Toinen haaveissa <3

Tuttuja tunnelmia.. Hassua ettei "tajunnut", ettei sitä niin vaan voi päättää milloin tulee raskaaksi varsinki ku on imetykset yms, ku eihän se ekallakaan kerralla käynyt sormia napsauttamalla... Ikäerohomma vähän ahdistaa, vaikka muuten olis enemmän malttia nyt ku on kuitenki tuo esikoinen. Eikä voi yhtään sanoa et meneekö muutama kuukausi vai muutama vuosi. Mulla on kiertoki vielä ihan seinästä revitty, että ei senkään puoleen kannattais pitää toiveita näin korkealla.
 
Niinpä.. Ja stressaa myös se tossa ikäerossa, kun en haluaa palata töihin tässä välissä. Ens syksyyn asti saatiin asuntolainasta lyhennysvapaata, kun meni jo keskenmenon myötä suunnitelmat uusiks. Km oli kyllä todellinen muistutus siitä, ettän aina ei kaikki mee niinku suunnittelee...
 
Joo julma totuus sekin, että lainahommeleiden kans olis kätevä päästä takas "lihaville" äitiysrahoille :'D Kotihoidontuki on aika.. pienehkö..
 
Jep! Mä viel kikkailin äitiysrahojen kanssa, eli tein valmistumisesta äitiyslomaan vuorotyössä mahdollisimman paljon viikonloppuja ja kasvatin vuositulot paremmiks. Ni onhan se käteenjäävä osuus 4-5 kertaa parempi ku toi kotihoidon tuki. Meidän kuntakaan ei maksa kuntalisää..
 
nyt taas pieni kuumeilu nostaa päätään, ovis luultavasti näinä päivinä:p menikin jo pari kiertoa asiaa juurikaan ajattelematta mutta sitten edellinen kierto jäi tuonne 28 aikasempien 32-35 niin heräsi toivon kipinä että josko se nyt kroppa alkais olemaan valmis siihen toiseen:smiley-angelic001
 
Noniin hei vaan kaikille! Olen aiemmin vuonna 2012 pyörinyt paljon täällä vaun foorumeilla kun pcon vuoksi ei tahdottu esikoista saada alulle. Nyt tuo esikoinen on sitten jo 1 v ja 7kk ja hänen syntymästään asti ollaan miehen kanssa toista lasta yritetty tuloksetta. Minun pco:kin parani edellisen raskauden myötä joten tällä hetkellä ongelmana on vain toistaiseksi tunnistamaton ovulaatiohäiriö. Olemme aloittaneet tämän toisen kanssa heinäkuussa hoidot yksityisellä ja viime kuussa siirryimme kunnan puolelle. Tähän asti on tehty neljässä kierrossa vain OI:t, tämä kierto ollaan hoitotauolla ja ensi kierrosta aloitetaan rääpimään inseminaatioita, joista en usko olevan mitään hyötyä, koska onnistun kyllä raskautumaan ihan kotioloissakin, mutta kaikki ovat menneet varhain kesken. Tässä nyt lyhyesti meidän tilanne. Pitänee lueskella että löytyykö täältä tuttuja nimimerkkejä :)

Kp 22, Dpo 7-11
 
Tervetuloa mukaan mame! :)

Mitä muille ketjulaisille kuuluu?

Mulla on tänään kp 38. Ei menkkoja, negatiivinen testi kp 36. Viime kierto oli 33 päivää. On tää kyllä piinavaa ja maha on niin kipeä välillä, että pitää mennä pian lääkäriin. Miten kauan muuten teillä on kestänyt, että kierto tasaantuu imettämisen jälkeen?
 
Tervetuloa mame! :)

Unicorn, mulla alko menkat jo suunnilleen 2 kk synnytyksestä, vaikka täysimetin ja palauti suoraan entiseen normaaliin kiertoon (28 päivää).

Mä pyörin täälläkin edelleen, vaikka plussasin, jos teitä ei haittaa? :) Luottavainen olo, vaikka ihan alussa ollaankin. Keskenmenneessä raskaudessa mulle tuli jo pian plussaamisen jälkeen sellanen olo, että kaikki ei tuu menemään hyvin. Toivotaan että tälläkin kertaa tuntemukset osuu oikeaan.
 
Tervetuloa mame!

