Toinen haaveissa <3

Onnea Aaria ja mame. :)

Tääl on menos kierron puoliväli ja välil on kyl todella outo olo. Paleltaa, yököttää, närästää ja vessas saa juosta taukoamatta (yölläki saa kerran käyä). Mä niin toivon ettei tää oo vaa kuvitelmaa.
 
täällä mennään kp20/28-35 ja taistelen itteni kans tilatako vaiko eikö r-testejä:grin jätän nyt ehkä kuitenkin ens vikkoon jos tilaan :p on kuitenkin yks sofin liuska kaapissa jemmassa:oops:
 
Kiitoksia! Mä oon täällä ihan vainoharhaisena tehnyt jo 16 r testiä :D enkä aio lopettaa ennen 23.1 ultraa. Ahdistaa ihan älyttömästi ajatus tuulimunasta ja tai kohdunulkoisesta.
 
Mame: 19kpl :eek:o_O. Huomiselle säästin digin. Mutta taitaa se ultrakin olla varattava...
 
Saisinko hypätä tähän ketjuun myös mukaan? Tuolla Raskaaksi 2015 kuumeilen jo, mutta toista pikkuista tännekin kuumeillaan ja täällä ehkä pysyy vähän rauhallisempana tää keskutelu niin pysyis ehkä paremmin kärryillä!

Onnea plussanneille!
Mulla tilanne se et yritys oli tarkotus alottaa vasta loppukeväästä, mutta yllättäen miehen aloitteesta tässä joulukuussa jäikin kumit laatikkoon.

Nyt on kp 32/30. Raskausoireita vai pitäskö sanoa "Raskausoireita" on, monia sellasia mitä on ollu vain viime raskaudessa, mut silti oo epäileväinen. Kp 31 tein nega testin ja huomenna olis tarkotus vielä testata. Esikon kohdalla kp 31 tein kans negan mutta jo seuraavana iltana sain plussan... mutta katsotaan kuin käy. Ja jos nega edelleen on niin toivottavasti täti sit saapuis pian.
 
Nega testattu tänään. Harmittaa kyllä enemmän se että kierto venyy... No ei voi nyt muuta ku odottaa että ne menkat alkaa ja toivoa et mies suostuis edelleen jättämään ne kumit laatikkoon...
 
Tervetuloa Tyttötiikeri! Ja pahoittelut negasta, toivottavasti uusi kierto alkais pian ellei kuitenkin lopulta plussaukseksi suostu kääntymään. :wink

Tämä viikko oireiden kuulostelua vielä, sitten pääsisin testaamaan (ellei täti tule etuajassa)... Ekaa kertaa elän todellakin piinaviikkoja! Yleensä pari kolme päivää ennen menkkoja olen jännittänyt miten kierrossa käy, mutta nyt tuntuu että unissanikin vaan mietin tämän kierron lopputulosta. :confused:
 
täällon kp26/28-35 menossa ja noh, tiedä mitä/minkä "oireita" mut kainaloista ihan tippuu hiki... ällöä:rolleyes:
 
Kyfi, järkyttävä hikoilu minullakin oli joulun ja uudenvuoden välisen ajan. 30. päivä plussasin :) Toivottavasti sinulla tarkoittaa samaa! Nyt pitäisi olla 4+5, digiä en ole vielä tehnyt, mutta viivatesteissä plussa pysynyt hyvin ja vahvistunut.
täällon kp26/28-35 menossa ja noh, tiedä mitä/minkä "oireita" mut kainaloista ihan tippuu hiki... ällöä:rolleyes:
 
Tänä tein illalla selkeän plussan.
ImageUploadedByVau Foorumi1420665826.891859.jpg
 
niin joo, nyt kp28/28-35, noista "oireista" vielä jotta munasarjat (luulisin :think005 )on jotenki kipeenä ollu kans... plaaah... millä testillä ja kp:llä orm onnekas plussasit?
 
Plussasin kp 25, oletettavasti dpo 11 (en tikuttanut). One step 10-tarkkuuden liuskatesti eli ihan halpis. Aamulla tuli nega, illalla haamu. Seuraavina päivinä vahvistui. Tänään (rv 4+5, olinkin laskenut väärin kuukautisista, heitti päivällä, nettilaskuri näytti päivää vähemmän) tein cb digin viikkonäytöllä, 2-3 eli viikkonäyttö vastasi oletettuja raskausviikkoja.
 
Kiitos onnitteluista! Tänään tein vielä varmuustestin kahdella eri testillä. Toiseen tuli kolmessa minuutissa selkeä plussa ja toiseen tuli teksti YES+. Kai se on pakko nyt oikeesti uskoa. :)
 
Täälläkin joudutaan jatkamaan yrittämistä... Taidan jättää greippimehun pois, kun vuotaa nyt sitten turhan runsaasti.:sad001
 
Takaisin
Top