Yksi taustailija ilmoittautuu mukaan... :) Esikoispoika täyttää tämän kuun lopulla vuoden ja toiselle on annettu lupa tulla heti kun vaan tärppää. Siihen tosin voi vielä mennä aikaa, sillä kierto ei ole vieläkään käynnistynyt, vaikka imetän enää kerran päivässä. Kaikenlaisia alavatsatuntemuksia on ollut parin viikon ajan ja eilisistä jomotuksista olin jo lähes varma, että nyt ne hanat aukeaa, mutta ei edelleenkään mitään. Olisi niin kiva tietää, toimiiko kroppa ollenkaan - mulla on ollut kaikenlaista pientä häikkää kierroissa oikeastaan aina ja säännöllisimmilläänkin kierto oli pitkähkö, 35 vrk. Ensimmäistä tehtiin vuoden verran, siihen sisältyi yksi keskenmeno. Ja välillä tosiaan ihan tekemällä tehtiin ovistikkujen ja kaikenlaisten vippaskonstien avulla, mutta klassisesti tärppi kävi vasta sitten, kun otettiin taukoa koko hommasta ja keskityttiin muihin juttuihin.
Sellaista palavaa vauvakuumetta mulla ei vielä ole, mutta silti toisesta hiljaisesti haaveilen. Puhun yksikössä, koska miehelle kyllä riittäisi tuo yksikin, mutta ei silti vastustele jos toinenkin ilmoittelisi tulostaan. Sitten olisi meidän lapsiluku täynnä. Ikää on molemmilla jo pitkälti päälle 30, joten kovin pitkään en tätä haluaisi viivytellä, menisi sitten tämä pikkulapsivaihe samoilla valvomisilla.
Isot onnittelut plussanneille ja tsemppiä kaikille odotuksen odottajille!