Mä niin samaistun teihin jotka ei tykänny raskaana olemisesta, mä koko esikon raskausajan odotin sitä "hehkua". Höpöhöpö. Oksensin 22vk:lle asti, senki jälkeen vielä satunnaisesti. Prolapsi operoitiin päivystyksenä ->8vk saikku, sen jälkeen ku selkä olis kestäny istumista ni liitokset sano poks eikä työnteosta tullu sittekään mitään.. huooh. En odota kovin innolla et mitä tämä tuo tullessaan. Ennen synnytystä meni pari vrk jatkuvilla supistuksilla, mut sitteku se homma todella käynnisty ja hommat eteni ni se ite synnytys oli oikeesti kivaa
olin varmaan jo niin kypsä raskaana olemiseen et kaikki muu oli aivan mahtavaa, jopa se synnytys ja oikeesti siitä synnytykses on edelleen hyvä mieli. Harmittaa vain se ku nousin pois vesialtaasta, enkä synnyttäny sinne ku seki olis ollu mahollista, mut eipä sitä tienny et loppu eteni niin rytinällä
eli jos nyt normaaliraskaus, ni haaveena vesisynnytys!
Täällä mies oli vähän et oho! Ku kerroin mitä testi näytti
siitä ekasta tiistain heikosta viivasta en viel kertonut.. :) totes vaa et menee auto vaihtoon.. nykyseen ei mahdu kahta istuinta, hädintuskin tuo yks ku pitää vänkärin istua polvet suussa
Niemja, eiköhän nuo helmikuisetki vilkastu ku tulee lisää viikkoja mittariin ja uskaltautuu loputkin mukaan! Ainaki helmikuisten 15ryhmä oli tosi vilkas.. seurasin sitä ja maaliskuisia mut en saanu liityttyä kumpaankaan ku oli la niin siinä kuun vaihtees et ei osannu päättää et kumpaan kuulus
olin varmaan jo niin kypsä raskaana olemiseen et kaikki muu oli aivan mahtavaa, jopa se synnytys ja oikeesti siitä synnytykses on edelleen hyvä mieli. Harmittaa vain se ku nousin pois vesialtaasta, enkä synnyttäny sinne ku seki olis ollu mahollista, mut eipä sitä tienny et loppu eteni niin rytinällä
eli jos nyt normaaliraskaus, ni haaveena vesisynnytys!Täällä mies oli vähän et oho! Ku kerroin mitä testi näytti
siitä ekasta tiistain heikosta viivasta en viel kertonut.. :) totes vaa et menee auto vaihtoon.. nykyseen ei mahdu kahta istuinta, hädintuskin tuo yks ku pitää vänkärin istua polvet suussa
Niemja, eiköhän nuo helmikuisetki vilkastu ku tulee lisää viikkoja mittariin ja uskaltautuu loputkin mukaan! Ainaki helmikuisten 15ryhmä oli tosi vilkas.. seurasin sitä ja maaliskuisia mut en saanu liityttyä kumpaankaan ku oli la niin siinä kuun vaihtees et ei osannu päättää et kumpaan kuulus

ja mies vois suunnata suoraan putkien katkasuun ni olis ehkäsyki loppuelämäksi kunnossa!