Toinen haaveissa <3

Pistin just tilaukseen ebaysta ovisliuskoja 30kpl. Kai ne toimii yhtä hyvin kun raskauskeijun.
 
Tänään oli tullut kanta palveluun tekstit IVF suunnittelu käynniltä mikä oli 20.2.Ei ollut kivoja tekseja mieltä alentavia tekstejä.Kumpanenkin ollaan ylipainoisin ja sen olen tienyt että painoa on hieman minulla liikaa mutta miehelläni on vain lihasmassaa hän käy kuntosalilla 5krt viikossa ja on vieläpä kaiken lisäksi 190cm pitkä.Lääkäri nyt ymmärsi omiaan.Teksteissä oli että monirakkulaiset munasarjat olisivat ja kukaan lääkäri ei ole sellaisesta maininnut ennen ja oireitakaan minulla ei ole ei ole esim vatsakipua kuukautisten aikaan tai mitään hartia pistoksia vain aika runsasta karvan kasvua.Silti diagnoosi ei muuttunut on edelleen selittämätön lapsettomuus.Siellä myös puhuttiin niistä vanhoista johtofollukkeleista ja kystistä.Kystät ei kuitenkaan ole täynnä nestettä.Lääkäri sanoi että näkyvyys on heikko koska on 2kp ja vuotoa on ja tarkkaa diagnoosia ja hyvää näkyvyyttä ei ole kuukautisten takia.Suunnittelussa sukupuolitautitestit ja puolisolle AMH verikoe ja kilpisrauhasverikokeet muut yleiset verikokeet normaalit.Sopimukset/suunnitelmat allekirjoitettu ja kotiin pakastealkio sopimukset saaneet mukaan luettavaksi/allekirjoitettavaksi.Lisäksi näiden kaiken lisäksi oli että gonal-F annostus voisi olla ehkäpä 125iu ja maaliskuussa alkavasta kierrosta olisi eka IVF mutta pitää ottaa PÄÄSIÄINEN huomioon ja sen hetkisen tiedon mukaan punktioon ei mahdu mutta tilanne voi muuttua näiden viikkojen aikana sanottiin kanta palvelun teksteissä toivotaan kuitenkin parasta näiden kaiken masennuksen keskellä.
 
Heippahei, uusi täällä! Kotona 1/17 esikoinen ja pikkusisarus haaveissa. Hän sai alkunsa tosi nopeasti, mutta kierto vielä käynnistymättä imetyksen vuoksi niin seuraavaa saadaan vielä odotella. Tällä hetkellä hoitovapaata syksylle, toiveissa että seuraava ilmoittaisi tulostaan ennen kuin töihin palaamisesta tarvitsee ilmoittaa - onhan tässä vielä muutama kk ennen sitä. Ehkä toivoa on, kun niiiiin omituiset olot olleet viimeisen kk kun imetys vähentynyt reilusti, jospa kroppa käynnistyy pikkuhiljaa. :)
 
Ompas tänne tullut hiljaista!
Vaikka en oo mikään aktiivininen kommentoija yritän taas vähän tsempata. En vain lueskele taka alalla.

Tervetuloa Punis!

ON: Nyt on kaiken maailman tauot niin foorumista kuin muistakin jutuista pidetty. Pää koppa ehkä jo pysyy mukana ja pystyy käsittelemään tätä epäonnistumista taas. Liityin painon pudotus ryhmään jossa otettiin alkuun inbody mittaus ja eihän se mitään kivaa lukemista ollu. Tiesin että sieltä tulee huonot tulokset mutta nyt onkin sit 7vk aikaa muuttaa tuloksia ennen loppu mittausta (yht 10vk, 3krt menny jo) ja BMI on tippunu jo 28,8. Otan mittaukset aamupainosta. Ensimmäinen kympin pudotus olis kohta edessä. Harmi ettei tää vielä tuottanu tulosta raskautunisessa. Täti oli kyl tyylikkäästi 2pv myöhässä ja laitoin jo miehenkin ostaan testiä apteekista kun sit yöllä se täti kurvas paikalle.

PauliinaS kp1/30 yk19
 
Kiitti ja tsemppiä pudotukseen PauliinaS! Täällä imetystaival saatu päätökseen ja mainitsemani kuukauden oireiluolot loppui kun seinään. Oikeastaan ihan normaali -ennen ensimmäistä raskautta - olo, mitä nyt tissit räjähtää. Eikä mielestäni ole vaan pakkautuvaa maitoa vaan muutenkin kipeät. Kierron käynnistymistä odotellessa. Mites muut ? Vähän hiljaista näköjään. Toivottavasti hommia ja positiivisia uutisia niin paljon ettei täällä ehdi roikkua. ;)
 
Meilläkin vaan sairasteltu. Tuntuu että koko alkuvuosi tullut tautia taudin perään. Toki lapsi aloitti päiväkodissa ja sieltähän ne kaikki tulee :D
On ollut influenssa, rs-virusta ja nyt viimeisimpänä ollaan oltu vatsataudissa. Kunpa tästä pian yli päästäisiin :D
Jos sitten kesällä ei sairasteta ;)
 
