Tervetuloa pilvikirsikka!
Mashnulla ajoitus kohdallaan, nyt jännäilemään!
Neita menee samoissa mun kanssa, mulla nyt kp24 dpo8. Eikä mitään oireita! Selvisin jotenkin siitä kamalasta taudista. Vielä ei maha kunnolla kestä ruokaa vaan alan uudestaan ripuloida. Kauhea nälkä vaan olis niin se on kostautunut jo tässä.
Rinnat mulla alkaa turvota ja kipeytyä, menkkoja edeltää mulla aina just viikkoa ennen. Siitä jo melkeen voi päätellä ettei oo tärpännyt. Ens viikon keskiviikkona tai torstaina alkaisi menkat. Voi olla että testin teen kuitenkin jo sitä ennen.
Mashnulla ajoitus kohdallaan, nyt jännäilemään!
Neita menee samoissa mun kanssa, mulla nyt kp24 dpo8. Eikä mitään oireita! Selvisin jotenkin siitä kamalasta taudista. Vielä ei maha kunnolla kestä ruokaa vaan alan uudestaan ripuloida. Kauhea nälkä vaan olis niin se on kostautunut jo tässä.
Rinnat mulla alkaa turvota ja kipeytyä, menkkoja edeltää mulla aina just viikkoa ennen. Siitä jo melkeen voi päätellä ettei oo tärpännyt. Ens viikon keskiviikkona tai torstaina alkaisi menkat. Voi olla että testin teen kuitenkin jo sitä ennen.
alko itteä jo puuduttaa nuo aamut. Pitänee enskiertoon hommata ovistikut jos kierto venyy et tietää vähä tapahtuuko mitään. Joskus ammoisina aikoina gyne nimittäin meinas et vois olla tarvetta ovulaation tuelle jos vauvasta haaveilee ku kierrot niin heitteli (sillo kyl oli tyylii 24-46 se heittely).. mut sit ne asettu itestään ja ku esikolle annettiin lupa tulla ni tärppäski yllättävän nopeesti
Testaan seuraavan kerran ylihuomenna (no okei, huomenna). Toivon että viiva lähtee vahvistamaan eikä menkat ala. Kemiallisen mahdollisuus näin varhain testaillessa väijyy mielessä. Kyllä mä silti jo nyt hiukan iloitsen kun olin varma että tää yritys tulee kestämään tosi pitkään niinkuin esikon kohdalla. Nyt on kuitenkin mahdollista että me saatais pieni helminyytti, iik