Toinen haaveissa <3

On: polilla käyty. Mitään vikaa ei löytynyt minusta vieläkään.. paitsi epäili oikean munasarjan (ja vasemman?) olevan pcos tyyppisiä..? hassua kun ensin sanoi että ei mitään vikaa, mutta sitten kuitenkin olis pcos? Oireitakin löytyy. Gyne keväällä ei sanonut pcos:ta mitään.
Munasolureserviä on vaikka muille jakaa.. labra-arvot ihanteelliset. BMI liikaa lapsettomuushoitoihin, joten sain ajan ravitsemusterapeutille.. mikä on hassua, koska oon tässä jo puoli vuotta syönyt mun entisen pt:n ohjeilla , eikä ruokavaliossa oo mitään remontoitavaa.. :D -6kg kesästä ja kokoajan teen töitä sen eteen.. mutta köydään nyt sitten. Viikon päästä progekokeet. Gyne sanoi että näyttäisi ovulaatio olevan tänään tai huomenna. Oli jo 12mm folli puhkeamaisillaan ja limakalvo hyvä raskaudelle. Miehelle lähete spermatesteihin. Jotenkin jäi vähän huono fiilis. Hirvee stressi painosta. Sanoi se lohdutukseksi sitten lopuksi, että nykyinen paino ei estä raskautumasta.. mutta ei paljon lohduta. :/
 
Aiheuttaako Terolutit unettomuutta??
Raivostuttavaa...

Unicorn, harmi ettei mitään harmitonta ja helppohoitoista syytä löytynyt :/ Mutta ovulaatio tulossa! [emoji1]Ja -6kg on hyvin! Ite oon normaalipainoinen, mutta olis kyllä varaa pudottaa 5 kg :/ Esikon jälkeen paino tippui aika rajusti, mutta nyt on ärsyttävästi hipsinyt ylös parin ylimääräisen kilon verran. Ajattelin ruveta juoksemaan osan työmatkoista kunhan tulee kevät.
 
Väsyttäisi, mutta ei jotenki uskalla käydä nukkumaan kun tuo lapsi sairastaa.

Maanantaina herättiin ja sille oli yön aikana iskenyt yskä, pahentunut vaan. Ma-ti yö saatiin ihan OK nukuttua mutta nyt tämä yö, sain alkaa vaihtaa mun peittoon uutta pussilakanaa ja uuden yöpaidan kun tuo lapsi oksensi päälle ton järkyttävän limaisen yskän takia. Toinen niin reppana, illalla ennen nukkumaan menoa oli sillä kuumettaki 38 astetta, nyt tuuletin kämppää pidin parvekkeen ovea auki ja nyt taas nukutaan makkarissa ovi kiinni ja pikkuikkuna auki, samoin oli toissa yönä. (Tosin me nukutaan aina makkarin ovi kiinni kun mies tulee aamusta kotiin yövuorosta niin ei sit herätä siihen) mutta toivotaan että toi mikälie pöpö menee nopeasti ohi!

Kp4 ja odotan jo että pääsee miehen kaatoon.
 
On: polilla käyty. Mitään vikaa ei löytynyt minusta vieläkään.. paitsi epäili oikean munasarjan (ja vasemman?) olevan pcos tyyppisiä..? hassua kun ensin sanoi että ei mitään vikaa, mutta sitten kuitenkin olis pcos? Oireitakin löytyy. Gyne keväällä ei sanonut pcos:ta mitään.
Munasolureserviä on vaikka muille jakaa.. labra-arvot ihanteelliset. BMI liikaa lapsettomuushoitoihin, joten sain ajan ravitsemusterapeutille.. mikä on hassua, koska oon tässä jo puoli vuotta syönyt mun entisen pt:n ohjeilla , eikä ruokavaliossa oo mitään remontoitavaa.. :D -6kg kesästä ja kokoajan teen töitä sen eteen.. mutta köydään nyt sitten. Viikon päästä progekokeet. Gyne sanoi että näyttäisi ovulaatio olevan tänään tai huomenna. Oli jo 12mm folli puhkeamaisillaan ja limakalvo hyvä raskaudelle. Miehelle lähete spermatesteihin. Jotenkin jäi vähän huono fiilis. Hirvee stressi painosta. Sanoi se lohdutukseksi sitten lopuksi, että nykyinen paino ei estä raskautumasta.. mutta ei paljon lohduta. :/
Ikävä juttu kun tuo poli käynti meni noin...No kirjoitit joku aika sitten että miehesi hieman arastee simppatestiä miten sen tila nyt on taisi suostua nyt kuitenkin siihen?Mitäs tuon simppanäytteen,sun verikokeen jälkeen painon pudotusta vain vai mitkä on jatko suunnitelmat?
 
