Toinen haaveissa <3

Hyvät vaput kaikille ! :) täällä kunnon v vuoto jatkuu..ei ole kipuja eikä kutinaa tuskin tulehdustakaa on kun ei siltä tunnu. Vatsan turvotustaki on huh
 
Avvi, tuo Hopen testi on siis käsittääkseni se irroitettava testipää siitä digitestistä, joka sit tulkitsee sen mahdollisesti hymynaamaksi.

Mukavaa Vappua kaikille ja plussatkaahan nyt urakalla!!
 
Avvi täälä ilmesesti dpo10, oireita on runsas vv ja ilmavaivat, jännitysolo mahas.. ensi oli olo että tärppäs ja nyt ei enää ookkaa.. mutta ensviikolla testaan. Keskiviikoksi oottelen menkkoja.

Mites onko kukaa muu testaillu? ;)
 
Mennään Niemja ihan samoissa, mulla nyt dpo9. Ja alkuun oli tärppiolo mut nyt ei enää o_OKe-to pitäisi mulla alkaa menkat. Oviksen jälkeen oli kosteat paikat, nyt rauhoittunut ja vv:a ei juurikaan oo. Alamahalla ei tuntemuksia. Tissit menkkamaisesti turvonneet ja arat, eilen alko aristus. Siitä oikeestaan päättelenki että tää kierto tulee päättymään tädin vierailuun. Mies uskoo plussaan, toivon ettei kovin pety :sad001
Noo, testailla aion kuitenki, ehkä ma tai ti..
 
Katotaan Olivia miten meidän käy! Mulla alkoi illalla alavatsakivut ja ne jatkuu edelleen, joten tätiä oottelen jo aiemmin paikalle... Toki tänään on ny vähä etovaa oloa mutta heräsin 8 kertaa pojan kans yöllä nii uskon johtuvan siitä.
 
Täällä ainoa oire on eilen ja tänään pieni juiliminen oikealla munasarjojen suunnalla. En oikein usko enää että tässä kierrossa olisi tärpännyt (vrt ekan raskauden muistot). Kp 1 pitäisi olla keskiviikkona tai torstaina. Katsotaan nyt kierto loppuun. Ihmeen energinen olo kyllä siihen nähden että normisti pms ja väsymys tässä vaiheessa kiertoa. Kumman iloinen olo mutta toki syy voi löytyä vitamiinitasoista ja keväästä.

Dpo 11 kp 28/31
 
Pitäis taas tehdä kuukausittainen testi. Mutta tiedän sen olevan negatiivinen niin en oo muistanut edes tehdä sitä. Ehkä se mun kierto vielä joskus käynnistyy ja pääsisin jännittämään ihan oikeesti teidän kanssa tänne. Nyt tuntuu turhalta ees kirjoitella tänne kun mahdollisuudet raskauteen on vielä niin minimaaliset...

Mutta tärppionnea ja plussia kaikille! :)
 
Mulla kihelmöi rintoja äsken.. Vaikea sanoa miten mut rinnat tuntuu eriltä nyt kuin ennen menkkoja. Voi kunpa! Miten tää aika meneekin niin hitaasti nyt. Noh, uutta viikkoa kohti, 3 pv ois töitä ja sit helavapaat.

Olivia kp 26/28, dpo 10
 
Paljo suht samoilla dpo päivillä jännäileviä :) toivottavasti joku ees plussaa, vaikka oireet ei niin lupaavia oliskaan!

Ite ostin jo testin kaappiin virnuileen.. hmm.. en ovulaatiota tikuttanu ja talletukset jäi muutenki vähiin, joten vähä epäilen mut viikko tässä on vielä jännättävä ku kierto on ollu vielä esikon jäliltä niin vaihteleva. Nyt siis kp 29 (tai no 30 ku vrk ehti vaihtua) mut kierrot ollu jopa 36, joten ei vielä kiirettä testailla. Mitään oireita ei täälläkään ole suuntaan eikä toiseen..
 
Pitää vain taas ootella :rolleyes: mulla ei kuivaa kautta näy viäkään..tiiä vois varuuks varailla gynelle aikaa kattois ettei mitää tulehdusta ois.. v vuotoa siis on välil runsastaki.mutta mitää muuta kipua ei tunnu ykkös asialla eikä selkäkää kipiä oo eikä mikään :o
Tai sit haen apteekista tuon kotitestin canestest ennenku soitsn mihkää :p
 
Muokattu viimeksi:
Taidan minäki liittyä tänne. Minä olen siis 25 ja mies 26 ja haaveillaan toisesta lapsesta. Esikoinen on nyt 4,5kk. Hän syntyi joulupäivänä.

Mulla vasta oli ekat menkat synnytyksen jälkeen ja tällä viikolla olis tarkotus tehdä r-testiä. Ovulaatiota en oo tikuttanu, kun mennään ajatuksella "tulee jos on tullakseen".. Laskeskelin vain sieltä missä itseäni himotti kovin ja oletan sillon ovulaation olleen. Jos siis olen ovuloinu edes. :)
 
Tervetuloa Wildside kuumeilemaan! Meitä on täällä useampiakin -15 synnyttäneitä
 
Tulipa hansu mieleen että sullahan saattaa nyt olla oviskin :) katoin noi sun vanhat kommentit edellisiltä sivuilta ja sullahan vissiin vasta loppui menkat? Mullakin kierrot piteni viikolla ja oviskin tuli vasta kp 16-18 vaik ennen oli aikaisemmin. Toivottavasti tulee joku selvyys oireisiin!

Täällä käyn vielä jännäilemässä miten käy tällä viikolla testaaville! :) peukut pystyssä!
 
Uskaltasikohan tuota itekki liittyä porukkaan mukaan. Alusta asti en jaksanu viestejä lukea kun työ ootta höpöttäny meökein 250 sivun edestä. :D Meillä on miehen kanssa toinen haaveissa. Esikoinen täyttää tällä viikolla vuoden. 22.4.2016 multa poistettiin hormoonikierukka. Muutama päivä sen jälkeen alko menkat. Nyt sit jännätä millon ois ovis kun ei oo mitään tietoo kierrosta. Muuttaakohan raskaus kiertoa?
 
Monillahan saattaa hormoniehkäisyn jälkeen Kierto olla sekasin, mulla eka kierto oli 27 ja tää toka vois oletettavasti olla 33 tai ainakin toi 33
 
Ristus ku taas vetää suonta tuol oikialla alavattas ja menee kylkiin asti vähän vasemmalleki huh ei oo ennenmin näin tehny.jännää tosiaan ! :)menis aika vaan nopiampaa :p
 
Jos ovis on jo ohi niin ei nistä ovistesteistä oo iloo enää tässä kierrossa. Ovisplussa tulee kun on 12-48 h ovikseen. Mut jos ovis on vasta eessä päin niin voi olla apua. Mikä kp nyt?
 
En oo testannut viel, no eilen lankesin dippaan Pc:n ja se oli odotetusti nega. Joko mä huomenna testaisin.. Silloin kp 28 dpo12. Tai ehkä ootan nöyränä menkkoja. Nyt varma olo et menkat sieltä on tulossa, kaikki klassiset oireet on :yuck:

Mites Niemja ja Neita?? Te ootte mua edellä kierrossa, joko testiä?
 
Takaisin
Top