Toinen haaveissa <3

Jos woman log pitää paikkansa niin joku kp 22 vissiinkin jos luen tuota oikein :o enkä ny sit oikein tiiä koska se on ollu odottelen ny vain sitte ..

Olivia en oo testannu vielä, huomenna haen testejä ja keskiviikkona testaan jos tarve. Joskos sä testasit vain liian ajois! Mä oon molemmat raskaudet sekä kemiallisen/varhaisen km testannu vasta ku menkat on ollu viikon myöhäs joten en tiä näkyyskö mulla edes mitää aiemmin.. Toki viimeks digi näytti jo 3+ ku testasin ekaa kertaa :D mutta en tiä oloista yhtää mitä tulee tullessaan.

Mites Neita?

En ole vielä testannut. Ehkä huomenna uskaltaudun jos aamulla muistan :) Laskeskellut edellisiä yrityskiertoja niin 2 ekaa 27 pvää ja edellinen kierto 32 ja nyt sitten jännään alkaisiko menkat huomenna, ylihuomenna, torstaina vai ollenkaan...

Dpo 12 kp 29

Muokattu viimeksi:
Mä testaisin aamulla negan cb:llä. Jään nyt ootteleen tätiä. Tsemppiä Neita ja Niemja, plussaa molemmille nyt!!

Olivia82 pahoittelut negasta, mutta eikö se voi vielä plussaksi muuttua? Oon kuullu kun joillakin alkaa näyttää haaleeta haamua vasta dpo16.

Itellä tekis mieli koittaa ovista tikutella, sitä kun en oo ikinä harrastanu. Kysymys kuuluu millob kannattaa rueta tikuttelemaan? Mitkä ovistikut ootte kokenu parhaiksi? ☺

Mä testasin ovistestin aamulla ja ihan täys valkonen joten taidan jättää raskaustestit tekemättä. Ihan tuhlausta olis. Joten menkkoja vaan ootteleen! Ehkäpä tää imetys estää ovuloimisen? Kuitenki imetän paljo vielä..

Onhan se mahdollista toki, mut ite en plussaan usko kun kuitenkin 2 vko oviksesta nyt ja testi ihan blanko. Tietty uutta testiä sit jos menkat jää tulematta.

Olivia, itse plussasin esikosta vasta dpo16 ja tästä toisesta dpo17 ;)

Täällä yllättäen (ilman mitään ennakkotuntemuksia/jomotuksia kp 1. Ehdin aamulla tehdä negankin, joten osasin odottaa. Onneksi alkoi nyt, että ovis ehtii ennen reissua. Tämmöstähän tämä oli ekalla kerrallakin, vielä olisi kaksi kiertoa siihen kun eka tärppäs.

Neita kp 1 yk 5

Eikö sulla mannikka näkyny siis mitään testeissä aiemmin?

Mä en muista yhtään mikä dpo plussa tuli esikosta, mut yli menkkojen alkupäivän piti oottaa. Tuntuu vaan et täällä muilla plussat on tullu jo dpo 9-11 järjestään.

Ainoa mikä se ihmetyttää on menkkakänkän puuttuminen, jopa mies ihmettelee sitä! Oon kuulemma niin tasainen ollut nyt et jotain on tapahtunut :smug:

Pieni toivo elää toki vielä..

Olivia, tästä tokasta vielä dpo16 ei näkynyt mitään, dpo 17 sit tooosi haalee haamu :) yksilöllisiähän hormonitasojen nousukin on..

Pahoittelut tädistä Neita!

Olivia ehkäpä se plussa vielä tulee ;)

Täälä jo 3tta päivää ihan järkyttävä väsy. Toisaalta poika on alkanu aamuyöstä herätä ja olla tunnim hereillä että se sitä väsyä selittää.. Edelleen ilmavaivoja ja jännitystä mahas. Raskaustestiä en aatellu tehdä ennenku nyt sitte ensviikolla jos ei menkkoja kuulu kerta ovistesti oli ihan täys nega..

Mulla testi näytti esikosta plussaa dpo 11. Oli jo tosi vahva sillon. Ensimmäisen hailuran sain dpo 9.