Höh, ei ne menkat loppunutkaan. Jonku mutkan takaa rupes vuotaa lisää niinku. Ei yllätä!
 
Nopeasti omaa napaa:

Täällä nyt dpo9. Eilen alkoi illalla vessassa pyyhkiessä tulla veristä limaa. Jatkunut tänään rusehtavana limana. Taas kerran viikkoa ennen menkkoja. Todella masentavaa.
Oli niin korkealla toivo, kun gynellä kaikki näytti olevan Ok ja ovisplussa sekä oireet oli vahvat.
Ei niin ei :( ..kyllä jotain vikaa on, että viikkoa ennen jo tiputtelee.
Ei ihan lähiaikoina olisi varaa 300€ taas maksaa gynekäynnistä.

Tsemppiä kaikille<3
 
Unicorn; toisaalta hyvä että ei löydy syytä. Toisaalta harmi koska ei voi kohdentaa hoitoja esim johonkin tiettyyn "ongelmaan". Kurjaa kuulla arvostelua painosta. Eikä se kilomäärä mitään kerro! Nim.on sitä itselläkin muutama ylimääräinen vararengas.

Iduliini; ihana mies!

Käpynen; hyötyliikuntahan on parasta.

Alinah; uusi kierto = uusi mahdollisuus!

Vaiana; kuulostapa ikävältä toi tiputtelu. Ja onhan se kallista kun käy lääkärissä :sorry:

Tsemppiä naiset!
 
Hah, ihan huvin vuoksi testasin pois clearbluen kaksoishormoonitestin. Kun 2 tikkua jäänyt edellisestä pakkauksesta yli, mutta nyt niitä on sen 11 kun on toi toinen avaamaton pakkaus.

No tyhjä ympyrä tietenkin tuli näillä kiertopäivillä niinkun kuuluukin, kp12 kun on se folliultra teen uudestaan kun käskettiin tekemään. :)

Alinah kp6/42-56


d7ba1c3268361ee18824d42911a87558
 
Täällä arkipäivät menee niin lentämällä että paljon ei kerkeä foorumilla käydä, sitten viikonloppuna taas on tosin.Omaa tilannette en ole tänne pitkiin aikoihin kirjoitellut täällä nyt menossa luomu kierto ja 8dpo maanantaina menen verikokeisiin kun Naistenklinikka haluaa verikokeita ennen kun on meidän IVF suunnittelu aika.IVF suunnitteluun ei ole enää pitkä aikaa aika on 20.2. Ensi viikko muitenkin on jännittävä kun pitäisi alkaa kuukautiset ma-su välisellä ajalla :)
 
Onhan tuota aikaa odotettukin todella pitkään.Kiva päästä tositoimiin pian! :D

Odottavan aika on aina pitkä, ihan sama mitä odottaa. Itse odotan kun kuuta nousevaa että pääsee ultraan kurkkaamaan onko siellä masussa elämää. Jos saisin taikasauvan niin taikoisin ajan kulumaan hiukan nopeammin, alkukesään voisi hypätä suoraan.
 
Odottavan aika on aina pitkä, ihan sama mitä odottaa. Itse odotan kun kuuta nousevaa että pääsee ultraan kurkkaamaan onko siellä masussa elämää. Jos saisin taikasauvan niin taikoisin ajan kulumaan hiukan nopeammin, alkukesään voisi hypätä suoraan.
Niinpä,toivotaan että kaikki on hyvin ja aika kuluisi mahdollisimman nopeaa.
 
Jäänny täällä vähän juttelu vähemmälle, kun tuntuu että kaikki samat liikkuu muissakin ryhmissä :D

Mutta tänne ei mitään ihmeellistä kuulu. Dpo 8 menossa ja yk 3. Saas nähä, dpo 11 keskiviikkona testaan :)

Mitäs muut?
 
Sama mullakin, kolmessa ryhmässä oon/seuraan ja suht samat jutut pyörii.
Mut omaa napaa: dpo2, eilen oltiin viihteellä. Aika huonosti alkoholi maistui. Eipä se haitannu kylläkään:)
Tässä olisi vielä reilu 10pv odottelua:)
 
Vihdoin loppu vuoto keskenmenon jälkeen ja puhuttiin miehen kanssa et jos nyt kuitenkin sit odotellaan ne yhdet kuukautiset vielä tässä ja sit jatketaan yrittämistä :)
 
Takaisin
Top