasta kun antaa kunnon viivan : D
Niemja.. ihana että testit näyttää jo noin selkeetä. Ja että mieskin iloitsee.
Seensimmäinen onpa kurjaa ettei miehes halua toista,ainekaan vielä! Saattaahan se mieli muuttua hyvinkin ;) ja ymmärrän myös sun katkeruuden fiilikset. Kaikillahan on omat syynsä olla katkera..heh.
Mulla täällä tylsiä päiviä tiedossa kun odottelen ovista... jos kohta rupeis sitä metsästämään.

Angii, mä kannan Mandukalla selässä. Tuo meidän 15kk rakastaa sitä :) hihkuu jo nähdessään koko repun! Oon kantanu 8kk asti vain selässä, typy paino sillon jo 11.5kg ni ei pystyny enää edessä tai lantiolla kantaan ku tuli selkä kipeeksi (mulla prolapsi ja toinen operoitu raskausaikana). Mut selässä kantaminen sopii mun selälle ja lapsi nauttii. Mut manduca ollu ihan vastasyntyneestä käytössä. Vaunut hengailee enimmäkseen olkkarin nurkassa koristeena, päikkärit nukkuu niissä mut ulkona pääasiassa kannetaan!

Wildside, peukut pystyssä et tuo lähtis tuosta vahvistuun!

Ja hupshei.. ei enää epäilystäkään! En malttanu huomiseen odotella ku tuo apteekkireissun ostos poltteli kassissa :woot:

Liitteet

• 20160608_182734.jpg
    20160608_182734.jpg
    116.9 KB · Katsottu: 144
Muokattu viimeksi:
Takaisin