• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Täällä varovasti alan seurailemaan jo tätä ketjua..
Esikoinen syntynyt viime elokuussa ja ensi kuun alusta tarkoitus antaa toisen tulla jos on tullakseen... :)

Paljon plussatuulia kaikille!

Miten te "selviätte" aina ne pari viikkoa oviksen jälkeen? Mulla kun tuntuu, että päässä alkaa pyörimään ajatukset "olenko raskaana vai en" heti pari päivää oletetun ovulaation jälkeen. Viikko ennen menkkoja hypin jo seinille :D onko jotain millä saisi itsensä rauhoitettua tai ajatuksia käännettyä pois? Kohta se taas alkaa, kun pääsee tässä kierrossa yritysvaiheeseen..

On tää aika kuluttavaa kyllä.. Mulla nyt dpo6 ja kaikenmaailman oireita muka.. o_O Google sauhuaa ja kalenteria tuijottaa niinku ne päivät menis muka sillai nopeammin. Onneks on töitä ja toi 16 kk esikoinen niin on sillai ajankulua, mutta ne joutohetket ku kerkee miettii... Todella ärsyttävää. Noh, onneks on foorumi ja kohtalotovereita ni ei ihan yksin tarvii kuluttaa aikaa :p

Mä keksin päiviksi tekemistä nii unohtuu oireiden tarkkailu enimmäkseen. Ja ajattelen jo tulevia menkkoja koska ne alkaa ja koska seuravava ovis olis. Nytki hommasin amman juhannukseksi että pääsis pämppään eli toivotaan sen houkuttelevan plussan paikalle!

Tää ei Omppoloinen sua auta, mutta mulla auttoi tässä kierrossa kun olin siinä kauheessa vatsataudissa. Se alkoi 4 pv oviksesta. Mitään oireita ei pystyny tarkkaileen kun oli niin kipeä! Muuten se kaks viikkoa on kyllä pitkä aika kärvistellä.

Mulla eka "oire" mistä aloin vähän miettiä voisko olla.. Oli kova janon tunne. Litkin vettä ja koko ajan vaan janotti. Haamupäivänä kp 26/28 dpo10 tuli tunnin kestänyt vatsakipu. Siitä oireet on lisääntyneet vain, väsymys alkoi kp 28/28 ja hajuaisti parani.

Dpo7 eikä oo kyllä mitään merkittäviä oireita. Ei edes väsytä ihmeemmin. Eilen kaupassa tosin grillibroileritiskin ohi kulkiessani rupes ällöttää ja ne haisi mun mielestä aivan pierulle. Sama juttu oli esikoisesta.

Omppoloinen, onhän nää melkosia piinapäiviä kyllä :banghead: oli jo ennen kunnon yrityksen alkamista! Onneksi on monenmoista puuhaa päiviksi. varsinki ku kierron pituus vähä heittelee ni kierron loppu on aina vähä yllätys.. nyt osuu dpo 10-11 lauantaille, vähä varoen saa ylppärikuohuvia sukulaisissa maistella. Oireita muka olis, mut ota näistä nyt selvää o_O testiä sit alkuviikosta jos on tarvetta..

Mä testasin tänään negan, kp24/28, päätin aloittaa aikaisin kun en ikinä kerkeä ennen niitä pahuksen menkkoja! :hilarious: Jos ei nyt tärppää, niin pidetään varmaan kesälomaa yrittämisestä, ja katotaan sitten syksymmällä uusiksi.. Meillä on nyt niin monta muuttuvaa tekijää, että täytyy vähän miettiä kuvioita..

Kummallista vihlontaa ollu tänään kohdun seutuvilla. Mitään kiinnittymisvuotoa ei kylläkään oo näkyny. Tylsää tää odottelu että pääsee testaamaan.

Kp20/29, dpo7.

Mulla on kans koko viikon särkeny alamahaa ja tänään oli sukkapuikkokipuja alamahalla. Huonoa oloa on kans mutta oon pistäny lämmön piikkiin. Tänään kp28. Ei mitää hajua koska ovis oli vai oliko ollenkaa joten ei tietoa muusta. Ensi päätin että testaan vasta 15.6 mutta nyt rupesin miettimään että testaisin jo huomenaamulla nii vois saada ne menkat alkamaan nopeampaa eikä kierto venyisi :D ärsyttävää ku tekis mieli testata ja toisaalta ei tekis ku en sitä negaa tykkää kattella ja ku kierto oli viimeks 35pv nii voi olla nytki..

