Toinen haaveissa <3

Miten pitkä kierto sulla on? Voiko olla ovulaatioon liittyvää? Sellastakin kun voi esiintyä... Tai jopa kiinnittymiseen liittyvää?
 
Muokattu viimeksi:
3 edellistä kiertoa ollu 28,31 ja 30, ovulaation luulisin olleen nyt viikon sisään, mahan nippailuista ja kierron pituudesta päätellen siis... ei vaan aiemmin oo ollu tällasia välitiputteluja, ei edes ennen ekaa raskautta(ainakaan muista) o_O piti ihan tarkistaa että olinko merkannu menkat oikeelle päivälle :grin ärsyttävää :rolleyes:
 
Luin, että ovulaation aikaan voi tulla veristä vuotoa. Kun munasolu irtoaa, tulee myös verta. Veri voi suuntautua vatsaonteloon (ei näy ulospäin) tai kohtuun (veristä vuotoa). Ei vois olla jo kiinnitymisvuotoa? Naisen elimistö on siinä mielessä ärsyttävä kapistus, että keksi omiaa juuri silloin, kun sitä vähiten kaipais... :shifty:
 
heh, optimistisesti ajateltuna tuota kiinnittymisvuotoa tai sit ihan vaan ovulaatiovuotoa ja negatiivisesti ajateltuna jotain muuta:rolleyes::grin karmea "menkka"jomotus munasarjoissa:think005 ihana kamala google:computer012:grin
 
Hei! Mahtuukohan tänne vielä yksi kakkosesta haaveilija mukaan? :)
Mä olen 34 ja vähän yli 1-vuotiaan pojan äiti. Nyt ollaan 5 kk yritetty kakkosta. Ekat menkat imetyksen jälkeen tuli syyskuussa. Ja ainakin yksi ovuloimaton kierto mahtuu joukkoon.

Tänään kp 27/28, dpo 12 ja en malttanut odottaa enää testin tekoa vaan tein sen aamulla ekasta pissistä. Tulos on tuossa kuvassa. Testinä one step 10 mIU. En ole ikinä saanut edes haamuja noilla testeillä.

Tuo kuvan hailurainen viiva ilmestyi alle minuutissa ja kuva on otettu n. 15 min testin tekemisen jälkeen.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    278.3 KB · Katsottu: 176
Tervetuloa Bia! Ja onnea! Tuohan on ihan selkeä viiva vaikka haalea onkin!

Kyfi86, mullekin tuli mieleen josko olis kiinnittymisvuotoa... tovotaan parasta! :)

On: Mulla on nyt piinaviikot menossa. Bongasin oviksen kp 21, joka 34 päivä kierron mukaankin täsmää. Ja vaikka miehen kanssa puhuttiin että elokuussa vasta aloitetaan yritys, niin kappas, sain kellistettyä miehen 3 ja 2 päivää ennen ovista, ja mies jätti kumit laittamatta kun ei kuulemma "kerinnyt" :D
No, mut nyt siis piinaillaan, menossa kp 24/34 dpo 3. Testaamaan pääsen vasta 12. päivä, jolloin menkat olis jo kaks päivää myöhässä, koska anoppi tulee melkein muutamaksi päiväksi just kriittisinä päivinä. Eli joko nieleskelen pettymystä tai kihisen jännityksestä kun anoppi on täällä. :D
 
Tervetuloa Bia! Näyttäs yritys tuoneen tuloksenkin. :) Onnea!

Hienoa Tyttötiikeri, että sait piinailtavaa! :)

Vajaa viikko oletetun oviksen jälkeen mulla oli parin vrk:n kovat menkkajomot (tämän viikon ma-ti). Toisesta ketjusta sain optimistisia kommentteja olisko kiinnittymistä. Ensi viikollapa tuo selviää. Mulla vähän sama tilanne kuin Tyttötiikerillä, että sukuloinnin takia testailemaan pääsen vasta kun menkat jo myöhässä. Toisaalta hyvä niin. Yritän kuitenkin visualisoida menkat alkamassa, ettei sukuloinnit mene "pilalle", jos kuitenkin uuteen yrityskiertoon joudun.
 