Mitä mieltä ootte testistä.Tämä testi ei oo aivan 100% hyvin toiminut minun kanssa ei tule tummemmaksi kuin testiviiva aina plussa on melkein yhtä vahva viiva kuin testi viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20180305_214430.jpg
    IMG_20180305_214430.jpg
    666.4 KB · Katsottu: 161
En tiedä muistaako kukaan että eilen meillä oli IVF suunnittelu käynti toinen sellainen.Kaikki labrat olivat normaalit.Kilppari arvo 0,79,amh oli 8,74 ikä tason viite arvoissa hyvä ja sukupuolitautitestit tottakai puhtaat.Kaava nyt suunniteltiin lyhyellä kaavalla.Ultarttiin minut ja katottiin tilanne että mitä rakkuloita edellisen ultran rakkulat voisi olla.Yksi johtofollikkeli löytyi 11mm ja ovis todennäköisesti tapahtuu joskus viikonlopun-alkuviikon aikaan.Munasarjat olivat monirakkulaiset ja muutoin kaikki oli ook.Lyhyt kaava siksi että ei haluta sitä että hypersimulaatio tulee kun on ennestään jo rakkuloita mitkä.voivat puhjeta.Lääkkeeksi sain stimulointiin Gonal-F(tuttu inseminaatiosta), irrtotukseen Ovitrellen(tuttu inseminaatiosta),jarrupiikki Orgalutran(uusi tuttavuus mutta mielestäni aika helppo pistää kun minua neuvoivat vielä) ja tuki hoitoon lutinus.Gonal-F alkaa 125 annoksella ja tarvittaessa säädetään annosta jos ei vaikutusta ala tulemaan.Lutinus kolmen päivän päästä siirrosta kolmesti päivässä.Meidän eka IVF alkaa seuraavasta kierrosta jos kuukautiset tulee sellaiseen aikaan että pääsiäinen ei sotke eikä ole täyttä punktioissa.Kuulema huuhtikuun eka-toka viikolle ei mahdu ja lääkäri epäili että huuhtikuun alkavasta kierrosta alkaa meidän IVF koska nyt näyttää siltä että kuukautiset alkaisi juuri hieman "väärään aikaan".Kysyin tuosta monirakkulaista munasarjoista kun nyt vasta minulle siitä puhuttu että miksi nyt vasta puhutaan minulle kerrottiin että minun munasarjojen rakenne on sellainen mutta rakenteen perusteella ei voi tehdä minulle diagnoosia monirakkulaisista munasarjoista.Kysyin myös sen että miten se oire tämä ylipaino ja karvoitus asia siihen sanottiin että ylipainoinen voi olla ihan muustakin syystä ja eri ihmiset ovat karvoitukseltaan erilaisia.
 
Voisinpa liittyä tännekin, meilläkin siis toinen pikkuinen olis toiveissa. :) Esikoinen syntyi 1/17, ja imetyksen lopetin viime kuussa. Kierto tosin käynnistyi jo viime syksynä, ja nyt vasta alkanut tasaantumaan. Esikoinen tärppäsi nopeasti ja vähän yllätyksenä, mutta jotenkin ei kyllä ole nyt yhtään niin onnekas olo kakkosen suhteen.. :oops: Tsempit kaikille omiin vaiheisiin! :happy:
 
Täälläkin yksi toisesta haaveileva! Jonku verran oon taustalta seurannu teitä + muita kuumeilijoita ja odottajiakin :) Meillä esikoistyttö 7/16 ja nyt ollaan vuoden vaihteesta alkaen yritetty toista (en oo vielä käyttänyt ovistikkuja apuna yms), mutta vielä ei ole tärpännyt ja kiertokin aika epäsäännöllinen nyt kun ei ole pillereitä ja esikoisen imetystaival päättyi vasta helmikuussa. Tällä hetkellä menossa piinapäivät, kun menkkojen pitäis alkaa näinä päivinä ja one step -testejä olen tehnyt monena aamuna mutta aina sieltä tyylipuhdas nega on tullut :( Nyt ollaan vähän kahden vaiheilla miehen kanssa, että pidetäänkö yrittämisessä taukoa seuraava kierto, ettei tulisi välttämättä ihan loppuvuoden vauvaa, vaiko ei.. Epäilen ettei malta olla yrittämättä :D
 
Tervetuloa mukaan Taikapilvi! :)

Meilläkin esikoinen on 7/16! Poika tosin :)

Itse olen joulukuussa syntynyt, enkä koe erityisemmin kärsineeni loppuvuoden lapsena, hyvin pärjännyt siis ;D tietty näin viikkoa ennen joulua syntyneenä oli vähän kurjaa lahjojen osalta :hilarious:

Toivottavasti teillä pian tärppää<3 niinkuin kaikille muillekin samaa toivon!
 
Tervetuloa uudet :)

Tänään menossa kp6 mut taitaa jäädä kyl tää kierto hyödyntämättä meillä.. Häät on 24.11 ja jos nyt tärppäis ni la ois joulukuun alussa ni menee vähän liian tiukille, esikoinenki synty 2 viikkoa etuajassa ni en uskalla ottaa riskiä :grin

Pikaisia tärppejä kaikille :Heartred
 
Tervetuloa uudet :)

Tänään menossa kp6 mut taitaa jäädä kyl tää kierto hyödyntämättä meillä.. Häät on 24.11 ja jos nyt tärppäis ni la ois joulukuun alussa ni menee vähän liian tiukille, esikoinenki synty 2 viikkoa etuajassa ni en uskalla ottaa riskiä :grin

Pikaisia tärppejä kaikille :Heartred

Tässä tapauksessa jättäisin myös kierron välistä :grin ei ehkä ihan tuollaista jännitystä hääpäivälle kaipaa :wink
 
Tässä tapauksessa jättäisin myös kierron välistä :grin ei ehkä ihan tuollaista jännitystä hääpäivälle kaipaa :wink


Joo oon vähän samaa mieltä :grin Mies totes vaan et "no ihan hyvin voi" eikä oikeen ymmärtäny mun pointtia tässä asiassa :facepalm::grin
 
Takaisin
Top