Dpo8. Iltaväsymystä, ummetusta. Joku allergiakohtaus iski ja aivastellessa on niinku olis repäisykipuja kohdun suunnalla... Toiveajattelua varmaan.

Kp1 :shifty:

Mä vetäydyn nyt pitämään pientä mietintätaukoa, saatan käydä kurkkimassa teidän kuulumisia, en tiedä vielä! Paljon plussia kaikille!

Pahoittelut Vimma! Tuokoon tauko plussan :)

Täälä on ihan ihme fiilis. Oon kiukkunen, seksi ei maistu, vessas saa juosta tiuhaan ja ilmavaivat pahentunu. Ja mahaa jomottelee. Jännää nyt on! Mieski jo kysyi ku puhuttii että tehdään alakerran hoitopöydästä tietokonepöytä että kannattaako jos on taas pian tarvetta :D saatan pian sortua testiin!

Täällä ei oirehdittu mitenkään tänään. Tosin oli niin kiire päivä töissä että ei kerinny kroppaa kuulostelee.

Toivottavasti irtiotto näistä asioista toisi Vimmalle plussaa pian.

Niemjalle testimalttia ja testionnea tietty! :smug:

Minäkin voisin hypätä tähän ketjuun mukaan. Haaveissa olisi toinen lapsi. Meillä on ihana reilun vuoden ikäinen poika mutta kovasti kaivattaisiin toista lasta. Yritetty on toki vasta 3 kuukautta mutta tuntuu että sekin on ikuisuus. Esikoinen sai alkunsa heti kun alettiin yrittää joten nyt tuntuu että tässä kestää. Heti alkaa miettimään että missä on vika ja entäs jos ei koskaan saada toista... Ehkä vähän tyhmä hetki alkaa kyyttäämään kuumeilijoita kun on kp1 mutta tuntuu että pakko saada jotain vertaistukea ettei pää leviä...

Niemjalla on nyt kyllä jännät paikat!!! :)
täällä hiljaiseloa ja vähän mietintää tuleeko tässä suhteessa ylipäätään enempää lapsia vai ei. Vauvakuume on kova, mutta miehen kanssa ongelmia.

Ihana kun on tullut uusia mukaan :) Siis tervetuloa kaikki uudet mukaan.
Niemja.. sulla onkin jännät paikat. Pidän kovasti peukkuja!!
Mä tuun taas mukaan remmiin kun km jälkeen alkoi menkat ja nyt kp 4.. hieman kyllä jännittää ja mietityttää kaikki.. huoh. Sain myös terolut kuurin.. jotta hormoonit pysyis jotenkin järjestyksessä näiden km:jen jälkeen. Puuh.
Nyt plussia kehiin!! Tsemppiä naiset.

Daamos, kovasti tsemppiä raskautumiseen!
Itselläkin pelko persuksissa kun eka raskaus alkoi kanssa heti kun annettiin alkaa ja nyt olo että voiko muka käydä niin hyvä tuuri toistekin..
Esikoinen nyt 10kk.
Meillä yritys alkaa ensi kuun alusta ja mäkin täällä jo seurailen eli mukaan vaan!:)

Omppoloinen pahoittelut ongelmista, joskos saisitte miehen kans sovittua!

Daamos tervetuloa mukaan!

Bättismami pahoittelut menkoista ja olkoon tämä teidän kierto kun apujaki tuli :)

Mashnu koska meinaat testata? ;)

En uskaltanu r-testiä tehdä joten tein ovistestin, ihan täys valkonen :( että meni kaikki toiveet raskaudesta. Toisaalta jos se ovis oli vasta myöhemmin limojen perusteella nii nyt olis vasta dpo7 eikä mitää näkyiskää.. No, katotaan! Teen r-testin vasta 15.6 jos tarve ja siihen asti teen o-testejä ku niitä tuola on paljo :) toisaalta juhannukseksi on amma ja kaveripariskunta tulee meille että ei nii menkat edes haittais, kunhan vaan alkaisivat sitte!

Takaisin