Mulla on menkkajomoja. Joko on ovis tulossa (en siis ole tikuttanu vaan menny tuntemusten mukaan, niin en voi olla varma millon ovis on/oli) taikka menkat alkaa tai oon raskaana. Jotain tuolla kuitenki tapahtuu ku tuntuu välillä ilkeeltä. Mulla on se julia ovulaatio sylkitesti ja se näyttää plussaa, mut en oo seurannu koko kiertoa miltä se näyttää. Vertasin vaan kuvaan miltä plussa näyttää.
Tiiä näistä nyt sitte.. :D

Toivottavasti muille tulee plussia :) Siirryn taas taustailemaan. Kyllä se vielä tärppää..

Pahoitteluni Neita, onneksi sinulla kuitenkin tuntuu olevan asenne kohdillaan! Kaikilla meillä tärppää kyllä vielä.

Mikä kp wildsidella on? Jänniä nuo sylkitestit, mikäköhän niiden hintaluokka on pissiliuskoihin verrattuna? Vaikuttavat näin äkkiseltään niin paljon helpommilta. Joku muukin täällä oli niitä käyttänyt, öööh Niemja ehkä?

Huomisaamuna meinasin sortua testintekoon. Mitään plussaan viittaavia oloja ei kylläkään ole mutta pakko päästä kokeilemaan että jospa kuitenkin saisi antaa miehelle sen parhaan syntymäpäivälahjan :happy: Menkat alkanee viikonloppuna, huomenna ompi kp28 ja dpo11. Aamulla tuun sitte raportoimaan :p Btw, tuhruilu ei ole vielä alkanut vaikka melkein odotan jo näkeväni sitä aina kun vessassa käyn.. Tosin jos menkat alkaisikin esim sunnuntaina niin viiden-päivän-tuhrutteluhan ehtii "hyvin" alkaa vasta huomennakin.

Mulla romahti maailma tänään TAAS!!! Ultrassa näkyi jotain,mutta ei läheskään viikkoja vastaavaa. Ei sydänääntä :'( oon aivan rikki. Miten voi taas käydä näin!!! Lääkäri oli niin tyly vaikka tiesi aikaisemmista km:sta... tää ei voi olla totta. Jään hetkeksi sivuun ja tuun sitten höpöttelemään kun siltä taas tuntuu. Tän tytön maailma on nyt vähän palasina. Tsemppiä kaikille <3

Kiitos. Kyllä mä täältä taas saan koottua itseni kasaan. Vaikka sitten pala palalta. Mutta on tää rankkaa.. ei pysty oikeen käsittämään.

Pahoitteluni Neita, onneksi sinulla kuitenkin tuntuu olevan asenne kohdillaan! Kaikilla meillä tärppää kyllä vielä.

Mikä kp wildsidella on? Jänniä nuo sylkitestit, mikäköhän niiden hintaluokka on pissiliuskoihin verrattuna? Vaikuttavat näin äkkiseltään niin paljon helpommilta. Joku muukin täällä oli niitä käyttänyt, öööh Niemja ehkä?

Huomisaamuna meinasin sortua testintekoon. Mitään plussaan viittaavia oloja ei kylläkään ole mutta pakko päästä kokeilemaan että jospa kuitenkin saisi antaa miehelle sen parhaan syntymäpäivälahjan :happy: Menkat alkanee viikonloppuna, huomenna ompi kp28 ja dpo11. Aamulla tuun sitte raportoimaan :p Btw, tuhruilu ei ole vielä alkanut vaikka melkein odotan jo näkeväni sitä aina kun vessassa käyn.. Tosin jos menkat alkaisikin esim sunnuntaina niin viiden-päivän-tuhrutteluhan ehtii "hyvin" alkaa vasta huomennakin.
Mulla on sylkitesti käytössä. Maksoi apteekissa 35 euroa. Äkkiähän senki summan liuskoihin laittaa. On niin nopsa tossa hoitaa aamuisin ennen aamupalaa. Kaipa se on ihan sama kummasta päästä tulevaa eritettä sitä testaa. :p

Takaisin