Hei :)
Nyt näyttäisi siltä että meillä on tärpännyt vihdoin ja viimein. Tein tänä aamuna testin 25 herkällä testillä ja alle minuutissa tuo viiva siihen tuli. Nyt on siis kp 28/28 ja dpo 13.
Tässä tapauksessa tuo ei niin herkkä testi näytti selvemmin plussan kuin tuo herkkä halpis one step.

Toivottavasti tämä kyytiläinen pysyy matkassa! Paljon plussatuulia puhaltelen teille :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    274.2 KB · Katsottu: 165
vielä onnea bialle :) täällä vaan vuoto jatkuu :think005 en ymmärrä, ja nyt on kp 21/28-35..huoh..ja jos tää nyt on joku välivuoto ni on aika runsas ja kyllä muuten ottaa päähän jos sit reilun viikon päästä alkaa menkat:meh:
 
Kiva et tänneki on tullu juttua! Tuolla Raskaaksi 2015 ketjussa juttua tulee niin paljon ettei mukana pysy ku harvemmin lueskelee näitä :D

Onnea Bialle! Se oli nopee visiitti tässä ketjussa ;)

Täällä kp 20/31.. Kierto vähän heitelly mut edelliset menkat alko kp31. Nyt jos ystövänpäivänä pääsis testailee ;) ainoo vaan et mun äiti on täällä sillon ni voi olla et menee testaus maanantaille ellei menkat ala ennen sitä. Ainakin peittoa on heiluteltu mukavasti tässä viikon sisällä :D
 
Täällä on kp 38? Ja testit edelleen näyttää negaa. Joten suosiolla odottelen ens viikkoon ja testaan uusiksi. Ja jos ei näy mitään niin lääkärillehän se on mentävä jollei menkat ala sitä ennen.
 
Täällä kp 29/26. Sukuloinnin takia ei testaus mahdollisuutta ole ollut, mutta huomenna pääsen testaamaan. Toivottavasti ei näy punaista ennen sitä ja toivottavasti ei senkään jälkeen... :joyful: Muuten oireetonta, mutta eilisestä lähtien etovaa oloa. Aikaisempien plussien jälkeen minkäänlainen oireilu alkanut kyllä vasta 1-2 viikkoa menkkojen poisjäännin jälkeen. Eli toivottavasti nyt ei vaan viiraa päässä. :woot:
 
Täällä alkoi yllättäen uusi kierto eilen. Odottelin että kierto olis 34 päivää mutta kp30 vaihtuikin kp1:ksi... Mielummin toki näin päin että kierto on oletettua lyhyempi kuin että kierto venyis hirveesti.
Ja tätä kiertoa varten hommasin ovistikkuja ihan mielenkiinnosta. Mehän tässä mennään vasta puoliksi tjottaillen, et sen puoleen en hirveesti stressaile vielä. Hyvillä fiiliksillä siis. :)

Toivottavasti Pauveli pääsee plussailemaan!
 
Toivottavasti Dreamer sun tilanne nyt ratkeis suuntaan tai toiseen! Mieluummin siihen plussaan ;)

Mullakin joku kierto venähti 39päivään ja kuvittelin jo kaikenlaisia oireitakin. Stressasin ja toivoin niin kovasti et varmaan menkatki myöhästy :/ sit ku otin ihan chillisti ni menkat alko samantien :D

Pauvelille tsemii! Toivotaan et plussa sietä pärähtäis ;)

Mä ennoo viel ikinä mitään ovistestei tehny tai sen kummemmin edes miettiny ovista + seksiä aikatauluttamalla. Fiiliksen mukaan menty.
Jos ei nyt tärppää ni sit kyl aion ens kierros testaa noita ovistestei! Mun kärsivällisyys ei enää riitä tähän yrittämiseen! :D
 
täällä mennään kp27/28-35 siis luultavasti, toisaalta tekis jo mieli testailla mutta pitää nyt ainakin alkuviikkoon malttaa odotella:angelic: sinänsä ihan hyvä ettei oo testejäkään kaapissa lojumassa:smiley-ashamed005:grin
 
Ootko kehittänyt itselles teorian siitä välivuodosta Kyfi86? Oispa vaan erityisen runsasta kiinnittymisvuotoa...:grin
 
Takaisin
Top