Täällä kp 14, dpo? Ovulaatio-oireet muuttui marraskuisen keskenmenon jäljiltä sen verran, että en ole yhtään varma onko jo mennyt vai tuloillaan. Pari talletusta saatiin viikonloppuna tehtynä ja olin tyytyväinen, että olisivat osuneet kohdilleen. Mutta tänään taas ollut sellaisia oireita, että en ole enää yhtään varma mitä mun elimistössä tapahtuu. Kattoo nyt löytyykö hetkeä peiton heluttelulle vai ei ja jäädään jännämään tammikuun puoliväliä.

Unicorn, mullakin kierto käynnisty hyvin pian synnytyksen jälkeen. Ekat menkat oli jo 6vk synnytyksen jälkeen (hyvin niukat kylläkin, kun vasta viikkoa aiemmin oli jälkivuoto loppunut) ja täysimetyksestä huolimatta. Kierto asettui n 27 päivään (ennen raskautta 29), muutaman kerran oli pari päivää pidempi.
 
Kiitos kaikille!

Me ollaan tänään oltu miehen kanssa jännän äärellä. Saa nyt nähä onko tässä taas yksi kemiallinen raskaus menossa vai voisiko sitä jopa olla raskaana ihan oikeastikin.

Kp 26 ja Dpo 11-14 menossa.

Tässä aamulla tehty pregcheck 25 mIU.

viivaa.jpg

Ja nyt iltapäivällä 3 tuntia pidätetystä virtsasta tehty elivo 25 mIU.

viivaa2.jpg
 
Tervetuloa mame! Ja onnea, nuo ei ainakaan ole mitäön haamuja vaan ihan selkeitä plussia..! Toivottavasti tarttui tiukasti matkaan!

Mulla on dpo 8 mutta ovis oli kp 23 mikä taitaa olla jo turhan myöhäinen plussausta ajatellen kun mun tavallinen on kp 13-15. Tuli aloitettua jo eilen negaus :oops:.. Mitään oireita ei oo, mutta jostain syystä tuntuu (siis ei kehossa vaan mielikuvituksessa) että olis tärpänny.. aamulämmöt on kyllä jo lievässä laskussa, eli tätsä suuntaa kohta kyläilemään..

Wow Unicorn ja Pauveli teillä on tehokkaat elimistöt! (miks tässä ei oo semmosta peukku-hymiötä..) Mutta niin Pauveli mun ennen kellontarkka elimistö nakuttelee nykyään ihan omiaan ja tosiaan silloin kp 14 kieppeillä ku oviksen olis pitäny olla, oli semmoset oireet et olis luullu tulevan, mutta tikku jäikin vaan melkein yhtä vahvaan ja limat jatku ja jatku ua ovis oliki sitten vasta yli viikon päästä, silloin ei ees ollu mitkään kovat kivut enää tms. Mutta positiivisen tikun jälkeen lämmöt vasta nous, joten limat oli oikeassa eikä kivut :P
 
Muokattu viimeksi:
Noh nyt ei varmaan enää voida puhua ainakaan kemiallisesta kun tänään testi näytti tältä:

plus.jpg

:Heartbigred

Jätin tänään jo lapsettomuuspolille soittopyynnön ja tiedustelin jatkoja. Soittavat varmaan huomenna aamulla takaisin, että miten toimitaan.
 
Jes mame :) Voi ku ihana käänne!

Mulla mielikuvitus oli sittenki oikeessa! Tiineenä sitä ollaan. Aamulla 10 vahvuiset herkät testit anto tommoset niin ku ekassa kuvassa. Illalla oli vielä pakko varmistaa asia (alle tunti pidättelyä) ja alemmasta kuvasta näkee miten tavallinen herkkyys antaa itse asiassa paremman viivan, toinen on 10 herkkä sama mikä oli aamulla vahvempi ja toinen pregcheckin 25 herkkä, missä on kuitenki enemmän väriä!

Sen verran on matkan varrella oppinu ettei vielä irronnu jalat maasta...
 

Liitteet

  • 20141230_083223-1-1.jpg
    20141230_083223-1-1.jpg
    508.7 KB · Katsottu: 170
  • 20141230_204411-1.jpg
    20141230_204411-1.jpg
    592 KB · Katsottu: 161
Kiitos kaikille ja Wau onnea myös Aaria!!!! Mikä ois la? Mulla olis 10.9. Mut jalat maassa mennään vielä kuukausia.
 
Lähekkäin osuu, mulla ois/ ainakin toistaiseks on 13.9. :)
 
Takaisin
Top