Toinen haaveissa <3

Yöllä nukkumaan käydessä oli ihme tuntemuksia taas munasarjoissa. Vasemmalla ja oikealla puolen, ihme paineen tapaista tunnetta. Varmaan taas follikkelin kasvu juttuja.. :confused:

Alinah kp16
 
Täällä haamu testattu:) dpo 10
9dd80e0993b3c6aac05c1d826e822262
 
Koska oviksen pitäisi olla?

No siis en tiedä, kun mähän en ovuloi juurikaan. Ja tämän kierron suhteen lääkäri meinasi luovuttaa kun ei viime viikon keskiviikkona näyttänyt siltä että letroilla olisi vastetta ja omakannassa teksti että tämä kierto näyttää siltä etten taaskaan ovuloi. Mähän tosiaan ovuloin ihan Max 5-6krt vuodessa, jos niinkään usein. Viimeisin ovis ollut marraskuussa kp38, tällä letrolla ovis pitäisi saada aikaan ja tapahtua varmaan himpun verran aikaisemmin kun luomukierrossa.

Keskiviikkona mulla uusi ultra, katotaan mikä tilanne. Kun viime viikolla oli molemmin puolin yhdet 8mm suuret follit ja sit muutamia onnettoman pieniä.

Tämän aamun clearbluen kaksoishormooni antoi edelleen tyhjää ympyrää, joten en tee huomenna ollenkaan sitä vaan seuraavan keskiviikko aamuna.

Täytyy tilata clearbluen noita kaksoishormooneja lisää kun on enään 4 jäljellä.

Tässä kuvaa tämän aamun testeistä.

91ca5cc1c86928cb9f93bc2dec2dcb7c


Ja kuvaa eilisen ovisliuskasta ylempi kp15 illalla ja alempi kp16 aamusta.

2f19c3f8f7779bf9ea2ab655e3600fd9



Toivoisin hyviä uutisia ultrassa ja että ovis tapahtuisikin tässä kierrossa.
 
Onnea Iduliini!

Menkat loppuneet, kp 7. Odottelen että tulis haluja :D Harmittaa jo valmiiksi että pitää syödä vielä yksi terolut-kuuri, ei sovi mulle sitten yhtään... Muutenkin on masentanut viime aikoina ja oon miettinyt että kannattaako toista lasta edes haluta :/ :( Pistän kyllä väsymyksen ja hormonien piikkiin.
Ens kuussa on työpaikan puolesta terveystarkastus, ajattelin siellä hiukan puhua näistä tunnoista.
 
Tänään oli pitkään odotettu IVF suunnittelu.Ajat oli myöhässä ja joillekkin sanoivat ihan että täytyy jaksaa odottaa.Meidän aika oli myöhässä 10min onneksi vain.Puhuimme tämän hetkisestä tilanteesta ja sanottiin että tässä välissä kotona on luomu yritystä ja ei olla käyty tässä välissä missään hoidoissa.Kaikki verikokeet olivat ook ja puntarille laitto menemään kumpasenkin.Ylipainoa hieman kumpasellakin.Miehelle ei olla koskaan puhuttu painosta hän on 190cm ja käy kuntosalilla 5krt viikossa ja löytyy lihasmassaa niin oli hieman huvittavaa kun puhui ylipainosta.Itsellä minulla on jonkun verran painoa ja sen tiedänkin jo.Ultrattiin minut ja sanoi että kun on menossa kuukautiset niin haastavaa nähdä tilannetta mutta ehkä täällä on jotain johtofollukkeleita jotain vanhoja ja puhui myös monirakkuloisista munasarjoista hän painotti ettei osaa sanoa 100% mitään kun vuotoa on.Hän sanoi että tämän tiedon mukaisesti jos olisi monirakkulaiset munasarjat niin ja minun hoito historiaan katsoen olisi meidän kaava lyhyt kaava mutta tämän jälkeen sanoi että täytyy ensin ottaa AMH arvo ennen kun 100%päätetään kaava plus täytyy ottaa uudestaan sukupuolitautitestit.Tänään siis käytiin uudestaan kumpanenkin labrassa ja sopimukset allekirjoitettiin.6.3. On meillä uusi IVF suunnittelu aika missä saadaan lopullinen kaava tietoon ja sitten lopulliset annostukset lääkkeiden suhteen.
 
Follikkeli ultra ohi, ei ollu juuri muutosta viikon takaiseen ultraan. Ne yhdet suurimmat follit mitkä löytyi molemmin puolin viikko sitten oli nyt 9mm ja 10mm. Ja ne oli kumpikin viikko sitten 8mm, limakalvo oli paksuuntunut jonku verran. Letrozol annostusta nostetaan ja välikiertoja ei tosiaan tarvita nyt sitten. Soittelen uutta ultraa sitten kun uusi kierto alkaa ja oviksen tikuttelut aloitan lääkärin ohjeen mukaan kp10.
Ensi kiertoon follikkeli ultra kp12-14.
 
käpynen, kannattaa ottaa puheeksi. Ei pääse ainakaan pahenemaan.

Heitsu, äkkiä se aika menee. Kiva kun pääsette asiassa eteenpäin.

Alinah, höh ettei lääkkeillä ollu sen suurempaa vaikutusta. Jospa annostuksen nosto tois parempia uutisia?
 
käpynen, kannattaa ottaa puheeksi. Ei pääse ainakaan pahenemaan.

Heitsu, äkkiä se aika menee. Kiva kun pääsette asiassa eteenpäin.

Alinah, höh ettei lääkkeillä ollu sen suurempaa vaikutusta. Jospa annostuksen nosto tois parempia uutisia?
Olen samaa mieltä kyllä se 6.3.Pian saapuu.Eilisen käynnin tiedot eivät vain vieläkään näkyneet.
 
Mulla oli muuten se mun aika tänään myöhässä 45minuuttia. Joka kerta nkl on ajat myöhässä ainakin mulla.
Viime viikolla oli samana päivänä tullu käynnistä tekstiä omakantaan, täytyy käydä kattoo taas onko tullu tämän päivän käynnistä. Kunhan kotiin pääsee!
 
Mulla oli muuten se mun aika tänään myöhässä 45minuuttia. Joka kerta nkl on ajat myöhässä ainakin mulla.
Viime viikolla oli samana päivänä tullu käynnistä tekstiä omakantaan, täytyy käydä kattoo taas onko tullu tämän päivän käynnistä. Kunhan kotiin pääsee!
Nkl taitaa aina jätättää nuo ajat.
 
Täällä nyt lusittu menkat ja oviksen metsästys alkaa viikon päästä.Maltamattomana odotan 6.3. Toista IVF suunnittelu aikaa siinä saadaan lopullisesti tietää millä kaavalla mennään ja lääkitystä tiedetään millä annostuksella mennään.
 
Mitä kaikkia vitamiineja täällä kanssa sisaret käyttää? itse käytän sinkkiä,d-vitamiinia,foolihappoa ja ajattelin aloittaa heti miten b12 vitamiinin luin että foomihapon vaikutukset olisi paremmat jos on käytössä b12 ja raskautta silmäpitäen niin olisi suotuvaa sen käyttö.
 
Heitsu, mä oon syöny Multi-Tabsin mama vitskuja jo ennen raskautta ja nyt tietenkin jatkan samaa ku oon raskaana. Lähinnä syön tota vitskua sen foolihapon takia kun kaikki muut tulee ruuasta.
 
En tiiä koska sitä itse pääsee piinailemaan, oon ovuloinut viimeksi marraskuussa.
 
Takaisin
Top